Kom inn på belåning på 106 og 103. Ut igjen intradag på 114. Overskuddet levnet i nano aksjer, blandede følelser til det valget. Den binære delen av selskapet gjør at jeg vil ha lite langsiktig nano i porteføljen. Mulig min mangel på innsikt.
Siste kommentar fra meg er 4 poster over din. Vet ikke om det er så stille
imponerende damage control når ulykken først skjedde.sl er herved fjernet i nano.nano forstod alvoret her.
jeg tror en av de store eierene eller en av de som deltok tyngst i emmisjonen har tatt en telefon og vært meget sint.
Nedsalget idag fra den personen som vet absolutt mest om all utvikling i Nano kan faktisk ikke kalles noe annet enn krise.
Og den brannslokke meldingen endrer jo lite. Jeg tør faktisk å påst at risiko på lang sikt nå har økt betraktelig, siden en så sentral nøkkelperson selger.
Men blir som vanlig spennende å følge
Der er jeg helt uenig, det må være lov for en grunder å ta noe gevinst etter at han har jobbet sju år med et selskap, han kan ikke ha en forpliktelse til å sitte 100% investert i over et helt årti.
Men jeg tror ikke noen er uenig i at dette var klønete. Tror også at selskapet har fått veldig sinte henvendelser fra viktige eierinteresser.
Min tillit til selskapet er så godt som usvekket.
Tja, han sitter fremdeles på over 200k aksjer og 135k opsjoner og tør nok ikke selge noe mer på en god stund
Han solgte max, neste gang han kan selge er om 180dager.
Om 180 dager står kursen i minst 140, så da blir et tilsvarende fall “bare” ned til 130 (?) som fremdeles er mange % opp
@Savepig Hvis det er meg du spør så slengte jeg bare ut et tall basert på:
- resultat Arm IV
- paradigme dose decision
- DNB target
Og jeg bare kødder. Er enda full av endorfiner etter closen i dag.
Pokker da, er rekke inside kjøp meldt nå
Leste du ikke meldingen i går, eller regnet du ikke med at de ville følge den opp?
Det var vel dette de mente med “will seek to buy”, når man ser på prisen 114 som er den samme som emisjonsprisen men høyere enn den var i markedet i går. Altså at de fant noen som ville selge for emisjonsprisen.
Edit:
Nei jøss, det var faktisk noen handler til 114 og 114.5 helt på tampen i går.
Lurer på om det blir delt ut en bonus i år til alle ledere for godt stykke utført arbeid bortsett fra til forskningssjefen da regner jeg med
Forskningssjefen får nok anledning til å betale alle drikkevarene på julebordet tenker jeg.
Ser at han sier i det intervjuet nøyaktig det samme som jeg sa i går:
Han har jobbet som forsker og grunder siden 2000 (https://no.linkedin.com/in/josteindahle), og i forhold til hva kan kunne tjent i en legestilling er det IKKE lukrativt før han faktisk selger noen aksjer. Det var en grov overreaksjon i går fra et marked som ikke evner å se forskjell på et innssidesalg gjort av en litt eldre riking som Costa, og en ung grunder som Dahle.
Forskningssjef meg her og forskningssjef meg der, jeg kjøper faktisk grunnen hans for salget.
For ordens skyld, slik ser chartet ut før i dag. RSI er nå nede på nivåer hvor det har skjedd betydelig oppgang fra, så det må kanskje være lov å håpe på en konsolidering over 100 nå?
wat? hvorfor tror du den skal ned til konsolidering rundt 100? Skjeldent jeg ser en aksje gå tilbake til bunn fra dagen før. Jeg tror vi skal opp nå
Nå blir det antagelig roligere med nyheter en periode, neste kjente trigger er forskningsresultater i Q1.
Med konsolidering mener jeg ikke at den skal kræsje til 100 ved åpning i dag, men at den kanskje kommer til å handles et sted mellom 100 og 118 fremover. Det er ikke sustainable at den skal vokse slik den har gjort.