Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hva er snittet ditt Tine?

Er dette første gang du scorer?

Får jeg 1000 kr aksjen på denne så skal jeg også si opp jobben :slight_smile:

1 Like

18 kroner.

Har tjent på både FUN, NEL, GIG og andre, men ikke i nærheten av så mye som nå.

1 Like

Jeg kjøpte en del aksjer på 118 i går fordi jeg trodde 114 ville gi støtte, hvis og når kursen blir 127 igjen kommer jeg nok til å ta gevinst på dem og.

2 Likes

Jeg. Elsker. Nordic. Nanovector.

Skyt meg for det.

3 Likes

Ser du kom meg i forkjøpet, @Savepig :slight_smile:

1 Like

Uansett jævlig sykt klønete gjort. Men nå stikker nano igjen :wink:

Edit: Kjøpte som sagt 500 lusne aksjer tildligere i dag for 104,50, så skummelt ut, men det er jaggu 5000 blanke urealiserte kroner.

300 mill omsatt i Nano. Galskapen fortsetter

:wink:

1 Like

nesten så man burde kjøpt seg litt på den meldingen

1 Like

S****

Er det lov å banne?

Nano er på ballen. Makan til ledelse. Makan til selskap. Makan…

In NANO we THRUST! :heart: :heart: :heart:

1 Like

Imponert over redningsaksjonen de kjørte. Jeg mistenker at det er noen store emmisjonspartnere som har ringt og sagt hva de mener.

Tut tut sier toget.

3 Likes

Jeg vet dere hånlo av teorien min, jeg jeg tror helt ærlig at Dahlee rett og slett var amatørmessig naitv og ikke trodde det ville bli en så kraftig reaksjon ut av dette.

3 Likes

Idag har jeg hatt den mest effektive toalettbesøket på jobben etter morrakaffen. I tillegg til at den betalte tannlege regningen min idag også :smiley:

Jaa jeg gikk inn i NANO.

2 Likes

Lurer på å kjøpe litt i slutten her i dag. Ta en liten pott. Både gjennomført emisjon og mange innsidekjøp oppveier for det salget og mere til

1 Like

Jeg siterer meg selv bare. Ble stille fra @cagey2 og @Evilfreud nå ja… :slight_smile:

Tror emisjonsdeltakere var misfornøyde med dette opplegget og ledelsen var nærmest nødt til å gjøre noe slikt for å ikke tape ansikt. Betyr det at man skal kjøpe her, jeg tror ikke det.

5 Likes

Jeg hoppet over denne. Jeg har ikke lest hele tråden her. Tror du ikke emisjonskursen blir noe støtte Holmes?

Sist gang jeg hoppet av var kursen 59 eller noe.

Emisjonskursen er en stor motsand her nå. Tror mange ønsker å kvitte seg med disse uten tap.

Okey slik å forstå. Skjønner… Vurderer andre også nå.

Håper du har rett. Jeg vil gjerne ha den ned mot 100 kr igjen. Var for sen på 98, og så ble det ikke bunn på 102. Men tviler egentlig på at jeg ser 100 kr igjen… :sweat: