Personlig hadde jeg nok solgt minst 10% når kursen passerte 100kr men jeg er jo ganske feig
@cagey2
Hvis NANO vinner, kommer jeg til å satse på rødt igjen uten tvil. Kommer nok til å fordele det på flere røde som jeg ser monn i, ikke bare 1 som nå. Nå er det NANO jeg mener som er den røde som har høyest sannsynlighet for å treffe og er derfor veldig tungt inne i den.
@nofun
Fornuften tilsier at jeg burde ha gevinstsikret for lenge siden, ihvertfall i det den passerte 120. Men nå finnes det ikke mye fornuft i meg For hver 1k aksje jeg selger kan jeg “tape” en halv million eller mer i fortjeneste, det svir i mitt “syke” hodet.
Nå er ikke Nano rulett, det er investering i et biotech startup som bygger på grunnforskning gjort på radiumhospitalet på 80-tallet,med et teknologisett som er velkjent og brukes av flere selskaper innen kreftmedisin.
De to grunderene i selskapet var også grundere i Algeta, som ble solgt til utlandet for 16,7 milliarder.
Selskapet har det siste året levert 100% etter guiding på forskningen, og har etter en vellykket emisjon denne uken sikret seg finansiering til å gjennomføre en ambisiøs utvikling av sin pipeline samtidig med go to market for sin første produktkandidat i 2019-2020.
Nordic Nanovector har rigget om sin ledelse fra å være ekstremt forskningstung til være satt opp med et internasjonalt A-lag av personprofiler som kan vise til flere suksesshistorier med å ta innovativ medisin ut i markedet.
Så at en fyr som sitter dag ut og dag inn og forteller om sin investering i Funcom skal komme her og belære oss om at Nordic Nanovector er rulett blir bare useriøst.
Utfyllende firmapresentasjon som ble gitt ut denne uken:
http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/Company%20Presentation%20-%20December%202016%20(1).pdf
I sommer satt forøvrig vi som var MEST bullish i Nano og tippet i at kursen kanskje kunne nærme seg 100 til nyttår. Bare til info. Så at det nå er omsatt mange millioner aksjer på kurser over 100 de siste ukene er helt enestående.
Hehe provoserte jeg litt nå?
Sitter jeg dag og natt og hauser Funcom? Nei, har postet lite i Funcom i det siste så hvorfor skal du (og andre) dra inn Funcom i denne diskusjonen??
Har heller ikke sagt at Nano er roulette… prøvde bare å få frem et poeng med risikospredning og gambling…
Det skal den fremdeles @Evilfreud - men jeg klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Kortsiktige svingninger som denne tåler jeg helt fint nettopp fordi jeg har blikket festet 2-3 år frem i tid. Skal innrømme det svir å se 100k++ mindre på kontoen men pytt pytt. Fremdeles solid i pluss og smiler
Jeg brukte ikke ordet hausse. Kun setter ting i perspektiv.
Og ja jeg blir litt provosert når folk pisser på et selskap som faktisk driver med kreftforskning og har bevist at de kan redusere plager og forlenge liv for mennesker med en så alvorlig diagnose som follikulært lymfom med tilbakefall.
Jeg har listet opp en del fakta om investeringscaset Nordic Nanovector, og lagt ved chart som viser at selv ved en korreksjon ned til 100 er likevel Nordic Nanovector en solid veksthistorie, til og med opp fra kursen ved IPO.
Er noen av de faktaene noe du er uenig i?
Hvem pisser på Nano? Jeg ser ingen!! Diskusjonen går jo på verdsetting og risiko?
Og det er patetisk mener jeg å prøve å spille det der filantropikortet med kreftforskning bla bla bla… alle er i aksjemarkedet for å TJENE PENGER!
Ønsker du å direkte støtte kreftforskning finnes der PLENTY av andre muligheter for å gjøre det…
Bruken av ordet rulett tar jeg sterk avstand fra. Så får vi heller være enige om å være uenige på det punktet.
Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt.
Jeg er blant annet uenig i “faktumet” som blir fremmet på denne tråden om at Nano er tilnærmet risikofritt…
Du postet til Tine, men svaret fra min side er ja.
The comeback is real Stenger vi over 110?
Er så deilig å sitte i en helt risikofri investering!
Hahaha, må bare le. En kompis av meg ringte og spurte om jeg hadde solgt. Nei sa jeg. “Men du visste den ville falle i dag” sa han. “Joda” sa jeg, “men jeg vet også den vil hente seg inn igjen før jeg rekker å si Nano”.
The (Nano) champ is back!
Jeg er bare glad jeg er hjemme fra jobb i dag uansett, ellers hadde jeg vel fått sparken.
Jeg kommer vel snart til å få sparken…
Jeg har da vært tilstede på jobb, har egentlig tatt det med ro, vil være å lyve å si jeg tok det med knusende ro! Men når jeg kjøpte lusne 500 aksjer for 104,50, og den falt under 100, det var ikke noe god følelse. Er ofte salgssignal når jeg kjøper. Dere er herved advart!
Jeg kommer til å si opp om ikke så alt for lenge, håper jeg
110 kroner er en grei kurs å selge på
Du glemte et 0 tall.
1100*