Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Nei. Men jeg har oversikt overat du har et kraftig utsagn basert på forsvinnende lite. :blush:

Denne infoen kom frem den 22.11.2017

Pasientrekruttering i rute i USA og Europa - I sluttfasen med forberedelser
for å starte fase 2 klinisk studie for å undersøke potensialet for Betalutin®
kombinert med rituximab i FL pasienter med tilbakefall (ARCHER-1)

o Fase 2-studien planlegges å starte i andre halvår 2017

Så Spørmålet til vegar_beider tolker jeg som om at han ikke finner noe offisielt oppdatert info angående Archer-1. Da vi alle venter på oppstart av denne studien og info om:

  • studiedesign
  • hvilke land det evnt. er godkjent
  • evnt. samarbeidspartner
  • hvor mange pasienter
  • osv
2 Likes

Som jo er gode spørsmål! Men nivået vedkommende legger seg på er så lavt at jeg ikke orker.

Om debatten var tuftet på folkeskikk og fakta kunne vi kommet et stykke, men der er vi ikke.

Utgangspunktet for diskusjonen var flåsete og feilaktig. Litt som sist gang vedkommende stakk innom.

1 Like

ok ser den, men er det ikke slik at oxo denne studien må søkes om på lik linje med Paradigme studiet. ?

Hvor i såfall ligger denne i søkeprosessen ?

Det er vel mange av aksjonærene, meg inkludert, som har uttalt seg kritisk til infopolicyen til Nano @Hakon ?
Og med rette vil jeg si, men tiden vil jo vise om det var rett strategi eller ikke.

1 Like

Det @Hakon har gjort er å konstruere sin egen virkelighet rundt hvordan klimaet er på NANO-delen av TI. Denne virkeligjeten må det slås ned på, selvfølgelig, og brukes nå for å legitimere både trollete og feilaktige påstander.

Imens venter vi på at han skal ta sin inngang på 50,-. Tallet 50,- er fordi at derfor.

2 Likes
4 Likes

Tja. Nå har dere messa det samme nonstop pg graspet halmstrå i et år mens kursen sakte men sikkert siver nedover mot der r/r for min del er innafor. Det er jo helt desperate tilstander, kan fint scrolle forbi 300 innlegg og ikke gå glipp av noe som helst. Nå har du fått det inn med teskje for ørtende gang, mulig jeg må ta det med spade?

Caset står stødig, på lang, og mulig kort sikt med rett hendelsesforløp. Kursen går til din informasjon i et spenn på 65-85 hovedsakelig, og ikke mot dine 50.

Spørs om du må ta frem spaden for dette femtitallet. Hvor i det fundamentale eller tekniske bildet finner du belegg for at 50,- er en grei inngang og korrekt prising? Gi meg tankerekka di.

1 Like
13 Likes

Gutta, chill. Alle vil bli rike. La oss være venner, så slipper pdx og kaste folk ut.

8 Likes

Spot-On, jeg er IKKE ute etter å starte noe krig eller uvennskap mellom oss. Men etter å ha blitt “plassert i ett hjørne” her av deg gikk jeg gjennom dine innlegg for å vise deg hvordan du setter deg litt til hugg selv…
Du sier i dag:

…men for noen dager siden postet du denne:

…og så denne:

…her bekrefter du egentlig det som du først setter på ledelsen sin regning ved at du har gravet dypt og fått info som har bekreftet dette så mye at du har “lastet opp”.

…som var på samme tid du var veldig aktiv med å overbevise alle om at du hadde fått masse informasjon fra dine innsynsforespørsler, nedlastede lister fra ulike hold og til og med etter å ha utgitt deg for å være journalist og ringe rundt til alskens sykehus og grave.
Så sa du:

Mener du at du ikke har gitt inntrykk til forumet at du vet at Archer er startet og i full sving?
Min frie fantasi?

Så til ett spørsmål :slight_smile:
Helt i begynnelsen, før du hadde konkludert med det jeg har limt inn over her, sa du:

Kan jeg få dette av deg så kan jeg prøve å tolke det?
Vet du kan legge ut screenshots for det har du gjort her tidligere. Tar imot med stor takk.

Svare med personangrep noen? Vennligst la vær.

6 Likes

Peace and love people :dove: :rofl:
HO-folkene skiller seg naturlig ut her over tid, bare slapp av.
Jeg ønsker mer enn velkommen saklig kritikk mot Nano, siden jeg har investert veldig mye penger der.
Og er selv kritisk mot hvordan de kommuniserer med markedet, noe jeg har sagt flere ganger. Så at jeg tåler debatt om det skal være sikkert.
Dannelsen min får andre bedømme, er nok rask å si fra til det jeg oppfatter som ferske medlemmer med tydelige HO-tendenser.
Har ikke fått klager på det fra noen som betyr noe, enda hvertfall :sweat_smile:

1 Like

Litt spesielt når samtlige av postene dine i debatten er blitt rapportert av så mange at det blir autofjernet. Da bør du kanskje revurdere hva du driver å skriver.

Her er det mann som har skjønt det! ;D

1 Like

1 post er rapportert. Mail sendt admin så den dukker nok opp igjen, den var langt innafor. :ok_hand:

Edit: der var det til info rydda opp igjen, @Evilfreud. Ty.

Den bidro absolutt ikke positivt til debatten. Men dette er kanskje det nivået du mener er utenfor. Uansett jeg er ferdig med å mate troll.

Pdx rydder opp som alltd

3 Likes

Fordi nano staller og har gjort det i ett år. Ledelsen virker fraværende og aksjonærene blinde. For meg betyr det videre kursfall og. Ikke skyt meg fordi jeg har en god treffprosent da :wink:

Her var det liv :smile: Jeg følger med som vanlig, så la oss holde en hyggelig tone.

19 Likes

Takk for god femtianalyse.

Og slapp av. Ingen overhengende fare for at du blir skutt på bakgrunn av treffprosenten din.