Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ikke overraskende ser NANO ledelsen ut til å være i lomma på storaksjonærene. Strategien er å melde minst mulig for å riste ut frusterte småaksjonærer. Lett å gjøre på mikkemusbørsen vår.

Det som er avdekket av ressursbruk for å forsøke å hindre evt. forsinke innsyn i offentligge journaler er ikke spesielt tillitvekkende. Dette kan ikke tolkes som annet enn negativt. Hva er det de prøver å skjule? Fortsett å grav!

Tilliten til Costa er lik null!

2 Likes

Må du da gi deg snart.
Hva er det jeg ikke står for da? For noe tull.
Klikk på profilnavnet mitt og les mine 12-13 innlegg her. Absolutt ingenting å si på de.

Av oss to er jeg eneste som kommer med fakta. Alle vet hva selskapet VIL, men fakta er at de ikke får det til. I hvert fall ikke utifra hva selskapet forteller via kanalen de har bedt oss om å forholde oss til.

Jeg føler meg heller ikke truffet av noe signal fra admin i det hele tatt. Men han/hun må selvsagt korrigere meg på det om jeg burde være varsom med å debattere her i den form jeg gjør.

Å ja, de ja :slight_smile: . Er blitt til denne Nano trådens “Area51 files”. Alle har nå hørt om de, men ingen har eller får se de, hehe.
Håper du tar det med godt humør :wink:

6 Likes

Hvis jeg ikke husker feil så definerer vel Costa på podcast 36 Paradigme og ARCHER -1 som “startet” ved at søknad om oppstart er sendt inn til regulatoriske myndigheter.
Såvidt jeg kan se etter å ha scrollet igjennom møteprotokollen fra REK Øst av 18. januar er ikke Nano/Kolstad søknad nevnt der, hverken Paradigme eller ARCHER -1
Det er ikke lagt ut noe referat enda fra møte medio februar.
Deretter møte 22. mars,
Tirsdag vil avklaring om det kommer no news eller new news. Det blir i hvertfall ikke fake news.

2 Likes

Møtereferat for feb møtet legges ut i uke 12. Jeg deler gjerne hva jeg har etterspurt og fått av svar :wink:
(P.s. nå er det kun referat fra Komitè C jeg har bedt om referat fra i REK Sør-Øst siden det var der avslaget til Paradigme kom fra. Andre studiesøknader KAN ha vært på agenda i andre komitèer i februar).

3 Likes

Skulle ønske jeg likte popcorn…
(Setter Vikings på pause og følger med på dramaet Nano Generell-minutt for minutt :sweat_smile: :+1:)

1 Like

Den enkleste og mest sansynlige forklaringen på dette er rett og slett at første pasient ikke er behandlet enda. Selv om ARCHER-1 er startet betyr det ikke at de har behandlet pasienter enda.

1 Like

Skjønner ikke at det er noe tvil om en gang, da Nano har sagt de kommer med børsmelding når “first pasient is dosed”.

2 Likes

Her er en tanke:
Jeg tror at ingenting starter før FDA har gitt sin velsignelse. Om alle land skulle godkjenne ett studie men ikke FDA, vil det aldri bli startet og gjennomført i en design de ikke har godkjent.

Og - ville FDA ha godkjent de pasientene som har vært behandlet i andre land FØR de gir sin godkjenning?

2 Likes

ok så kan du da GAPopp være så snill og oppdater meg på EKSISTERENDE INFO OM ARCHER-1!? annet enn at vi vet at dette er en studie som ble guidet oppstart i slutten av 2017 samme som Paradigme-studiet.

2 Likes

Gutter - Q4 er nå til uken. Alle spørsmål kan og vil bli besvart. Ta nå kveld :slight_smile:

3 Likes

Blir nok “tause Birgitte” om det meste vi lurer på. Mer av “soon”, “in a few weeks”, osv.

3 Likes

GAPopp da…
Les alle presentasjonene om du vil. Jeg kan GARANTERE deg at om Archer-1 står det PLANNED i alle setningene som relateres til det.
Altså, et håp/ønske/drøm fra selskapet sin side om at det på ett tidspunkt i fremtiden skal FINNES ett slikt studie. Pr i dag finnes det ikke. Det står ingenting om dette på Nanos sine sider. Bare se på siden om sin pipeline. Nada om Archer-1.

Håper ikke du har kalkulert inn noen verdi i at det er der?

Så over til noe viktig, les her:
Hvis du ikke forstår det jeg sier ovenfor så fall gambler du like mye som de stakkarsene som i årevis har blitt lurt til å kjøpe seg feriehus i Spania etter å ha lest og sett byggePLANER på de råeste eiendommene som i ettertid viste seg å være akkurat det. En plan. Altså, husene fantes aldri. Og de ble aldri til heller.
Selv husbygger håpet og planla at det skulle bli hus der en gang, men nei.

Håper du og andre som ikke skjønte det forstår det etter en slik enkel sammenligning.

Altså, Archer-1 FINNES ikke (pr. i dag ifølge Nano. Som ettertrykkelig har bedt deg og meg om å forholde oss til nettsidene for korrekt info).

Nå må jeg snart ha litt Popcorn!

3 Likes

(innlegg trukket tilbake av forfatter, blir automatisk slettet etter 24 timer, med mindre det blir rapportert)

Hør på Radium podcast for noen uker siden. Costa bekreftet at Archer har startet…

Edit: startet betyr regulatorisk godkjenning i minst ett land. 1st patient treated vil børsmeldes. Pust med magen og tell til ti nå folkens

5 Likes

3 dagers ferske Lama brukte de første dagene til å skrive seg inn på TekInvestor. Nå ser vi at han er focuss.

Det er så lite aktivitet på HO nanotrådene nå at jalla kommemr hit, de kjeder seg med å ikke kunne spinndoktere med noen der.

Jeg vil oppfordre til å begynte å banne de værste. Min kalre førstekandidat er Lama. Jeg har ikke bannet, men starter opp ved neste sklisleipt innlegg, diverre.

Ellers så får vi huske på at aksjonærmassen ble ved siste emisjon doblet fra 4K til 8K aksjonærer. Så det kom inn også en stor mengde 20-årigner som har tapt penger. Og d de leter etter mamma, forståss. Og du er ikke noen mamma Spot;)
Vegar er forøvrig voksen og klarer seg godt:)

3 Likes

På Tirsdag får vi svaret!
Om ikke selskapet selv informerer godt nok om emnet selv, eller noen i salen tar det opp i Q&A, så skal jeg ta på meg oppgaven via en skurrete webcast med å få svar på følgende:

Er Archer-1 er ett studie som er søkt om, godkjent OG iverksatt (=finnes det :slight_smile:).

Hvis det svares “ok”, “on track”, “yadayada”…“first participant dosed…” så:

• Hva er “Official title” på studiet?
  • Hvilket land vil det gjennomføres i og…
  • hvordan ser den godkjente studiedesignen ut?

Er vi enige da?

11 Likes

Ser ut som Lamaen mistet Focuss og forsvant?

Det er riktig og godt er faen me det. Makan.

1 Like

Underholdning: Check
Øl: Check
Popcorn: Fail
Vurdere selge alt annet og gå all in NANO i morgen: Pending…

4 Likes

Kraftig stigning på greit volum. Target for dagen? 78?