I caset NANO er det det mindsettet jeg også har.
Topp 50 listen fra i går tilsier at de store på fiskene på langt nær er posisjonert, men de er kanskje begynt å posisjonere seg.
Intradag 98-109 i dag. Aldri en kjedelig dag.
I caset NANO er det det mindsettet jeg også har.
Topp 50 listen fra i går tilsier at de store på fiskene på langt nær er posisjonert, men de er kanskje begynt å posisjonere seg.
Intradag 98-109 i dag. Aldri en kjedelig dag.
Ja, nå er NANO også velfinansiert. Vi får jo gi NANO litt skryt for en veldig smart kapitalinnhenting. PCIB f.eks må jo hente kapital igjen mye tidligere enn NANO.
Nano er smarte, og lang sikt er risikoen langt ned. PRoblemet er at mange ikke skjønner at det kan bety at nano kan ha både 1 og 2 studier med dårlig resultat uten at båten synker av den grunn.
Teknisk så er det spennende å følge med her i timeschartet, brudd opp eller ned, det er stor uenighet i markedet hva som er riktig pris.
Jeg vet det men når jeg kunne fått 8 (!) kr mer for aksjen 5 minutt senere så svir det litt. Det blir en del tusenlapper for å si det slik. Men jeg løper ikke etter. Gjort er gjort. Sitter fremdeles med en grei beholdning på zerokontoen og den rører jeg ikke. Nå får jeg finne et nytt case til disse midlene. TRVX eller PCIB. Eller COV.
Du må slutte å tenke som en fjellape! ( som danskene ville sagt). Skal du alltid jage gevinsten du kunne ha hatt vil du før eller siden gjøre masse feil og tape penger. Du har faktisk sikret gevinst. Hard cash på kontoen.
Er ikke det der en fallende kile? De pleier å ha breakout på oppsiden…
Nei, jeg må slutte å sette S/L på papirer jeg tror på. Som Nano. Grunnen til at jeg gjorde det i går var bare basert på det tekniske. (S/L like under 100). 100 er et viktig nivå. Det at den bestod denne testen i dag viser at den teknisk ikke vil tilbake hit - tror jeg da.
Men som sagt, nå løper jeg ikke etter
Ja gearing vil nok være en ekstra belastning i en aksje som er så volatil. Var en som skrev at man ser at Netfonds er mer skvetne en nordnet, og at det kunne ha med hvor mye belåning på det papiret som er lov i de to meglerene.
Og jeg bet på
Men nå var det også den delen av kapitalen min som er gearet (som @Evilfreud ville sagt det) så det er kanskje like greit å ikke være for frimodig med det. Lagt inn kjøp på TRVX nå. Ser ut som den lukter på et teknisk brudd opp…
nei da skal begge linjene peke ned
Ga meg selv nesten hjerteinfarkt her… sjekket Nordnet og det stod “beholdning” 0. Alle Nano aksjene borte! Gikk et par lange sekunder før jeg så at jeg var inne på feil aksjekonto…
Jeg klarte å trade fra aksjekontoen i stedet for zerokontoen for noen dager siden. Utløste noe skatt ved det gitt…
Mye high fives rundt bordet hos pareto i dag tidlig tenker jeg.
Jeg klarte å trade fra aksjekontoen i stedet for zerokontoen for noen dager siden.
Utløste noe skatt ved det gitt…
Hvordan trader du uten å ødelegge snittet ditt?
Kan du slutte å gni det inn?
Evt. kan du også vurdere nedbetaling av kredittkortgjeld Hørt at du er garantert 3000,- i gevinst i måneden.
Ja, men ikke før i januar (skattemessige årsaker). Betaler heller ikke mer enn 1495 kr i mnd
Jeg kunne lånt en million til samme månedsutgift
Galskap ja… Men han nekter å innse det så da…
Når jeg har tjent typ 50k på den innvesteringen skal det ganske mange mnd. til før betaling på 1495 kr i mnd. nuller ut gevinsten… galskap? Jeg anbefaler ikke andre å gjøre dette men vet godt hva jeg gjør og hva jeg kan håndtere. Jeg fikk tilbud om å låne det dobbelte av det jeg tok opp i lån, men takket nei…
Skremmende at det ikke virker som du skjønner poengene våre…?