Hvilke poeng? At jeg tar enormt stor risiko? Jo, takk, det har jeg fått med meg.
Men verken du eller de andre vet noenting om min økonomiske situasjon, så selv om jeg forstår bekymringen deres så er det ingen andres problem enn min egen
Hvilke poeng? At jeg tar enormt stor risiko? Jo, takk, det har jeg fått med meg.
Men verken du eller de andre vet noenting om min økonomiske situasjon, så selv om jeg forstår bekymringen deres så er det ingen andres problem enn min egen
Da er min tid i pappaperm over og de siste ukers lek på børsen er over. Innsatsen er økt med 30% og må si meg fornøyd med det.
Nå må valget tas:
a) ta ut alle pengene og gå tilbake til lotto som ukens høydepunkt
b) la pengene stå på konto
c) legge alt i nano og la det stå til mot Q1
d) satse på litt trading hist og pist mest for moro skyld.
Kun spørsmål til egen refleksjon, men tar gjerne imot innspill. For øvrig er dette såkalt fuck you money.
Legge alt i Funcom og ha 50-60 000 å leke med om en mnd
Hvis det er kapital du ikke er redd for å tape, hvorfor ikke bare la pengene stå i Nano til de enten lykkes eller feiler?
er vel litt interessert i andre aksjer også.
Nano er på vei inn i døperioden sin, så det finnes andre aksjer som er langt mer spennende de neste 1-2månedene
Nano er nå på et veldig viktig teknisk nivå, hvor kursen møter 100-dagers gl.snitt. Litt retningsløst og noen prøver å presse kursen sørover hvis man ser på ordrebildet. Kanskje et nytt forsøk på å utløse S/L?
Volumet var høyt på fallet ned. Det har avtatt nå (positivt) og RSI har flatet ut (positivt).
Jeg har hørt rykter om at IS har startet en ny filial i vesten.
De kaller seg PS, og går inn for å straffe de som er svake i troen!
Blir spennende å se om kursen holder seg i morgen eller om den bryter 100 dagers glidende snitt. Tipper noen vil prøve å få brudd på denne for å få aksjen ned. Da er neste nivå 95 og 90 kr.
Tror toget er gått for noe ras her. Credit suisse bare kjøper og kjøper.
Ta hintet og bli med folkens.
Hva med å se litt lenger enn Nano, minutt for minutt?
Dagens kurs er latterlig ift for en måned siden.
Denne ser unektelig billig ut om dagen. Emisjonen var vel strengt talt en gladmelding for langtidsutsikten til selskapet.
Var primærinnsidesalget så galt at aksjen skulle ned fra 129 intradag til 97.25 noen få dager senere? Tenker aksjen hadde en korreksjon i væringa og at den vil gå i stigende igjen fremover. Men er vel kansje uker til noe kursdrivende kommer, benytter meg av ‘førjuls-salget’ litt her. Tørr ikke sitte for hardt i en binær aksje
Hva baserer du unektelig billig på ? At selskapet er verdt 5mrd og har 3-4år før produktet er på markedet?
Hva baserer du 3-4 år på?
Utviklingsyklusen til legemiddel og tid for godkjenning før det når markedet ( forutsatt at de ikke får problemer som gjør at de må forkaste resultat fra en studie).
Det er vel ca 2019-2020 Nano selv har kommunisert til markedet også.
Håper å få sendt til godkjenning 2019
Så da er det fort på markedet i 2020.
Stemmer det, men her ligger et stort potensiale for fast track om safety of efficacy fortsetter å være så bra.
@Superandreas, nå skal du ikke høre for mye på han skeptikeren over her, det er et helt realistisk scenario at NANO finner støtte nå på 100 og stiger jevnt (med mye halloi og opp og ned underveis) og trutt de neste årene frem til go to market i 2018-2020, med et konservativt prismål på 450 ved suksess på Betalutin i follikulært lymfom.
Det er ikke sånn at prisen kommer til å ligge på et lavt nivå, og så hoppe hele veien opp ved suksess, derisking skjer kontinuerlig for hver milepæl som går etter planen, og nå er også finansiering ENDA mer bunnsolid. (Gitt at ikke nano blir saksøkt av skuffede emisjonsdeltakere og går konk.)
Edit:
Men greit å legge til:
Bare så det er sagt, fast track med en slik aksellert tidslinje er bull bull scenarioet,
kursmål 450 med godkjenning i 2019 og go to market i 2020 iht plan for betalutin i 3L FL (med potensiale for 2L innen kort tid etterpå) er det jeg legger til grunn for posisjonen min inntil videre.
Om det nå plutselig kommer mer positiv informasjon om sporet med Betalutin pluss 4x rituxan som førstelinjebehandling av FL kan du fint doble kursmålet over natta.
2019-2020 er jo Nano sitt estimat MED fasttrack.
Forutsatt ingen problemer. At du nevner go to market 2018 er vel strengt tatt mer optimistisk enn hva Nano sier selv…