Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

What the… :frowning:

Er det i Netfonds? Hm. Mange ukjente muligheter i det verktøyet. Takk @holmes - her skal det zoomes! :smile:

2 Likes

Nå vet jeg ikke om Holmes prøver antyde noe om manipulasjon fra min side her. :wink:

Men ja, man kan få til mye rart med litt tweak.

RSI er lav nå uansett hvordan man snur og vrir på det, det spørs nå hvor langt sør man klarer å dra dette før det blir for fristende for de store å laste opp. Om det kommer gode forskningsresultater igjen starter kjøret på nytt uansett.

1 Like

Nei, det var bare svar til Nocturne om “boksen” :slight_smile:

3 Likes

Hvordan kan dere si at rsi er lav på 45? Scalaen går fr 0-100. Nøytral er altså 50. Under 30 er oversolgt og over 70 er overkjøpt = 50 +/- 20

Lang vei fra 45 til under 30. Og selv da ville jeg ventet til rsi begynte å stige før en eventuell inngang.

5 Likes

Er vel fordi vi blander inn det spesielle nyhetsbilde til det generelt tekniske. Hvor 40-45 har vært laveste rsi siste 6 måneder.
Men siden det ikke er forventet nytt annet enn mulig analyse av selskapet de nærmeste børsdagene… vet ikke hva jeg skal tro på hvor lavt den går, men frigjør stadig mer midler til innkjøp.

Oppdaget akkurat at NANO nå ligger og pirker i nedre bollinger band, det har ikke skjedd siden @Nocturne hadde helklaff ved 53.

Det skal sies at på 53 var det en forløsende nyhetsmelding som bremset nedgangen, samt enda en rett etterpå som ga “relight my fire”.

Det er nå ganske mange tekniske indikatorer som peker mot at vi nærmer oss en bunn, og på fredag dro plutselig barclays til ned 60.000 kjøp på rappen.

Nesten så jeg begynner å bli kortsiktig bullish og tenke N-ordet.

5 Likes

Lagt kjøpsordre på 90,25 i dag, men ser at Barclays og Deutche er på grøten så tror vi har sett bunnen.

Edit:
Topp 50 har økt med 900.000 forrige uke i følge stocktalk.no sin oversikt.

1 Like

Flytt den opp 2 kr så får du :slight_smile:

Nå kan du få :slight_smile: RT 92.25

Var litt for rask på avtrekkeren, burde hatt tålmodighet til å følge planen.

Endte opp med å kjøpe på 92,5 , men så falt den litt nede.

40.000 + nettokjøpt fra utlandet hittil i dag, danner nok en dobbel bunn på 90.

Har vist kommet artikkel på e24. Er på mobilen selv så kan ikke komme med vurderinger, og sliter med å få kopiert link

Her er lenke:

1 Like

Omhandler ikke Nano spesifikt, men alle 13 selskapene som radiumshospitalet er involvert i.

Joda, men:

" Med de resultatene Nordic Nanovector legger frem vil jeg bli veldig overrasket om Betalutin ikke kommer på markedet i 2019, sier han."

:slight_smile:

2 Likes

Likner på klatreturen ned fra Mount Everest det her…
RT 88,75
Edit 87.25
Følger dere med her eller? Blitt så stille fra flere her?

1 Like

Følger med ja :slight_smile: Skal nok lengre ned da det sikkert ryker noen SL nå under 90.

Der røk jeg ut på Stop Loss.

Støtten på 90 ser ut til å være brutt, legger en teknisk analyse til grunn er neste støtte av betyding i mine chart rundt 70 kr. (er klar over at TA har begrenset verdi i aksjer som denne som primært er nyhetsdrevne), men få andre triggere og måleparametre om dagen.

Nå ja, ser ut som den vil opp og prøve å bryte seg over 90 igjen. Etablerer den seg over (close) så er det veldig bra…

Vi har vært rimelig åpne på at støtten på 90 skulle holde ikke var done deal.

Er nok mye stop loss som utløses nå, og proffene fråtser i rabatterte aksjer.

Neste skanse om den ikke closer over 90 er SMA50, nedre bollinger og trendkanal som korellerer på ca 83.

Muligens best å vente til RSI snur opp nå, for å få en mer sikker trendretning først her skal en følge TA.