Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det hadde vært sunt om man fant en stigning som var hakket mer bærekraftig og mindre volatil i 2017.

Jeg synes fremdeles den fremstår veldig rimelig priset, men ikke så hakkende feil som den var i våres.

En stigning som minner mer om dagens 50 dagers snitt enn den ville ferden fra 53 og opp er bedre.

Vi fikk plass hos Hermanrud :slight_smile:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/12/Peter-Hermanruds-10-nyttaarsraketter

4 Likes

Jeg hørte @Savepig fikk sitt spørsmål besvart på Pengepodden :smiley:

1 Like

and the dead cat goes … (?)

Tror det er kritisk for de som følger TA at aksjen holder seg på over søtten på 89/90 kr.

Mulig HS på gang, støtte ca 89/90. Test av fibonacci sammenfaller med 90.

Holder 90 blir kursmål 110 innen kort tid. Da bør vi helst få et brudd opp for å signalisere videre retning.

6 Likes

SMA50 legger jeg større vekt på enn 90, men over 90 hadde vært fint.

Antydning til at den roer seg bittelitt nå, ikke fullt så ellevillt volum.

Denne hode-skulderen er litt skummel altså. Men er det candlesticken man ser på i bunnen før skulderen, eller kan man dra en linje slik du viser? Om halslinjen er på 90 eller 84 er ganske avgjørende.

Kursmål ved fullbyrdet HS = 56 (124-90, 90 - 34).

At aksjen skal dit når det foreligger så mye mer data nå enn da den stod på 50-tallet + det kommer fundementale nyheter allerede i slutten av januar / begynnelsen av februar gjør at jeg ikke bryr meg nevneverdig om den formasjonen.

At aksjen kan bryte 90 på kort sikt og på nytt prøve å teste 83 kan godt hende, men mer sannsynlig tror jeg at aksjen trender mellom nedre (83) og øvre (103) nivåer frem mot januar 2017. Så kan vi kanskje få noe posisjoneringsrally da.

(Merk også at jeg ser gjerne at den går ned til 75-70ish) - megakjøp fra meg da!

1 Like

Kall meg hausser men den hodeskulderen er helt på jordet.

Synes du ikke det ligner på en hode-skulder?

Uansett, for at formasjonen skal oppfylles må volumet fra den høyre skulderen og ned være mye større en det vi ser nå. Avtakende volum på nedgangen.

Det ligner på en HS formasjon men mener den er trigget av husa for å skape panikk. Dette er ikke en Black Swan, men en false-flag-operation. Men volumet er for lavt som du selv sier. Mener det finnes såpass mange støttenivåer nedover nå at target for formasjonen aldri kommer til å bli oppfylt. Det er jeg nesten villig til å vedde på. Ser mer ut som range som jeg skrev over (83 - 103) blir det vi må forholde oss til :slight_smile:

1 Like

Synes TA ser mer beroligende og normalisert ut enn på lange tider nå, mindre haraball på omsetningen i dag og.

2 Likes

dvs at dersom aksjen ender under 93 ca så har den brutt den stigende trenden din? @Savepig

Nei som sagt, sma50, altså ca 83 nå.

Hvis den blir jobbende litt mellom sma50 og sma25 er det helt ok for min del.

ok, men den grønne trenden du plottet viser bunn ca 93.

og sma 50 ser ut til å ligge på 85+

Så da ville jeg konkludert med at det er støtte mellom 85 og 93 kr- som blir ca 89 kr. - noe ala det jeg skrev over.

on 22 December 2016, Marco Renoldi, the Chief Operating Officer of Nordic
Nanovector ASA (the “Company”), purchased 4000 shares in the Company at a price
of NOK 93.40 per share. Following this transaction, Marco Renoldi owns 74,000
shares in the Company and holds 368,137 options.

This information is subject to duty of disclosure pursuant to Section 4-2 of the
Norwegian Securities Trading Act.

8 Likes

I morgen er det på’n igjen. Hvor går veien videre for Nano? Kan vel ikke forvente annet enn trading mellom 90 og 105 denne uken?

1 Like

er det HS’n jeg snakket om for 6 dager siden som kommer?

I dag;

for 6 dager siden;

3 Likes

Hva tror du er bunn om HSen materialiserer seg?

Min mening om denne aksjen er at den allerede har gått. Alle som kjøper denne aksjen nå for å være med videre opp vil gå på en smell, denne vil nok trekke seg noe mer tilbake før den går saakte opp igjen.

2 Likes