Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det samme sa du om AXA på 1.7kr i sommer :wink: Det er vanskelig å treffe bunnen og ingen vet når toget går i aksjer som prises inn i framtiden.

Det er en nyhetsdrevet aksje og det er mange spennende triggere våren 2017. På sikt blir også samarbeidspartner mer og mer aktuelt. I følge Costa ønsket de mer data på bordet før de diskuterte mulig samarbeid.

Det er vel naturlig å tenke at aksjen vil følge et lignende mønster som Algeta hvis alt går etter planen.

120 - 90 = 30

90 - 30 = 60

Kanskje så mye som ned til 50 om man regner topp 124 og halsen på ca 85

Passer bra med chartet og støttenivåer.

Update:
Var nesten antydning til rally et lite øyeblikk der.

Original post

Han her er fremdeles meget lite redd for at noen HS skal bli avgitt.

(Jeg og.)

Volumet indikerer at nå har folk tatt juleferie totalt og avventer forskning i Q1.

Støtte finnes på 90, rundt SMA50 som i dag er ca 87, samt man kan forvente meget robust støtte på 67 som var en hard motstand på vei opp.

Ryktene går om at Jostein Dahle har kjøpt seg nytt hus, ut i fra alderen hans spekulerer jeg i at han har tenåringsbarn som trenger kjellerstue og kanskje nærhet til en god videregående skole.

4 Likes

Ser ut til at HS blir avkreftet i dag. Mulig dobbel bunn da :slight_smile: og god støtte på 90 kr. = kjøp

3 Likes

Jeg mener det blir et helt forfeilet utgangspunkt som ikke tar inn over seg investeringscaset overhodet.

Vi har drøyt doblet oss fra børsnotering, og vi vet at de siste 15 månedene har vært ekstremt vellykkede for forskningen til selskapet, samt at de nå er enda mer bunnsolide på finansiering enn de var fra før.

Men for all del, enhver må jo gjøre sine egne vurderinger.

1 Like

Hoho, hvis man kan tolke deg som en indikator på hva mange teknisk orienterte tradere tenker så er det bull. :stuck_out_tongue:

1 Like

Se heller litt lenger frem i tid, om vi får ny test av 124 og ned igjen for en ny bunn på 90. Så opp igjen og brudd over 124. Da snakker vi alle mors OHS! :smile:

1 Like

Det som er litt skummelt med aksjer på Oslo Børs er jo at de store aktørene uten stort heft kan trylle frem akkurat de tekniske mønstrene de selv vil.

Pareto bygde jo bunnen på 83 helt selv med å nettokjøpe 80.000 aksjer på en times handel etter åpning.

Hadde de ønsket å lage et brudd nedover kunne de jo bare solgt 40.000 aksjer da istedet.

2 Likes

Bare fortell meg at ikke dette chartet er ganske lovende…

3 Likes

Spennende nå ja. Har stor tro på Nano i 2017 :grimacing: En beskjeden dobling og litt til er ikke å forakte :smile:

2 Likes

Fikk frigjort noen penger til PCIB emi i dag, satser på å ganske snart også få solgt noen av aksjene jeg kjøpte på 100 litt tidligere i måneden. Har sett på budsjettet for januar at det blir nok litt vanskelig å få spart særlig mye friske penger inn på konto den måneden, så må finansiere pcib emi med å selge litt aksjer hist og her.

3 Likes

Just saying: https://twitter.com/BiotechRadar/status/814934260247359490

2 Likes

Der var det flere fine ja. Herantis med minst market cap blir mitt første kjøp på nyåret :slight_smile:

1 Like

Med fare for å kuppe NANO-tråden, er det jo en fin pipeline Herantis har.

• Phase I-II Study på 18 pax for Parkinsons i 2017
  • Phase I på opptil 18 pax for lymfeødem ifm. brystkreft i 2017
  • 45 millioner med dry eye syndrom i USA og Europa, hvor det kun finnes en medisin i USA og ingen i europa - kun falske tårer for å lindre.

Treffer de med 1/3 bør vel selskapet i hvert fall kunne doble mcap ila 2017? Ser de har hatt et kraftig fall i 2015 - emisjon?

Satt deg inn i caset?

Nei, sveipa fort over pipeline og Mcap og fant ut at her skal jeg ha lodd :slight_smile:

Kikket igjennom nå

Interessante for min egen del:
Herantis
Vicore
Saniona

Tja (kanskje)
Immunovia
Epigenomics
Futura

Interessant diskusjon dere har, passer kanskje bedre i den generelle biotektråden. :slight_smile:

NANO koser seg etter nyttår, komfortabel konsolidering.

1 Like

Hehe, @Savepig - jeg liker utviklingen. Så lenge den holder seg under 100 kr til jeg får frigjort mer kapital er jeg storfornøyd. Er jo lov å håpe på en dupp ned mot 83 igjen også :slight_smile:

1 Like