Jeg liker ikke dette @Savepig . Ikke at jeg ikke er trygg på å sitte med Nano long, men fordi jeg kunne kjøpt aksjene jeg kjøpte i dag om noen dager til 80ish i følge bildet dere tegner Jeg skylder på @FreddyG
Ja jeg ville ikke nødvendigvis anbefalt enhver å kjøpe i dag, det ser småsurt ut teknisk pluss en kjip pressekonferanse av trump som kommer til å presse IBB, kanskje ta funds til andre sektorer.
Men, det så ikke veldig fett ut teknisk den dagen vi vendte fra 53 heller, før meldingen kom.
Ut i fra trenden den siste måneden så det ut til at det skulle snu i dag eller i morgen. Ingen kunne forutsett at INT sitt nedsalg skulle fortsette. Ser også at det diskuteres om nedsalget skyldes shortposisjoner.
Er det mulig at WORLDQUANT LLC representerer INT som har satt en shortposisjon på 260 000 aksjer?
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883
Scroll opp noen poster og meld tilbake, over.
Åja, postet før jeg leste. Ooops
Som nevnt i går, ikke helt uventet med en reaksjon i dag. Rart med dette tekniske greiene gitt.
Tror dette er årsaken.
Japp, når noe sånt kommer på toppen av det tekniske, så blir det veldig enkelt for proffene å skaffe seg litt gratis aksjer.
Nå kan vi vel begynne snakke om oversolgt RSI?
Det ser slett ikke helsvart ut. Men nå får vi snart et death cross om ikke vi stiger noen kroner, det vil være den andre teknisk negative faktoren som legges på vekten innen få dager.
Nå må du slutte å baisse her. Hjertet mitt tåler det ikke
Haha! Jeg selger ikke en drit.
Death cross ligger fortsatt langt unna
Litt å leve opp til!
Jeg fant et halmstrå for morgendagen!
IBB har bouncet litt i dag:
Det kan gi håp om at euro biotech også skal bounce i morgen.
Så hvis NANO følger med på det kan vi få en DOBBEL BUNN!
Trenger det etter dagen i dag, fikk meg en på tryne i dag.
På toppen av det hele solgte jeg Iox nærmest på impuls i går, så gikk den selvsagt 25% i dag…
Kan sette en fin dobbel bunn på 85 nå ja. Men kan også være den skal ned på 70 kr og finne støtte der.
RSI er langt fra oversolgt @Nocturne
OVERSOLGT = LAVERE ENN 30
Det er støte på 85/86 kr der den er nå, men bør helst ikke gå mye under, teknisk.