Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Så lenge himmelen var blå gikk jo kursen en periode :wink:

Du er virkelig på jordet i denne aksjen du. Kursen gikk som faen fordi selskapet leverte som faen.

2 Likes

Nei kursen gikk som fy fordi alle småsparerene trodde de skulle bli megarike. Selv på forumet her snakket jo folk om at den var risikofri og at den skulle til 1500kr.

1 Like

Det var DBL og BCSL som lå som en base og fyrte oppgangen hele veien opp. Så ble den en smule euforisk helt på slutten før ATH.

Så kom det inn 500 millioner i emisjonen og reduserte risikoen i caset MYE.

Hva tror dere vil skje i nano i den neste måneden?

Jeg tror det kommer en negativ melding pga emmisjonen og det massive innsidesalget.

De som sitter i aksjen tror den samme meldingen er positiv.

1 Like

Tenker oppgang fra rundt midten av februar grunnet forventninger til resultater fra 20/100.
Ellers forventer jeg ikke mye bevegelse før, men sitter rolig. Positive resultater vil fjerne tvil relatert til ‘Dahle-dippen’, så tenker NANO kan gå hardt, vil ikke være utenfor.
Ser for meg Dahle ender opp i retten om det er negative nyheter rundt hjørnet, derfor har jeg ikke tiltro til at innside salget er relatert til resultatene som kommer.

Og grunnen til at vi tror den vil komme er som følger:

TL;DR 20/100

1. NANO leverte 100% på forskningen sin fra oktober 2015 (Q3) til desember 2016 (ASH).

2. Rojkaer begynte i NANO, noe hun aldri ville gjort om det så dårlig ut.

3. Bivirkningsprofilen i ARM4 er enestående:
    http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/Company%20Presentation%20-%20December%202016%20(1).pdf

4. 20mbq dosen ga ekstremt sterke resultater på AARC presentasjonen

7 Likes

@Savepig - det er bare å gi opp. Ikke vits å diskutere med @Evilfreud når han ikke har satt seg inn i caset? Eneste argumentet jeg finner er en spekulasjon på at emisjon + innside salg = negativ melding.

Litt merkelig egentlig, da ledelsen er pliktet til å børsmelde resultater så fort de foreligger og da tenke at ledelsen skulle vite mer enn markedet på nåværende tidspunkt?

Også litt merkelig synes jeg, at mesteparten av ledergruppen gikk ut og kjøpte masse aksjer ca. 20% over dagens kurs? Hvis de visste at det kom en negativ melding mener jeg?

1 Like

Akkurat de panikkartede innsidekjøpene rett etter at Dahle solgte legger jeg ikke veldig mye vekt på da. :slight_smile: Akkurat på samme måte som jeg ikke legger vekt på Dahle sitt salg.

De må ikke børsmelde noe før studien er ferdig. Og ledene forskere vil vite ting lenge før studien er ferdig. Handler ikke om å sette seg inn i casen eller ikke. Handler om at det er to ekstremt negative signaler som er viktig å få med hver gang hausingen blir for ekstrem.

Fall på ~25%, men ~35% over dagens kurs. *

Kan du nå fortelle meg hva som er negativt med en minimalt utvannende (nå endte den faktisk opp med å bli vesentlig innvannende) vekstemisjon så godt som uten rabatt fra ATH?

Du kjenner til at hele grunnen for et selskap å være på børs er for å hente penger fra markedet?

Om det kommer en emmisjon ingen venter er det ofte negativt. Men alle skjønner at nano forstod at her kunne de hente penger til gunstige vilkår fordi kursen var oppblåst. Alene er ikke dette negativt. Men med innsidesalg i samme tidsrom fra den personen som vet mest om alle studiene dems. Så lukter det. Så får vi se hva fasiten sier.

Det er feil igjen. De har børsmeldt løpende resultater fra fase I/II studien. Hvorfor tror du kursen har eksplodert? Samtlige data fra Arm I-III foreligger, vi mangler bare data fra Arm IV nå. Dette begynner å bli trøttende… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det jeg fester lit til er at Dahle fikk seg verdens største sjokk når han innså hvor negativt markedet tok dette. Fasit kommer.

De kan, de må ikke.

Clavis valgte også og avbryte en studie og melde resultatet før den var ferdig, fordi de mente det ikke var noe tvil om at resultatet var negativt.

Jeg forstår du er lasta og ikke tåler en nedtur, men les hva jeg skriver. Så får vi alltids fasiten så kan vi heller kjøre pekeleken da.

Emisjon, overreaksjon til Dahle, og den store rabatten på det fundamentale i NANO er hovedårsak til at jeg er her og har stor tillit til risk/reward denne gang. Kritikere med spesiell informasjon i forhold til forskningen(20/100 utføres på få personer, som kanskje gir årsak til å tro på unøyaktighet i resultat? f. eks.), i stedet for generell advarsel om risiko til farmasi aksjer hadde vært ønskelig.

1 Like

OK. Jeg gidder ikke mer uansett. Du har ikke satt deg inn i studien og trodde i går de kunne restarte hvis dataene var dårlige til de fant en dosering som fungerte når hele poenget med studien er å finne optimal dosering :wink:

1 Like

Hva tror du skjer om dosen de gir ikke gir ønsket resultat ?, de starter med nye pasienter på andre doser !

Eller tror du samme forsøkskanin blir pumpa full med ny dose? :wink: