Enten er du bare ute å trolle, eller så leser du ikke hva folk skriver. Jeg svarte deg på dette i går.
hvorfor tror du de prøver med andre doseringer ?
Vi kan håpe at markedet tenker like enkelt som @Evilfreud. Da vil vi få et ENORMT lettelsesrally når 20/100 resultatene tikker inn.
Synd at Savepigs flotte argumenter drukner i det jeg vil kalle søppel.
Det er også et lite poeng i at insidere valgte å utøve opsjoner nå. Hvis de visste at de kunne spare mye skatt med å vente til etter resultatene, går jeg utifra at de hadde gjort det.
De kanskje ville selge aksjene nå?
Og nei det var ikke innsidere, vanlige ansatte
Fordi hele poenget med studien er å finne optimal dosering?
Beklager, skulle skrevet ansatte istendenfor insidere. Jeg er klar over at det ikke dreier seg om såkalte “primær-insidere”. Allikevel betviler jeg ikke at denne gruppen har god kontroll over tingenes tilstand.
Hvis de ønsket å selge;
Det dreier seg om 56.000 aksjer. Jeg tviler på at aksjene blir solgt gjennom Nordnet i dag… Ingen hast med å selge aksjene i hvertfall.
Det hadde sikkert vært en mulighet å prøve 17,5 hvis man så at 20/100 lå akkurat på kjip side av grenseverdiene, men jeg tror også at en da bare vil kjøre 15/100 siden tallene allerede er så gode på fase 2 pasientene.
Det at man nå i fase 2 delen av arm 1 har en mye mer homogen pasientmasse er et punkt som glatt blir oversett her.
Hva vet du om de selges eller ikke? Det blir bare ubegrunnet haussing
Jeg prøver alltid å lese ting ut av meglerstatistikken.
Enig i at det kan være på kanten mot synsing, men jeg presiserte i mitt første innlegg at dette er “et lite poeng”.
Og hva tror du skjer dersom de ser at 15 dosen ikke funker? gir de opp eller starter de med ny dosering?
Hva tror du skjer om du slutter å poste hvert eneste sekund?
Ikke min feil at det må tas inn med teskje. Samtidig sitter det garantert folk som har fått barbert vekk 25-35% av aksjeverdien sin fordi de fulgte rådet ditt å kjøpte aksjer som nesten var risikofrie.
Som en kan se: Allerede på 15/40 er målene for efficacy nådd i fase 1/2, hvilket er grunnen til at Costa sa at de kan kjøre pivotal fase 2 og sikte på go to market allerede før doseeskaleringen.
http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/ASH%202016%20Conf%20Call.pdf
Vi husker uttalelsen fra den nøytrale Safety Review Comittee:
http://www.nordicnanovector.com/article/Safety-Review-Committee-supports-dose-escalation-with-Betalutin-in-Lymrit-37-01-trial-pending-safety-data-from-cohort-receiving-higher-pre-dosing/2312101
• The efficacy profile is promising compared to other candidates in development, particularly with regard to complete responses
• The limited safety data available to date from the first cohort of three patients in Arm 4 (receiving 15 MBq/kg Betalutin® and pre-dosed with 100mg/m2 lilotomab**) is encouraging and appears to show that an increase in pre-dosing with lilotomab improves the safety profile of Betalutin®
Og jeg har aldri sagt at aksjen kommer til å gå bare oppover, eller at det ikke er eksterne risiki. Det jeg har sagt er at caset er ekstremt derisket når det gjelder den interne risikoen for at teknologien ikke skal fungere.
Og så bare litt om hvor oppsiktsvekkende resultatene til NANO er. Gjennomsnitts resultater for behandling av NHL er i dag ganske gode i første og andre linje med eksisterende medisin, cellegift og Rituximab som går mot CD20 molekyler på kreftceller.
Men det er er pasientene som man ikke kan hjelpe i dag man retter seg mot i Lymrit-studiet:
http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/Poster%20ASH%202016%20-%20Kolstad_web%20(2).pdf
Main Eligibility Criteria
• Histologically confirmed relapsed incurable B-cell NHL (including follicular grade I-IIIA, mantle cell, SLL, marginal zone,
lymphoplasmacytic subtypes)
Siste salg av NANO-aksjer for å finansiere Oncoinvent må nå være gjort, der er fristen i morgen.
1.Kan ikke alle som har blitt lurt inn i Nano av Savepig og er dritsure eller har realisert store tap?
2.Er det noen som behøver mer informasjon fra Evilfreud?
3.Er det noen som er lei og oppfatter mange av Evilfreud sine innlegg mer som spam enn informasjon?
For egen del:
1.Har ikke tapt en krone.
2.Behøver ikke mer “info”.
3.Jeg oppfatter det aller meste som trolling/spam.
Jeg ser helt klart nytten av det evilfreud skriver. Akkurat som holmes i Funcom når euforien har tatt helt av. Dog er mr freud litt mer kvass men av den grunn bør ikke utfordrende spørsmål avfeies som spam
Det er helt greit å være kritisk, men det blir usaklig når det fremlegges så mye som punktvis blir bevist er feil, og slett ikke bare blir avfeid.
Iløpet av Q1 får vi fasiten, jeg tror forsatt at det ligger negativ melding i pipen. Og det er nok kjipt at jeg gjentar de negative triggerene, men på en annen måte så gjentas de positive triggerene gang på gang på gang.
Forstår at det er kjipt at noen mener en aksje du har handlet skal ned. Men det er sundt å ha litt mangfold, derfor jeg digger @irathi og @holmes selv om det går en kule varmt iblant, fordi de ofte har meninger som er absolutt motsatt av det jeg mener, men samtidig klarer å argumentere for dem på en god måte.
Dersom du er så bombesikker på utfall av studien de har er det jo bare å ikke bry seg, har du rett blir oppturen desto bedre når alle som ikke kjøpte fordi jeg sa det var farlig skulle inn. At folk klager på at jeg er negativt tar jeg som et sundt tegn. Det betyr man er usikre selv evt bare ønsker en kort profitt på andre sin vegne.
Pro tips, se og lær av @MK1 han har hatt en soleklar plan i funcom fra dag 1 og har fulgt den uansett hvor mye tull og dritt folk har skrevet. Og hvem ler hele veien til banken… akkuratt.
Ha en fin dag videre.