Satser på at godeste @Fornybar kanskje har lit tankespinn til materien. Mener han har operert i flere beregningsmodeller for NANO tidligere. =)
Masteroppgave sponset av shortere?
Var det ikke rundt 124 fornybar hadde som npv før sommeren?
Ble det stryk eller bestått?
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @studenten86 (1585 likes)
- @Savepig (1361 likes)
- @Nocturne (1350 likes)
Resten av topp 10:
-
@Fornybar (1061 likes)
-
@anon21766851 (983 likes)
-
@InVivo (578 likes)
-
@Oilimp (482 likes)
-
@Mr.Oncoinvest (476 likes)
-
@Inkognito666 (458 likes)
-
@Bra_Britt (412 likes)
Gratulerer!
02/01-2019 07:00:16: (NANO) Nordic Nanovector appoints Mark Wright as Head of Manufacturing
Spennende å se hvordan kursen reagerer den dagen det går opp for hvermannsen at NANO faktisk sitter med et håndfast produkt - som fungerer forbasket godt - og som skal produseres… Faktisk er produksjonen fiks ferdig satt opp og det er “turn-key-ready” den dagen alt er på plass.
Det ligger noe i korta her. Spent på hvilken payload de drar ut av ermet.
Litt mer om MW her. Ser interessant ut
https://adcreview.com/news/piramal-expands-its-grangemouth-adc-manufacturing-base/
Jepp, takk. Der var jo også MW i fint driv…
Vi starter året som vi avsluttet. XTX med sine drabanter kjører nedpressing. Trist å ha disse på nakken, med ett for øyet: plyndre småaksjonærene så lenge det går.
Godt nyttår til alle!
Det NANO hadde trengt er et skikkelig innsidekjøp eller to, noe som er sjelden vare i NANO. Skyldes kanskje alt for gode opsjonsavtaler🤔
Innsidekjøp er det ultimate bevis på troen på eget produkt og selskap.
Nei, tror ikke vi skal forvente innsidekjøp når de sitter på så gode opsjoner.
TTT så er bare å innstille seg I ventemodus.
Fin nyhet I dag som kom ut av det blå.
Hva tror dere? Går det 15% av omsatt over gjennom DarkPool ved dags slutt også i dag?
Mange selskaper som hadde innsidekjøp i desember, det hadde tilsynelatende ingen effekt for den del. BWO og Archer er eksempler. Folk er avventende ikke fordi de ikke synes selskaper er rimelig, men fordi de er usikker på makro-bevegelser. Bare å benytte anledning til å akkumulere.
Tror forøvrig ikke master-oppgaven var skrevet av noen som ønsket å baisse, men økonomer som ikke har mye kunnskap om biotek-sektoren. Samt enkle løsninger via å skalere opp kostnader på. Slik lager de en konservativ analyse, som det ikke er sikkert sensorene er i stand til å se manglene i, tross alt er det ikke dybdekunnskap til sektoren de primært bedømmes til.
Spesielt hvordan de har tatt med R&D(research and development) kostnader for 12 år fremover, samtidig som de gir det 0 verdi for selskapet, men bruker det i multiplikator for å regne verdi. Tror de har fått en god nok karakter i forhold til deres økonomiske kalkuleringer. Men samtidig at de har gjort et begredelig stykke arbeid mot bransjen å selskapet.
@solb, sånt trenger vi i fundamentale tråden.
https://www.nature.com/articles/nbt1218-1125.epdf?no_publisher_access=1&r3_referer=nature
Det snakkes om at representanter for Novartis er i dialog med NANO.
Jeg tror det er hold i ryktene og at vi når som helst kan våkne opp til en virkelig saftig nyhet.
Personlig har jeg mistet troen på at NANO kommer til å ta dette til markedet på egen kjøl…de vil bli spist levende av en big pharma aktør før den tid. Greit nok for meg.
Hvor snakkes det om dette?