Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

De har lovet at det ikke blir bedring fram mot q2. Ser dere vitsen med å sitte over med en garantert høy cash burn og intet godt nytt?

Hvis man mener 19,50 er bedre indgang end 25,00 efter potentiel emi i H1, 2022, så kan det være en fordel at samle op nu :slight_smile:

2 Likes

Sitter med en god del men har redusert noe ifb med du skriver.

Det er annonsert dårlig innrullering i august samt ble det presisert at en partner mest sannsynlig gjør sin fremtreden etter paradigme readout
(ref Egbert sin kommentar i Q&A kring partner).

Neppe all inn over Q2 men man vet aldri i biotech så jeg er heller ikke all out :wink:

1 Like

Er det aksjonærliste pr. mandag til mandag, så viser jo den endring over en uke. Er det lister som dekker hver dag, så kan jo shortere eller DNBM ha solgt på 17 og kjøpt på 17 samme dag. Tror ikke det er en pjokk her på TI som solgte på 17-18 den dagen. I tilfellet det var, synger han nok ut her - om han ikke gremmes over å være ute. Småaksjonærer tenderer til å bli sittende i slike situasjoner. Det er altfor tøft og selge med 2,5kr, 15% tap.

Skaff deg innsider, så ser du at vi har aksjonærlister DAG FOR DAG :slight_smile: For innsider pluss kan du også se NAVNET på hvem som kjøper og selger.
23 forskjellige kontoer/investorer/fond solgte aksjer for mellom 10k og 65k aksjer på onsdag. Det var heldigvis også 19 forskjellige kontoer/investorer/fond som kjøpte mer enn 10k aksjer den dagen.

1 Like

Seattle Genetics, SeaGen

Hva betyr dette?

Hvilken sammenheng?

Diffish dekket vel det meste. Du mener at retails tenderer til å bli sittende i slike situasjoner, mens aksjonærlistene viser at det er stikk motsatt. De store sitter, retail selger. Kan sikkert legge den død nå.

Tenker @Savepig gjerne ønsker å påpeke størrelsen på dealen innen Antibody Drug-conjugate spacet.

200mUSD up front og potensielt 2,9bUSD i milestones.

Ingen som tenker Alpha37 her? 212pb-TCMC-NNV003

Lisensiering generelt for Betalutin?

Eller bommer jeg her, grisen?

1 Like

Ved H1 2022 hvor Paradigme topline data nærmer sig, vil kursen nok være noget højere end 25. Lige å snart markedet kan se en ende på det, vil kursen tage af og der er meget at indhente.

2 Likes

Er et par ting, en ting er selve avtalen, men $SGEN er også et selskap vi har snakket om ifm nano en del ganger

1 Like

Siden dette har gjentatt seg også etter advarsler fra moderator, er denne brukeren nå bannet fra forumet.

20 Likes

Fint å se 20 tallet igjen

4 Likes

38 Likes

Hva er dette ? Har du en link. ?

2 Likes

Flott @pdx :slight_smile: Har sett at jobben dere har gjort som moderatorer + at forumet hovedsakelig har blitt enige om å være greie med hverandre har gitt gode resultater de siste årene. Veldig mye lettere å skrive kritiske og nyanserte innlegg når man blir møtt med saklige motargumenter i stedet for emojies. Det beste jeg vet med Tekinvestor er at jeg får vite hvorfor jeg tar feil når jeg tar feil. :slight_smile:

21 Likes

Velkommen tilbake Mr.Kappa :joy:

I stedet for å grine over spilt melk, kan du jo alltids gjøre et forsøk på å hente inn det tapte? Finnes i tillegg 100-vis av selskaper på Oslo Børs, så du kan faktisk velge og vrake.