Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

HAHA! :smiley:

Han der får du ikke rare oddsen på er jeg redd

Jobbet som senior advisor for health cap i tillegg? I tillegg til CEO for suksesshistorien Algeta. Meget mulig han står på blokka, men fikk aldri ta del i Algeta-turen så aner ikke hvordan han er? Noen som kan si noe om det kanskje? Ville det i så fall blitt tatt godt imot?

Jeg fikk en god følelse av å se presentasjonen i dag. Meget behagelige mennesker å lytte til og det virker jo som at ting er på gang.

02:50 Hahahahaaa

1 Like

Klokka 16.40.51 gikk det 10.000 aksjer til 91,61!! What the føkk? :grin::grin:

“Sikkert hatt en eller annen test”

Jeg dauer! :joy:

1 Like

Spot-on som har solgt leiligheten? :shushing_face:

Herre, begynner han å bli gammel og tutlete eller hva er greia?

1 Like

Tenkte at dette så rett så hyggelig ut. Et oldbarn forklarer sin pensjonerte finansoldefar hvordan det står til i verden.

2 Likes

@Spot-On Du som var på dagens begivenhet, kommer du med dine tanker og refleksjoner, ikke minst din følelse etter å ha snakket med gjengen som deltok der ? Hadde vært veldig interessant å høre for oss som kun fikk med oss det via webcasten=)

2 Likes

Lisa har alltid gitt et stødig og solid inntrykk, og det fikk vi bekreftet i dag mer enn noensinne. Min tro på Nano har aldri vært sterkere.

4 Likes

Hjelpe meg, sitte å kommentere aksjekurs / Nano når han er helt blank…tombola​:joy::joy:

Lo godt av den der. “De har vel gjort en sånn test på en… ehh test eller noe de da?!” <- fritt fra hukommelsen :smiley:

1 Like

For en jævla skrue, hva med å bare si “jeg følger desverre ikke sektoren tett nok til å kommentere dagens bevegelser, uansett er det en tulleaksje”

1 Like

Hvem har kjøpt og solgt disse? Er det ikke en meget rar transaksjon?

1 Like

Så innslaget fra HTV. Trist å se TH stille uforberedt i studio på Nano. Slett jobba. Hadde kostet han to min lese å seg opp. På sitt eget nettsted.

3 Likes

Det ble jo spot-on :smiley:

9 Likes

Noen ganger erre ålreit :smiley:

1 Like

Korsar på HO var på presentasjonen i dag. Han og en profesjonell investor, som han ikke kjente fra før, brukte tiden på å sende inn spørsmål ilag på mail til Q&A sessionen… :joy: Han mener at ledelsen glattet over hans brilliante spørsmål og det er fremdeles noe alvorlig galt. :joy:

Det eeeer så mye underholdning i denne aksjen

2 Likes

Jaja, et halvår er da ingenting… kanskje bare positivt?
Vil ikke ARCHER og potensielt andre studier da sørge for at porteføljen er betraktelig mer verdt dersom vi får noen kliniske data fra disse før paradigme read-out (med påfølgende bud fra BP)?