Spot-on
Først må jeg få gratulere deg med perfekt timing! Deretter må jeg få kreditere deg for din åpenhet og ærlighet om det du har foretatt deg de siste døgnene! Hvem trenger vel spenningsromaner når vi har deg med oss! Så vil jeg få uttrykke min beundring for ditt mot. Enkelte vil nok lett kunne kalle det dumskap å satse alt, og mere til, på ett kort! Men som du har redegjort for, så har du ikke gjort dette i blide, men etter grundig graving og å ha lest deg opp på relevant fakta rundt selskapet. Slik alle kan og burde gjøre. At du i tillegg deler dine funn med oss andre er bare forbilledlig. Tusen takk!
Så får du heller tåle at enkelte her på forumet vil være misunnelig på din suksess. Som en forretningsmann fra mine hjemtrakte en gang uttalte; du må ikke glemme at dersom du skal være et vel ansett menneske i dette samfunnet, så må du klage din nød og uttale at «Joda, det går jo på et vis, men du verden som jeg sliter for å få endene til å møtes.» Er du derimot ærlig og gir uttrykk for hvor godt det går, da blir du raskt stemplet som kjeltring og løgner.»
Slik er det gjerne i et samfunn der misunnelsen er større enn kjønnsdriften. Janteloven har gode vekstvilkår i Norge.
Jeg håper at du fortsetter å dele dine funn og tanker med oss her på Tekinvestor. Ønsker deg lykke til videre med NANO og jeg føler meg rimelig sikker på at vi nå er ferdig med «stillebeltet» for overskuelig fremtid. Ny IR policy vil gjøre at vi får hyppigere oppdateringer fra ledelsen og bedre muligheter til å holde oss oppdatert om utviklingen i NANO. Gleder meg til utviklingen frem mot 2020. Og skulle våre veier krysses noen gang i fremtiden, så forventer jeg at du spanderer en øl!
Riktig god helg og nyt suksessen! Det er deg vel unt!
Ærbødigst
Londonmannen