60-61 er jo et herlig stort og rundt tall midt inne i grøten, så var ikke ekstremt uventet at det ville komme en del kjøp der. Men imponerende volum.
Skulle gjerne hatt 610-620.000 å handle Nano for nå, rimelig sikker på at man vil le hele veien til banken innen 2019 er modent med aksjer på disse nivåene!
Kan den droppe ned på 50-tallet? Who knows, skulle den gjøre det om en stund, så øker hvertfall sjansene mine til å handle på super-rea!
Jeg er enig i at betinget markedsgodkjennelse i 2018 er lite sannsynlig, men vi bør ikke undevurdere Betalutins skånsomhet og gunstige behandlingsregime samt mangelen på alternative behandlinger for 3FL CD20-refraktære pasienter. Det er en betydelig lavere terskel for FDA og EMA å tillate tidligere markedstilgang til en behandling med god safety.
Tekinvestor på 65-tommeren, kaffe i koppen, 18-20 minus og strålende sol ute
Mens Nano-ventemodus er pågående enda, så er det bare å nyte vinteren og tenke at det er ca 2 mnd til midnattssola kommer- en drøy måned til Nano har presentasjon på AARC (?)
Have a nice day!
Fint innlegg. Sikkerhetsprofilen og enkelheten ved Betalutin er jo noe som er spesielt nytt for markedet. Kanskje det blir reflektert i godkjennelsesprosess etterhvert.
Hvordan fikk du teltduken til å holde oppe en 65-tommer?
Æ vant i poker i helga over han Gambler-Mattis, han står og holder oppe tv,en min
Så kan man se på dosimetrien for arm 4 og spekulere i viktigheten av en signifikant høyere tumor til beinmarg ratio. Hvis efficacy når opp til arm 1 med 20/100…
Ref. diskusjoner rundt emisjon.
Den dagen NANO trenger penger, er det nok ikke snakk om en emisjon som er basert på en dopet aksjekurs - been there done that
Jeg har mer tro på en rettet emisjon, mot en ny ikke-norsk investor.
Men jeg finner det er enda mer sannsynlig med en partneravtale. NANO sier selv at de er opportunistisk når det kommer til dette.
NANO er ikke, og kommer heller ikke til å komme i pengeproblemer.
Det som er viktig nå er å kommer i gang med PARADIGME og ARCHER-1.
Ja også jokeren Humalutin da… fy søren vi har mye å glede oss til fremover!
Er det noen som vet hvor langt NANO var kommet med LYMRIT 37-01-studien før DnB begynte å operere med LoA?
Spør fordi jeg lurer på om Humalutin kan bli priset inn i meglerhusenes kursmål etter april med en lav, men synlig LoA, dersom de skulle vise presentere overbevisende data ved AARC.
Mange år inn i kliniske studier far.
Må si kursen om dagen er ubekvem. Har vektet ytterligere opp av korttids investeringer, men fy for en kurs. Tror det er mange belånte presset til salg på dette nivået.
Alle kikker litt nervøst på OM holding og hans gearing, men han står oppreist i stormen foreløpig.
ESMO 2018 i slutten av april. Skal nano delta her? Hvis ja; noen som aner hva de skal delta med?
Publisering av abstrakt er visst snart.
Jeg tror den ESMO-konferansen kom fram fordi noen googlet “lugano conference 2018”…
Når får vi abstrakt for det som forventes presentert i april?
Om ni dager
Nano har vel uttalt at de ikke deltar på konferanser før ASH, så hvorfor ventes det noe abstract nå?
Fordi NANO av en eller annen grunn ikke omtaler hva de driver med.
Dette abstractet har dukket opp på nettsiden, så det er reelt.
Så dette er potensielt meget viktig for det neste store steget for Nordic Nanovector.
Ja, det ble vel i første omgang nevnt i en podcast.
Og huma varer helt til påske!
#costaIR