Who knows?
Var innom Shareville nå, tror de har samme moderator som HO…
Nesten så jeg tar en tur innom HO også, liksom for å miste siste rest av tro på menneskeheten…
TGFTI!
Vel, når du ser hvem “forfatterne” er på de innleggene så har du nok rett-skal ikke forundre meg mye om det er tung medisinering og trange trøyer ute og går der… Takk for påminnelsen forresten, har vært på gamle HO en-to ganger i mnd, og nye HO forum kanskje 2-3 ganger etter jul-dette var en påminnelse hvorfor
Rart det var mulig at HO forum kunne bli verre, men det kunststykket presterte de med flying colours med nye HO…
Så vi kan forvente no news i denne perioden, er det det de mener?
Nei, men vi kan forvente at IR ikke svarer på henvendelser i perioden.
Ser at det kommer en ny kar inn på styret, eller har dette gått meg forbi?
Rainer Boehm
CV – Rainer Boehm, MD, Riehen, Switzerland
Mr Boehm is currently Board Member and Senior Global Pharma Leader. He is successful in building up small businesses / country organizations as well as leading large organizations. Rainer has 30 years of experience in General Management, Strategy and Execution, External Stakeholder Management / Investor Relations, Marketing & Sales and Medical including Portfolio Management. Multiply launch experiences both in general medicines and speciality/oncology. He is an advisor in leadership development for senior executives at the GLG Institute, NY.
2018 to present – Humanigen Inc, US Board Member
2017 to present – Cellectis SA, France Board Member
2010 to 2016 – Novartis Pharma 2014 to 2016 – Chief Commercial and Medical Affairs Officer 2016 – Ad interim CEO and Division Head Pharma 2010 to 2014 – President, Region Asia, Middle East & Africa
2000 to 2010 – Novartis Oncology 2005 to 2010 – Executive Vice President, Region North America 2003 to 2005 – Vice President, Intercontinental Region 2000 to 2003 – Vice President, Global Marketing
1997 to 2000 – Novartis Pharma 1997 to 2000 – Therapeutic Area Head Oncology and Product Manager Global Marketing
1988 to 1996 – CIBA-Geigy 1994 to 1996 – Product Manager Global Marketing 1988 to 1994 – Head Oncology Field Force, Market Research Associate and Medical Marketing Advisor
1987 – Psychiatric Hospital, Zwiefalten, Germany 1987 – Unit Head
Education MBA, Schiller Business School, Strasbourg, France, 1994 Physician, Medical School, University of Ulm, Germany,
Sikle sikle sikle
Dette ser da ut som gode nyheter, henter inn mer erfarne til final stages for kommersialisering?
Det er i BP- ligaen NANO vil spille og da er det slikr navn de må knytte til seg.
Ex-Novartisleder som CEO?
Det er interessant at valgkomiteen tar inn et nytt styremedlem slik at man nå blir 7. Av disse vil 3 være bosatt utenfor EØS. Det fremgår videre at Sandnes trekker seg og at nominasjonskomiteen skal søke etter etterfølger.
Nano vil altså i løpet av meget kort tid få ny CEO og ny styreleder. Jeg blir ikke forbauset om dette “utskiftningsarbeidet” har pågått en stund. Ref søknaden fra Wiersholm 30. januar 2018 om å få dispensasjon fra bostedbesrtemmelsen i aksjelovens 6-11. Blir spennende å følge med i videre utvikling. Dessuten kommer Egil Bodd inn i valgkomiteen.
“Mr. Ludvik Sandnes has informed the Nomination Committee that he wishes to step down as chairman in order for the company to recruit a new chairperson with international background and network from the biotech industry who can lead the Company into its next phase of development. The Nomination Committee will start a search for eligible candidates immediately. The Nomination Committee proposes that Ludvik Sandnes is re-elected as chairman of the Board until a new chairperson has been elected.”
Det er nok på sin plass. Det er en ny fase de går inn i nå, hvor erfaring og pondus teller mye.
Dette er positivt.
Enig
Alle med stjerner på skuldrene forlader den synkende skude?
Du siterer hva jeg siterte hos en annen skribent. Ikke min uttalte tanke.
Av og til så tenker på hvor ulikt ting ser ut fra ulikt perspektiv. I Nano jobber de jevnt og trutt med å bringe medisiner til trengende pasienter. De vet de har et knallsterkt produkt, og rigger til for at alt skal bringes til markedet. En REK-utsettelse er som en liten hump i veien.
Mens vi på vår side stresser ut og inn fra forum til forum time for time. Hvis Nano-folket følger forums-diskusjonene så må det jo fra tid til annen se en smule panisk og absurd ut. Jeg lurer på å ta en liten time-out. Hvis abstinensen tillater.
Er du enda her?? Well, miracles do happen…
Skulle gjerne sett en employee satisfaction survey.
Han siterte vel meg, og jeg sa det på spøk. Såååe, de melder om de har noe. (jeg spurte)