Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Who knows? :rofl::+1:
Var innom Shareville nå, tror de har samme moderator som HO… :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:
Nesten så jeg tar en tur innom HO også, liksom for å miste siste rest av tro på menneskeheten…
TGFTI! :grin::+1:

2 Likes

Skal tro om det finnes noen psykiatri-aksjer å investere i. Kan synes som et umettelig marked:
:joy::rofl:

2 Likes

Vel, når du ser hvem “forfatterne” er på de innleggene så har du nok rett-skal ikke forundre meg mye om det er tung medisinering og trange trøyer ute og går der… Takk for påminnelsen forresten, har vært på gamle HO en-to ganger i mnd, og nye HO forum kanskje 2-3 ganger etter jul-dette var en påminnelse hvorfor :grin: :laughing:
Rart det var mulig at HO forum kunne bli verre, men det kunststykket presterte de med flying colours med nye HO… :joy: :joy:

7 Likes

Så vi kan forvente no news i denne perioden, er det det de mener?

Nei, men vi kan forvente at IR ikke svarer på henvendelser i perioden.

2 Likes

Ser at det kommer en ny kar inn på styret, eller har dette gått meg forbi?

Rainer Boehm

CV – Rainer Boehm, MD, Riehen, Switzerland
Mr Boehm is currently Board Member and Senior Global Pharma Leader. He is successful in building up small businesses / country organizations as well as leading large organizations. Rainer has 30 years of experience in General Management, Strategy and Execution, External Stakeholder Management / Investor Relations, Marketing & Sales and Medical including Portfolio Management. Multiply launch experiences both in general medicines and speciality/oncology. He is an advisor in leadership development for senior executives at the GLG Institute, NY.

2018 to present – Humanigen Inc, US Board Member
2017 to present – Cellectis SA, France Board Member
2010 to 2016 – Novartis Pharma 2014 to 2016 – Chief Commercial and Medical Affairs Officer 2016 – Ad interim CEO and Division Head Pharma 2010 to 2014 – President, Region Asia, Middle East & Africa
2000 to 2010 – Novartis Oncology 2005 to 2010 – Executive Vice President, Region North America 2003 to 2005 – Vice President, Intercontinental Region 2000 to 2003 – Vice President, Global Marketing
1997 to 2000 – Novartis Pharma 1997 to 2000 – Therapeutic Area Head Oncology and Product Manager Global Marketing
1988 to 1996 – CIBA-Geigy 1994 to 1996 – Product Manager Global Marketing 1988 to 1994 – Head Oncology Field Force, Market Research Associate and Medical Marketing Advisor
1987 – Psychiatric Hospital, Zwiefalten, Germany 1987 – Unit Head
Education MBA, Schiller Business School, Strasbourg, France, 1994 Physician, Medical School, University of Ulm, Germany,

8 Likes

Sikle sikle sikle

Dette ser da ut som gode nyheter, henter inn mer erfarne til final stages for kommersialisering?

1 Like

Det er i BP- ligaen NANO vil spille og da er det slikr navn de må knytte til seg.

Ex-Novartisleder som CEO?

1 Like

Det er interessant at valgkomiteen tar inn et nytt styremedlem slik at man nå blir 7. Av disse vil 3 være bosatt utenfor EØS. Det fremgår videre at Sandnes trekker seg og at nominasjonskomiteen skal søke etter etterfølger.
Nano vil altså i løpet av meget kort tid få ny CEO og ny styreleder. Jeg blir ikke forbauset om dette “utskiftningsarbeidet” har pågått en stund. Ref søknaden fra Wiersholm 30. januar 2018 om å få dispensasjon fra bostedbesrtemmelsen i aksjelovens 6-11. Blir spennende å følge med i videre utvikling. Dessuten kommer Egil Bodd inn i valgkomiteen.

2 Likes

“Mr. Ludvik Sandnes has informed the Nomination Committee that he wishes to step down as chairman in order for the company to recruit a new chairperson with international background and network from the biotech industry who can lead the Company into its next phase of development. The Nomination Committee will start a search for eligible candidates immediately. The Nomination Committee proposes that Ludvik Sandnes is re-elected as chairman of the Board until a new chairperson has been elected.”

2 Likes

Det er nok på sin plass. Det er en ny fase de går inn i nå, hvor erfaring og pondus teller mye.

Dette er positivt. :blush:

1 Like

Enig

Alle med stjerner på skuldrene forlader den synkende skude? :thinking:

Du siterer hva jeg siterte hos en annen skribent. Ikke min uttalte tanke.

Av og til så tenker på hvor ulikt ting ser ut fra ulikt perspektiv. I Nano jobber de jevnt og trutt med å bringe medisiner til trengende pasienter. De vet de har et knallsterkt produkt, og rigger til for at alt skal bringes til markedet. En REK-utsettelse er som en liten hump i veien.

Mens vi på vår side stresser ut og inn fra forum til forum time for time. Hvis Nano-folket følger forums-diskusjonene så må det jo fra tid til annen se en smule panisk og absurd ut. Jeg lurer på å ta en liten time-out. Hvis abstinensen tillater. :wink:

7 Likes

Er du enda her?? Well, miracles do happen… :joy:

3 Likes

Skulle gjerne sett en employee satisfaction survey.

1 Like

@Nocturne

Han siterte vel meg, og jeg sa det på spøk. Såååe, de melder om de har noe. (jeg spurte)

1 Like