Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hvis de klarer å tiltrekke seg et tidligere medlem av Board of trustees og executive comitee fra Novartis for et par hundre tusen spenn, hvem kan de få som CEO? Og hvem kan de tiltrekke som styreleder.

10 000- 600 000 PSUer, tilsynelatende med samme betingelser som forrige gang, skal trykkes i det neste året og fungere som gulroten for vår nye CEO, og resten av ledelsen.

Vi venter i spenning…her er det mange triggere fremover

1 Like

Nei nei, det var fra en skribent på HO, som jeg siterte. 3 dager gammel post som Nocturne siterte fra.

Ja, det er definitivt en stille før stormen feeling her nå, på en positiv måte. Jeg er ferdig å akkumulere billigaksjer og er klar for oppgang. Aksjen virker død. Virker som mange har gitt opp. Sterkere kjøpssignal får man ikke :smile:

2 Likes

At Ludvik Sandnes forlater skuta bør etter mitt syn gi kursen et løft.
Jeg synes han - i likhet med Luigi Costa - har stått for en kommunikasjonslinje for har vært kritikkverdig og tidvis upresis og slumsete i formen.

En ny Styreformann med et solid nettverk i BP er ønskelig.
…og vi vet med sikkerhet at styret leter etter en CEO med solid trackrecord og nettveri i USA og BP.

Alt-i-alt er dette ganske så BULL - men sammenliknet med kraften som ligger i selve kjernen her - altså BETALUTIN (PARADIGME og ARCHER-1) så er det jo peanuts.

NANO går en fryktelig spennende tid i møte.
Her er det duket for mange fine triggere fremover, små men gode.
Første pasient, ny CEO, ny Styreformann +++

7 Likes

Liten kommentar hva gjelder tegningsretter.

For inneværende periode (desember 17 til mai 18) ble det bestemt en maksimumsramme på 500 000 PSUer. Av disse er så langt 251 550 brukt, ref børsmeldinger. Costa fikk 30 000. Om disse er verdiløse for ham nå vet jeg ikke. Kanskje noen andre vet?

For neste periode er maksimumsrammen økt til 600 000 PSUer. Men det betyr ikke dermed at alle deles ut.

EDIT: Vamp på Shareville gjorde meg klar over at Costa ikke lenger har sine PSUer.

1 Like

Det viste seg å være lurt. Kanskje jeg selger litt i funcom om noen dager og kjøper meg opp i Nano igjen.

2 Likes

Litt på siden kanskje men jeg ønsker og utrykke følgende.
Etter og ha vært innom Shareville idag og lest litt i NANO tråder vil jeg takke gud for dere som skriver i NANO trådene her.
Og jeg er ikke engang religiøs.

Snakk om bunnivå på Shareville.
Det har blitt Crazyville.

Igjen,takk til alle her.

9 Likes

Amen :clap::clap::clap::clap:

Hugoil har ved et par anledninger postet en interessant link på HO. I forbifarten kan jeg ikke huske noe om Lassmann her, så… Ting skjer.
http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/contacts/lassmannm_DI.pdf

1 Like

Apropos Lassmann, så var han medforfatter på dette…

Edit :Noen som vet noe mer om Pemed 2018, eller drar kjensel på noen av de avbildede?

1 Like

Savner aktiviteten her.
Noen med følere ute vedr REK møtet?

image
image

:slight_smile:

2 Likes

:sleeping::sleeping::sleeping::zzz::zzz::+1:

Søvnig her inne om dagen ja. Svaret fra REK bør vel snart foreligge men med tanke på at det skal screenes og deretter forbehandles kan det vel ta en stund til før vi får FPD. Noen som vet hvor lang tid de har pleid å bruke på screening tidligere?

Takk for gode linker F-tosca.
NANO pleier å delta på noen konferanser i mai- juni, men har ennå ikke kunngjort noe for i år…

Av spesiell interesse for NANO blant foredragshodlerene er Anne Nies, som har tuilknytning til Heidelberg som samarbeider med NANO:

Prof. Anne T. Nies
Dr. Margarete Fischer-Bosch-Institute of Clinical Pharmacology, Germany

Anne Nies is a cell biologist and pharmacologist specialized in membrane transport proteins, their role in drug pharmacokinetics and the impact of transporter pharmacogenomics on drug response. She holds a degree in biology and a PhD in animal physiology from Düsseldorf University (Germany). After a postdoctoral stay at Tufts University Boston (USA) in 1994, she worked from 1996 to 2007 as senior researcher at the German Cancer Research Center (Heidelberg) in the Division of Tumor Biochemistry. Since 2007, she is the group leader at the Dr. Margarete Fischer-Bosch-Institute of Clinical Pharmacology in Stuttgart and associate professor of biochemical pharmacology at Tübingen University.

Talk title: Interindividual variability of hepatic membrane transporters and its impact on precision medicine

2 Likes

Det tar noen uker. Jeg er dog en av de som tror at FPD i utlandet kan komme når som helst, uavhengig av REK. Jeg tror dog at færre pasienter i fra pasientpoolen i utlandet blir innrullert i PARADIGME grunnet dårligere kjennskap til Betalutin/mer mas fra andre aktører.

2 Likes

Du peker på det jeg anser som den største risikoen for at Betalutin ikke skal lykkes. At at andre aktører legger beslag på markedet og at et lite selskap som NANO er ikke slipper til. Glad vi har Marco på jobben!

Takk for utfyllende svar og info om doktoren, Hugoil. Kanskje man bør ha et lite skråblikk på den konferansen . Regner med å være noe klokere på både det ene og andre innen den tid.
:space_invader:

Eg e så sjidlei av røde tall, håper det snur neste uke

Eller fortere enn fy