Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Typisk meg å manipulere kursen :crazy_face:
Gjør det jo selvfølgelig bare for -insert konspirasjonsteori- :smile:
RT 50,95 KR

2 Likes

Typisk atferd fra dere kreftforskere! :joy::+1:

1 Like

Lekker den etiske komite?

Ja, jeg poster et innlegg om mulig konkurrent, og så planter jeg et vagt rykte om mulig REK godkjenning. Markedet blir forvirret og satt ut av motstridende informasjon og jeg tjener masse penger! :dollar::champagne::moneybag::money_mouth_face:

1 Like

Gir jo ingen mening at den plutselig skal stikke 3-4-5% på ingenting etter det lokket som har lagt over kursen? Noen som vet mer enn andre?

Morsomt å se hvordan de vanlige “trollene” dukker opp på hegnar så fort det er litt bevegelse i kursen

Lokk? Det er vel mer kontinuerlig nedmanipulering av kursen. Med en gang det blir litt omsetning, så gidder/klarer de ikke å holde igjen.

1 Like

Liten avsporing men siden vi er inne på det så satt jeg kaffen i halsen av overskrift i dagbladet for noen dager siden.

Det er vel ikke @larsmkn så vi er vel trygge.

2 Likes

Gled deg til du kommer til det punktet at du ikke gidder å sjekke Hegnar, annet enn et par ggr i måneden når du kjeder deg SKIKKELIG, og trenger en latter :joy:

5 Likes

Driter i rek :joy: aksjer på salg :sweat_smile:

Jeg hadde shortet selskapet som produserte vaksinen, og håpet dette ikke skulle kunne kobles til meg!

Neida! Kan bekrefte at dette ikke er meg! Men det ville jeg jo sagt om det var meg også… Litt Catch22 dette :sweat_smile:

HPV-vaksinen er et viktig og godt bidrag i kampen mot mange kreftformer og burde gis som tilbud til alle kvinner og menn!

4 Likes

Teknisk gir det helt perfekt mening :wink:

2 Likes

Ved en eventuell FPD melding ila juni, vil man med en pasienttakt på ca 7 pasienter pr mnd fylle paradigme i januar 2020, og kan deretter lese ut 3mnd data i april 2020 for markedsgodkjenningssøknad. Antar da at eventuell godkjenning finner sted 2H 2020. Virker som et overkommelig tidsskjema og er innenfor dagens guiding.

4 Likes

Unnskyld avsporing men jeg gir opp Shareville snart.

Stinke skrev følgende i NANO tråd
“På Tekinvestor er det stor sett et haussekor som slår ned på enhver kritiske stemmer, så til nye investorer så er det et forum jeg ville holdt meg unna”

Jeg tok copy og paste så skrivefeilene står han for.

La meg utrykke meg klinkende klart.
Tekinvestor har gitt meg så mye kunnskap om Betalutin og CD20/37 og alt det “der” at det noen ganger blir for mye og fordøye.

Jeg opplever ikke at Tekinvestors NANO tråd er overdreven positiv.
For meg uten fagkunnskap opplever jeg Tekinvestor og de som skriver i NANO tråden som folk som skriver om fakta.

Det er en helt utrolig mengde kunnskap her.
@larsmkn kom senest idag med info om konkurent.

Beklager avsporing men jeg syntes dette forumet ble urettferdig behandlet.
“Je ble forbanna”.

4 Likes

Han kan jo kanksje prøve insider tråden før han feller en endelig dom :wink:

Ser av info som @larsmkn la ut, https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02953509 , at det her er snakk om kombinasjonsbehandling med Hu5F9-G4 (5F9) og Rituximab. Rituximab kjenner vi, og Hu5F9-G4 (5F9) brukes til å hindre signaler fra CD47, som gir beskjed om at immunforsvaret skal slutte å jobbe. Altså forsøker de her å få immunforsvaret til å slippe kreftcellenes beskjed om å la dem være i fred, i tillegg til at de altså gir Rituximab i tillegg.

Forty Seven, som er sponsor, er nå ferdig med doseeskalering, og ligger således tidsmessig foran NANO sin Archer-1-studie (kombinasjonsstudien), som enda ikke er igangsatt. Resultatene er imidlertid ikke avskrekkende med tanke på Betalutin sine resultater som monoterapi.

Det er imidlertid spennende å se på andre forhold mellom de to behandlingsalternativene. Med AE, stort sett under nivå 3 er også dette en “mild” behandling. Dog tilsynelatende et tøffere regime med flere AE av høyere grad enn Betalutin har som monoterapi.
Behandlingsregimet, som er en av Betalutins styrker ved siden av gode tall på ORR og CR osv., er helt annerledes i Forty Seven sin studie. I denne studien får pasientene Hu5F9-G4 (5F9) som infusjon ukentlig. I tillegg får de også Rituximab ukentlig første syklusen (28 dager). Videre får de Rituximab-infusjon hver fjerde uke i opp til 6 sykluser (6 mnd - ish).

Betalutin som monoterapi ligger godt foran i løypen mtp. tidspunkt for evt. markedsgodkjenning, og om ikke det skjer noe uventet, bør Betalutin ha vært på markedet en god stund før dette medikamentet evt. kommer. Betalutin bør da også ha kapret markedsandeler og tatt “sin plass” som behandlingstilbud.

Som mange har nevnt tidligere er det ikke et enten eller, men trolig “ja takk, begge deler” dersom det dukker opp gode konkurrenter i tiden fremover.

Med god QOL, lav pris, enkelt behandlingsregime, få AE, oppregulering av CD20, samt god ORR og CR ser jeg ikke at dette er en trussel mot Betalutin. Oppregulering av CD20 i seg selv vil jo være et stort pluss når Hu5F9-G4 (5F9) skal gis som kombinasjonsbehandling med Rituximab etter at pasientene har vært gjennom 2-9 tidligere behandlinger, og mange er Rituximab-refraktær.

Spennede, og verd å følge med på, i likhet med alle andre konkurrenter, men ikke skremmende på noen måte synes jeg.

10 Likes

Jeg ønsker ikke og spamme vår flotte NANO tråd men jeg tar meg en…drink.
Må bare vise dette.

1 Like

Ja nå er vi spent @pdx :smiley:

Jeg må ta med denne fra Shareville også.Untitled

Hehe, om man ikke har tatt inn over seg det faktum at Einarson sitter i så godt som alt av styrer innen Norsk oppstarts biotek så har man ikke fulgt med. Det er jo det som er grunnen til Radforsk og radium. Einarson vil skaffe investorer og penger til å drive selskapene fremover.

Selvsagt skal man ha det i tankene når man hører på Einarson. Når det er sagt så driver han med mye bra opplysningsarbeid overfor norske investorer. Tror neppe han driver med for mye tull for om han skulle bli tatt i det så vil store deler av tilliten til Radforsk smuldre bort. Det tror jeg Einarson er smertelig klar over.

Synes de gjør en kjempe jobb og det er jo ingen tvil om at norske investorer trenger litt hjelp. Gud bedre meg for noen Q&A det har vert i det siste…

7 Likes