Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Vi er forsåvidt enige, mine kronasjer er også trygt plassert med HC og resten av bøtteballetten.

Men jeg tror det er både dyrt og tungvint å ha på seg BP-klær. Dongri holder lenge for min del.:ok_hand:

2 Likes

Lol, er det kun jeg som lurer på om “Katrine Fossmo” ikke er en virkelig person?

image

2 Likes

Uffa meg. Alt folk finner på.
Altfor mange klovner som har investert i feil selskap.

1 Like

Raskt google-søk av bildet sender meg til en nettside med tittelen :"The Unexpected Benefits Of Dating Ukrainian Women"
Dette bildet er med i artiklen.

Så ja, Katrine Fossmo er enten fake, eller misbrukt i en artikkel om hvordan ukrainske kvinner lystrer og gladelig gjør husarbeid. :wink:

3 Likes

Hvordan er bivirkningene for Standarsbehandlingen hos NHL FL pasientene? Rituximab er hoved preparatet med CHOP og stråling som “kombo” alternativer.

Lest også at enkelte pasienter er skuffet over at det finnes få skånsomme alternativer med henblikk til QoL.

2 Likes

Kone.no

HVEM ER KJELL???

1 Like

Noen har faktisk gjort litt jobb for å lage en falsk profil. Det er litt skremmende, at de ikke tørr å stå innefor at man vil ha data.

Da har jeg kjøpt litt nano. Ble 5k til 62.87 i snitt

2 Likes

Har ikke du sånn 300% avkastning på et par år? Er du bjellesauen vi har ventet på?

1 Like

@Hakon har god teft! Bare man følger med når han selger og. :stuck_out_tongue:

1 Like

ER nok ikke så dumt. Kortsiktig rebound med 10-15% gevinst. Eller inngang for en 3-5år long plan.

1 Like

Nei, det er merkelig og tydelig at noen har en agenda.

Men når jeg leser rundt på diverse fora har jeg en følelse av at ‘‘noe’’ foregår. Jeg får ikke satt fingeren på det, men det er så mye rart som skjer. Her på tek har samme person(er) laget flere titalls brukere med formål om å baisse, på HO og til en viss grad shareville, regjerer baissere som sprer enten feil eller misvisende informasjon i en takt som er overveldende. Det er nesten så man kan mistenke at noe større og mer organisert står bak. Antallet brukere, og volumet med tekst som skrives om de samme sakene er overveldende. Kombinert med algoritmene som lever sitt eget liv så lukter det ugler i mosen.

Det opprettes utallige tråder, brukere, mailadresser i massivt monn for å rakke ned på en aksje man ikke eier.

Noen med samme oppfatning? Paraleller til det amerikanske valget er ikke langt unna - skygge- og informasjonskrig. Foliehatten er godt plassert i dag, men man må jo spørre.

@pdx har du tanker rundt omfanget?

Jeg har pleid å si at man skal være forsiktig med å bli for konspiratorisk.

Men nå begynner jeg også å lure tbh.

Minst 50% eller 3-5 tenker jeg. Alt ettersom hva som skjer :slight_smile:

Dette var er godt tegn, betyr det at du gir opp inngang på 50 tallet? :slight_smile:

Jeg har tidligere limt inn denne i diverse forum.

Det er ikke for søkt å tro at det kunne vært attraktivt å gjøre angrep på en så høyt priset og volatil aksje som NANO.

Nei. Men ting går tregere enn forventet, og markedet har litt bulltendenser nå så da snitter jeg meg heller inn. Ønsket er 5k til på 55,-. Men går den opp så lar jeg det være

Gratulerer som vinner av formiddagens høyeste candle. Så håper vi at det ikke blir dagens høyeste og at det blir med 5K til deg!