Høres for høyt ut. Men aldri si aldri. Om ALT klaffer. betalutin, archer, dlbcl med full klaff så er det ikke utenkelig å snuse på 1000-lappen. Men da snakker vi 2021 og utover
DLBCL er det største markedet vi snuser på.
må desverre si meg uenig her! Nano har lenge underprestert ift. potensialet og det er på høy tide at den snur oppover nå, det er klart det er noen humper på veien men det er umulig den skal lengre ned fra disse nivåene. Utnytt billigsalget i morgen tidlig så skyter den opp til 70
Den skal utvilsom over 60 ila de neste dagene, aksjen blir tennt når meldingen om first patient dosed kommer, det er den fundamentale implikasjonen av det tekniske bildet nå, derfor mener jeg vi vil se 70 tallet i slutten av Juni.
FPD kommer først om 1 mnd. Usikker på om kursen stiger mye før den tid.
Ingenting forundrer meg i denne aksjen. Den har gått ned 27 av de siste 32 dagene om jeg ikke tar helt feil
Litt på siden kanskje men jeg reagerer litt når man snakker om kunnskapsløse norske aktører,taxisjåfører og lignende.
Hva med og være litt ydmyk?
Ingen av oss vet fasiten og hver og en av oss treffer sine egne valg.
…any day soon altså?
Tar man markedsandelen for CR og får i snitt 750.000 -1.000.000 kr behandling så snakker vi. (Ikke utenkelig kalkulasjon som minimum).
Pr i dag vil det si 2600 × 1.000.000 = 2.6 mrd pr år for bare 3 linje behandling FL markedet.
Så kommer Kombostudien for 2 linje. Og eller ikke se bort ifra 1 linje behandling etter hvert om resultatene holder seg og sikkerheten intakt. (Mange gamle som vil helst unngå stråling / cellegift + Rituximab)
Du sletter brukeren din om det ikke skjer, det er jeg helt sikker på
@Garantmuru synes ikke noe om rykende ferske profiler som kommer å hausser hardt.
Sjansen for at du er et av HO/shareville sine troll blir overveldende da. Rundt 137% ~.
En profil under et døgn gammel som kan garantere for NANO kurs svært kortsiktig, har ingenting her på forumet å gjøre. Gå på HO/Shareville for fjolleri.
Ikke minst kan den garantere at FPD skjer innen dager, og bidrar med negative emoji til personer som antyder at det kan gå en måned. Lisa R selv sa ‘hun tror FPD kommer i H1’. Det er grunn til å håpe på dager, det er ikke grunn til å garantere det.
Dette kunne dere spart dere for. Ikke argumenterer dere saklig heller.
Ja, det er nevnt her på tråden at at ifølge LR er FPD melding noe som kommer når Rit blir gitt.
@Fornybar når du putter på negative emojier istendenfor å argumentere kan du selv se for deg værstingene på HO/Shareville, det er en av de du menger deg med her.
@pdx kanskje like greit å slette brukeren med en gang? Knallhard haussing på en profil som er et døgn gammel. Bidrar hardt til å senke nivået på diskusjonene på TI NANO tråden. Og oppfører seg som om han/hun har fått slettet profiler her før.
Ganske sikker på at Lisa sa “by the end of june” under Q&A.
Noen som har noen fornuftige tanker på hvorfor kursen ikke klarte å holde seg? Etter godkjenningen kom en rekke andre gode nyheter (styreleder, direktør, positivt inntrykk under Q1 osv). En skulle tro at dette var med på å forsvare kursen slikt den endte på tirsdag, om ikke sende den videre opp.
- Hadde folk veldig store forventinger til Q1?
- Eller er det noen som vet noe ikke vi vet?
Rart om alt kan skyldes på shortere, alle aksjer kan jo shortes.
FTF hadde samlet inn short-aksjer før GF. Nå som den har vært, er det flere short-aksjer tilgjengelig igjen. @Evilfreud påpekte i slutten av mai at det var tomt for NANO aksjer tilgjengelig for short hos Pareto.
Annet enn det er ‘Sell on News’ en greie. Noe som kanskje er tiltakende i juni pga sommerferie og folk trenger kanskje litt ekstra penger.
- På generalforsamlingen var det også noe misnøye å spore til utdeling av PSU’er til ansatte. Kan kanskje bidra til nedgang?
Joda, enig i det om man tar med alt i pipe + at alt klaffer og man ser mot 2025 - men jeg tror at de fleste langsiktige vil sikre gevinst ved FDA approval. Da har man tross alt vært med i en god del år og oppsiden utover dette er vel ikke så veldig stor på kort sikt (tatt historikken til Nano i betraktning). Mine estimater priser bare suksess for Betalutin 3 FL og jeg har target på mellom 4-500 kr på de mest optimistiske anslagene. Regnestykket finner dere i den gamel nanotråden fra i fjor
Selskapet har fått en alvorlig tillitsknekk basert på manglende gjennomføringsevne og at viktige personer i ledelsen ikke er med lenger.
Før jeg blir langsiktig i selskapet ønsker jeg to avklaringer:
- Hvem blir ny adm dir?
- Hvem blir ny styreleder?
Jeg ønsker også at selskapet viser gjennomføringsevne i henhold til guiding. De endret ikke guiding på denne kvartalsrapporten. Da er jeg interessert i om de ikke endrer guiding på de neste to kvartalsrapportene. Ergo ser jeg fram mot slutten av November.
Hvis de klarer å gjennomføre i henhold til guidet framdrift på de to neste kvartalsrapportene, og klarer å få en avklaring på de to spørsmålene jeg ønsker å vite resultatet av, vil jeg seriøst vurdere å bli langsiktig i selskapet. Hvis ikke holder jeg meg til trading.
Det er ikke det at jeg mener selskapet “må” ha styreleder eller adm dir i verdensklasse. Men jeg ønsker å vite hva de går for, fordi det har - etter min mening - sterk betydning for selskapets strategi. Vil det være å ta produkter til markedet selv, er det salg, samarbeid, hva er planene? Jeg føler dette nå er litt uklart men jeg antar at dette blir greit avklart i forbindelse med ansettelse av ny adm dir.
Helt generelt (gjelder ikke bare NANO, men mange selskaper) tror jeg de fleste som er inne i en aksje ikke helt klarer å prise inn hvor mye kursen kan tynges av usikkerhet. Den usikkerheten jeg peker på her tenker jeg de fleste som er inne i selskapet mener er helt meningsløs og triviell, men å investere i ett selskap uten adm dir og uten styreleder tror jeg ikke føles helt godt for større investorer, spesielt institusjoner.
Økonomi, ledelse, produkt, tillit til strategi, og gjennomføring i forhold til guiding er vel blant de mest anbefalte tingene å se på for langtidsinvestering en kan sitte trygt og godt med.
Kan absolutt forstå at potensielle aksjonærer er mer forsiktig å gå inn sådan.
Jeg sitter godt og vil helst ha mer er min tanke, men jeg har også garantert fått litt skylapper i forhold til NANO =P
Ett viktig poeng er at det ikke er noen motsetning mellom det jeg sier er usikkerhet og det du skriver her.
For hvis man har tro på selskapet, så skriver jeg at kursen per dags dato er ganske mye lavere enn det den “burde” være pga manglende tillit. Hvis man da har tillit til selskapet, så vil jo det å skyte inn mer penger være en ganske sikker investering. Fordi man har tillit til at disse tingene ordner seg og da vil - i henhold til mitt argument - kursen stige kraftig.
Hadde jeg ikke trodd på kursoppgang hvis disse tingene ordnet seg, så hadde jeg jo ment at selskapet var fundamentalt overvurdert selv om de leverer på guiding og får ting i orden. Det mener jeg ikke på noen som helst måte.
Usikker på hva du mener jeg gjorde galt. Jeg så et tullete utsagn og reagerte raskt fordi jeg ikke hadde tid til å skrive noe da. Kommentaren kom i tillegg fra en bruker jeg har på shortlist over potensielle baisserne.
Utsagnet var at “FPD først kommer om 1mnd” og var uten noe sannsynligvis, muligens, kanskje, jeg tror, osv… Med andre ord like bombastisk som utsagnet om at kursen går til 60 på mandag.
Da reagerer jeg og forhåpentligvis ser noen andre hvorfor og det blir en fin diskusjon om egnet, noe du har fått til her
Dersom vedkommende antok 2 uker med rituximab først, så betalutin, så melding, var det ikke et tullete utsagn. =) Tror det var flere som antok det. Enig i at det var bombastisk, men de sleivete emojiene å gi ut, uten argumentasjon, misliker jeg. Blir litt som å geipe til noen når mann er uenig. Ta deg heller tid å skrive noe senere. Saklig debatt og slikt.
Er ekstra ømfintlig når det er troll ute å går i tråden samtidig.
Edit. holde TekInvestor hellig =P