Hehe, G&T her, og. Med masse is. Hjelper mot (malaria)mygg. Kininen i tonic’n. Gammelt jungeltricks…
Litt Blixen-aktig.
Jepp, her. Sorry, var et par andre ting i den artikkelen som festa seg mer. Fra Oilimps fire dager gamle post.
Ser sånn ut. Sertifisert som et godt sted å jobbe.
Edit: Et godt arbeidsmiljø skal man ikke kimse av.
Viktig for Nano. Og til syvende og sist for oss , som aksjonærer
Den jeg la inn for noen dager siden mener jeg kom som en børsmelding, skal sjekke.
Ludvik Sandnes fortsetter som styremedlem ettersom jeg husker.
Edit: den med Ludvik kom som en børsmelding onsdag klokka 15.18.
Takk, da skulle det være oppklart:)
Takk, NoBrain. Sjekka. Og synes det var rart at den ikke dukket opp hos meg. Jeg har oppfattet TDN som et slags nyhetsbyrå.
Edit : Bruker Nordnet som en backup for et lite antall aksjekjøp, Er sjelden innom, men skjønner jo nå at jeg kanskje burde øke frekvensen på å logge inn der.
mens vi venter på FPD: hvor finner jeg oversikten over sites som er blitt åpnet?
på forhånd takk:)
tusen takk:)
Denne lenken inneholder også “sites”…
God søndagskveld!
Ja det var selvsagt en nyhetsmelding, jeg har bestilt fra OB og TDN på Nano
Lurer på hvilken melding vi får av NANO i morgen. Nå har jeg begynt å forvente
Hadde gjort seg med en FPD-melding nå til uken
Vil nok gi ledelsen et pusterom fra utålmodige aksjonærer, samt gi kursen et velfortjent løft
Maureen Deehan ble jo ansatt på freddan. Hun har sikkert jobbet ræven av seg i helgen, og fikset oss et nice partnerskap med Roche
Er enig i at vi skal være veldig forsiktig med å underslå hva de faktisk har oppnådd, da skyter vi oss selv i foten.
Betyr ikke at vi ikke samtidig kan være åpne på hva som ikke har vært bra nok.
En dyr lærepenge, men de lærte til slutt. Nå gjelder det å holde guidingen framover.
Angående ny styreleder så husker jeg du nevnte at du ønsket en norsk styreleder hvis CEO skulle være amerikansk. Antar det er godt nok at Sandnes ønsker å bli i styret for å ha kontakt mot det norske markedet?
Kan godt være sandnes har en plass i styret slik han lufter, men vet ikke om valgkomiteen innstiller både han og samuelsson videre? Hvor stor innflytelse fortjener Health cap, som ikke engang ble med på siste emisjon?
De fortjener i alle fall en “hindsight pris” for de aksjonærene som kjøpte seg inn på den emisjonen tror jeg ikke er særlig fornøyd
“I would like to emphasize that this transaction was based solely on my personal decision, motivated by my personal financial obligations. I did not anticipate the unfortunate consequences of my decision and the effects it could have on the market when made at this time."
-verdens mest korttenkte mann
Han er tilgitt når kursen er oppe det igjen for min del.