I en tid der alle bare sitter og ser på synkende aksjekurs, så er det på sin plass å minne om at Betalutin er et unikt produkt med tanke på enkelhet i bruk, og safety:
Tweet fra vesentlige KOLs i dag om at Ibrutinib sliter med toxicity:
I en tid der alle bare sitter og ser på synkende aksjekurs, så er det på sin plass å minne om at Betalutin er et unikt produkt med tanke på enkelhet i bruk, og safety:
Tweet fra vesentlige KOLs i dag om at Ibrutinib sliter med toxicity:
Jeg prøvde meg ikke på noe timeline, jeg prøvde bare å illustrere hvordan søknadsprosessen må være siden BTD ofte blir tildelt ut i pivotal fasesamtidig som myndighetene ber om søknad før oppstart av avsluttende studie.
FDA sies å være i endring, og NANO er “the frontier”, så jeg er enig i at ting kan skje når som helst.
@Hugoil - Inntil jeg så budsjettet i går, som tar sikte på å behandle 40 av 130 i Norge, har jeg vært rimelig likegyldig til avslaget fra REK.
Nå innser jeg at Norge blir en særdeles viktig bidragsyter i PARADIGME. Dette er for meg POSITIVT. Da det kan tenkes at NANO og Kolstad har bedre kontroll på det lokale “markedet”.
Derfor tror jeg en godkjenning i Norge er en prioritert oppgave for NANO.
I tillegg har vi som du sier ca. 17 utenlandske sites som i sum selvfølgelig har potensiale til å levere langt flere pasienter enn lille Norge. Men jeg tror konkurransen i utlandet er langt større enn her hjemme.
Det kan ikke være uten grunn at de forventer at nær 1/3 av pasientene vil være Norske.
Solgt alt jeg hadde imorges, tipper jeg traff bunnen godt.
Dere får takke meg senere for stigningen som nå vil komme
Jeg har lagt datoen 14.mars på minne vedr Nano, er det noe som skjer da eller tuller jeg?
Ahh, jeg har en drøm om at NANO plutselig starter fase 1 med Humalutin i DLBCL, FL, CLL og MCL…
Er ikke usannsynlig at fase 1 blir en sekkestudie med hele familien representert for å se på safety?
Det har tidligere vært mye diskusjon (jadajada, på HO…) om hvorfor nanos “deltakelse” i slike sammenhenger ikke børsmeldes. Slik jeg oppfatter det, er det faktisk ikke nano (selskapet) som står for denne presentasjonen, men den uavhengige forsknings-/studieledelsen. Er jeg helt på jordet, eller er dette “unnskyldningen” som brukes for ikke å børsmelde deltakelse?
Det er vel uansett sterkt mulig at frigivelsen av selve abstractet meldes.
Hva er greien med denne frøken Katrine?
Det er en eller annen som ville be om innsyn hos REK som har tatt seg bryet med å finne opp en fiktiv person med både facebook og linkedin profiler for å kunne gjøre dette anonymt.
Hvorfor kaster de bort tiden med disse innsynsbegjæringene? Så det var en hel haug som spammet ned REK og det har nok gått noen timer adm. tid hos Nano også for å gå gjennom og “sensurere” dokumentene. Jeg kan følge Nano på denne logikken:
Edit: synes dere de dokumentene var SÅ interessante?
Så hele saksomfanget er lagt ut på shareville. Steike ta…
Foreslår at vi starter kronerulling for å sende blomster til Claus, Henriette og Tor Even hos REK med ønske om en lang og velfortjent påskeferie.
Det er en 75 år gammel dame som er REK-kommiteens leder og som har forfattet vedtaket.
Kjøpssignal
Det er nok ingen grunn til å tro annet enn at det er kun den administrative mølla som får Costa til å si ANYDAY, både for Norge og internasjonalt.
Vist noen lurer på hvorfor administrasjonskostnader vil øke fra des 2017 så er det bare å se til all korrespondanse mellom Nano og REK.
Dette er bare 1 av 20 land.
Kanskje det er en grunn til at første pasient enda ikke er behandlet?
Hint: Mye unødvendig støy rundt innsynnbegjering.