Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Synd om det blir lagt vekt på DnB’s anbefalinger / skriverier. De har virkelig frede seg skikkelig ut før…snur seg der vinden blåser. Regner med at folk husker hva som ble skrevet når Costa tok hatten. DnB = null tillit.

Hvorfor skrive denne flotte nyheten på denne måten? Først masse negativt om trvx i samme slengen fletter de Nano inn.

Det nå være mye svake hender siden aksjer går under gårsdagens close. Utrolig at ikke flere ser verdien i Fast Track. At ikke Ling oppdaterer kursmålet er jeg ikke overrasket over, han har sin egen agenda og han “hopper hvis han får beskjed om å hoppe”.

Håper alle de som har lånt ut aksjer til short vet hva de burde gjøre nå :wink:

4 Likes

Og så passer de godt på å advare om høy risiko i slike aksjer. Hadde en vært konspiratorisk så kunne en lurt om om DNB står i ledetog med mafiaen… Fremstår langt fra solide og dyktige den gjengen der, iaf hva Biotech gjelder

4 Likes

Logisk brist når DNB argumenterer med at FTD er innbakt i kursmålet og samtidig legger til grunn en LOA på 50%

4 Likes

Hvis man mener aksjen er underpriset så kjøper man så lenge man klarer og holder helt kjeft om det man vet :wink:

Ja, helt enig. For hver dag vi konsoliderer og lager en higher low, jo mer bullish blir vi. Vi må helt ned til 48 for å bryte forrige low nå, det kommer ikke til å skje igjen. Faktisk er sannsynligheten for å kjøpe Nano under 50 kr tilnærmet 0 på kort sikt (i min bok). Tror ikke de klarer å stoppe toget nå. FPD melding like om hjørnet, og til denne prisen tror jeg BP har Nano veldig høyt oppe på sin radar. Jeg trodde jeg var ferdighandlet men får feriepenger i morgen… :smile:

2 Likes

Denne må virkelig ikke glemmes på røde dager:

“Fast Track was the most significant factor among variables affecting the chances of first-cycle approval, with 78% of Fast Track applications accomplishing this milestone.”

Virker som det er vanskelig for markedet å forstå.

7 Likes

Føles som baissing for min LOA beregning ^^ Men den dobler vel hva DNB har som LOA, ikke for at de synes det er noen årsak til å endre kursmål da.

*edit
mlande lufter tanke å beholde Tone Kvåle som CEO på HO…
Liker tanken i grunn.

"Innlegg av: mlande (13.06.18 09:42 ), lest 97 ganger
Ticker: NANO
RE^1: Fast track designation og dets følger
Angående ny CEO og emisjon:

Det virker som selskapet greier seg bedre uten CEO. Ledelsens fokus ser nå ut til å være Betalutin framdrift framfor egentildeling av opsjoner (RSUer).

Costa kalte vel Tone Kvåle en gang for “tight belt Tone” eller lignende fordi hun bremset sløsingen(?) Med to prosjekt på hylla og Fast Track, går dette som planlagt uten emisjon."

Eneste ‘aber’ jeg ser for meg, er ny CEO med noe internasjonal tyngde kan bidra i markedsføring, og dermed rekrutterings-hastighet. Er ikke helt overbevist om at NANO ikke kjører løpet selv med en form for partneravtale i stedet for noe oppkjøp.

Tja, synes ikke dette forslaget høres bra ut. Vi mangler en internasjonal kapasitet som trekker øynene mot NANO. Både for nettverksbygging mot big pharma, men også en som store amerikanske institusjonelle investorer vet om og stoler på. En proven track record, om du vil.

4 Likes

En annen setning fra denne:

“If granted, Fast Track can bolster a company’s stock valuation by 18%, making it attractive to smaller biotechs.”

Så 15% er ikke så langt unna forventning.

1 Like

Satan i gatan. Fikk uventet utbytte og tenkte jeg skulle hamstre en 1000+ i Nano. I min unfallenhet hadde jeg ikke registrert lei-nummerog får ikke handlet…f#%//ck… Får håpe en holder seg der den er nå til jeg får dette leinummeret

1 Like

Må huske på at aksjen har falt fra 70-90 kr intervallet på grunn ufortjent usikkerhet, som nå er fjernet både ved godkjenning i Paradigme og Fast Track, ny kommunikasjonsstrategi og i tillegg ytterlige bekreftelser på synergieffekter mellom Betalutin og CD20-antisfoff (Rituximab/Obinutuzumab).
(Jeg mener) aksjen burde vært priset til en plass mellom 225 og 250kr, men reprisingen skjer nok når folk minst forventer det.

5 Likes

Jeg vil ha en amerikaner som setter som krav at vi flytter tickeren over dammen.

:metal:

1 Like

Noen selger i dag, men ingenting har endret seg for selskapet. Trading Risk/Reward i dag :slight_smile: Håper det vil fungere marvealmar.

Den var LEI! Haha, tok du den? :smile:

Fikk handlet litt for slantene som var igjen på 56.60 i dag. Veldig fornøyd.

Krise her også. Kjøpte litt på 57, og nå har jeg ujevnt tall.
Jeg liker runde tall.
Jeg vet jeg ikke er alene om å kjenne på frustrasjonen rundt slike ting.

Fordelen er at det er det eneste som er frustrende da, så I’m good :smile:

6 Likes

Hvordan tolker du denne @Fornybar mot din utregning på 65% LOA? Denne sier vel at 78% av de som får FT når “first-cycle approval”, noe som vel kan tolkes som midlertidig markedstilgang i form av AA?
Er for øvrig helt enig i at en ny CEO må være en tungvekter av internasjonalt kaliber med kontakter og evner til å pushe Nano til Big Pharma!

Ja, det ville vært en drømmehistorie hvis Nano gjør det selv, altså går til markedet med Betalutin osv, og ikke selger seg ut, men jeg skal være så ærlig og egoistisk å innrømme at jeg heller tar 4-5-600 kr eller om så mer pr aksje innen 2019, enn å vente til kanskje 2021-22 for at hele den potensielle pipeline skal materialisere seg, som Betalutin single agent for 3FL, kombo for 2FL, Humalutin for 1FL, kanskje DLBCL og studiene mot leukemi også.
Potensialet er enormt, men jeg tar heller noen mill i handa før enn kanskje mange flere mill noen år senere.

3 Likes

Det er sikkert helt korrekt :smiley:

1 Like

Jeg måtte nesten spørre, synes det er viktig å bruke riktige tall, om de er 40%, 65%, 95% eller hva. Virker som du har god snøring på en del av dette så derfor spør jeg :slight_smile:

1 Like

NANO er ​​sannsynligvis et typisk hardt analysert selskap. Bare venter på de neste nyhetene om NANO. NANO er ​​ikke for personer med svake nerver. Godt å også ha kjedelige selskaper i aksjeporteføljen.