Hvis vi kan redde dem med aggressiv ikke resistent DLBCL , mennesker med ett ben i graven, så er det et stort skritt som vil bli belønnet.
De skal prøv e 20mbq/kg og /60mg/m2 i DLBCL? Den dosen er jeg spent på. Får kanskje noe data på 6 eller 9 første til ASH nå
Ser nå at AurKa (Pharma), som også er nevnt i posteren har en «Aurora kinase A inhibitor « under utprøving som også bidrar til stabilisering av DNA og som da kan være en aktuell kombinasjonsbehandlingskandidat for DLBCL behandling og oppheving av resistens for Betalutin . Som det står i posteren så er det flere av disse DNA stabiliserende compounds allerede under utprøving også på Non H. Lymphoma og da er jo veien relativt kortere for
en eventuell godkjenning for utprøving ved kombobehandling med Betalutin også ved primært Betalutin resistent DLBCL.
Astrup: De aggressive variantene av DLBCL som tydeligvis også Betalutin virker på vil være et stort framskritt og virkelig sette NANO på kartet.
Jeg våger å påstå at det som nå dukker opp om NANO og virkning kanskje kan forsvare Costas uttalelse: «superhappy». Jeg tror også det er Costa som har hatt kommunikasjonen opp mot FDA og « fast track» og det er grunnen til at hans engasjement for NANO har diffust fortsatt. Costa la jo også ut på Facebook eller Twitter beskjeden om fasttrack samme dag og ble gratulert av kollegaer mener jeg å huske.
Bob skeptisk til hvorvidt RIT kommer til å brukes i det amerikanske markedet. Tanken er at Betalutin er relativt skånsom, effektiv og lett å bruke. Er det slik at den amerikanske helseinfrastrukturen ikke er moden/egnet til å ta i bruk RITs? Finnes det eksempler på medikamenter som har hatt god markedspenetrasjon?
Husker Bob var skeptisk sist, også…
Men i mellomtiden kom den forskningsrapporten om at folk nå foretrekker andre metoder enn cellegift.
Tiltredes. Ekstremt hard form for behandling, og om man er gammel og skrøpelig skal det ikke mye til før behandlingen avbrytes.
Fant ikke rapporten jeg tenkte på nå i forbifarten,
Men denne sier noe av det samme.
Dessuten ligger det jo mye politikk i dette.
Hard politikk.
Litt gjenoppfriskning. Arne Kolstad om cd20, rituximab og Betalutin . Ca 1 år gammel artikkel.
Takk. Ikke lest før.
Kolstad er utvilsomt en meget dyktig kar.
Jepp, det er han. Bra mann å ha på det utvidede Nano-laget:)
Edit: For ordens skyld, Kolstad er overlege, dr. med, avdeling for kreftbehandling Oslo universitetssykehus, Radiumhospitalet.
Og Nanos forlengede arm inn mot REK.
Jeg ser ikke noe galt i å realistisk regne ut hva som kan være potensialet, husk på at dette kan skje innen neste år.
Edit: med “dette” så tenker jeg da på et oppkjøpsbud på hele sulamitten.
Bare å håpe at mest mulig av potensialet i pipelinen til Nano er sannsynliggjort innen da, både mono, kombobehandling, DLBCL osv.
Jeg har alltid vært FOR oppkjøp. Men nå som vi kommer inn på oppløpssiden blir jeg mer og mer #neitiloppkjøp. Rett og slett fordi teamet og produktet virker å være i det sporet vi ønsker å ha dem i. Klarer ikke å se for meg hva kursen er om 1 år, men som mange andre har jeg aldri tvilt på produktet og Warren Buffets sitat om overføring av kapital fra de utålmodige til de tålmodige blir mer og mer gjeldende
Klart det er bedre hvis Nano tar produktene til markedet selv, hvis de klarer å få stor suksess med salget, men det er et stort hvis.
Så til valget mellom f.eks 4-500 kr aksjen neste år eller kanskje 7-800 om noen år, ikke godt å si hva man velger.
Men til syvende og sist så er det opp til styret, den eksterne vurderingen og de store aksjonærene, ikke småfisk som oss her som har kanskje 10-20.000 aksjer max
Til dels enig. Min innstilling til oppkjøp er at det er litt for tidig å si før vi har data fra DLBCL og Archer-1. Er de dataene konkurransedyktige så er jo selskapet i en annen liga og må nok aktivt kjempe mot oppkjøp om de ønsker å gå til markedet selv.
Et selskap som NANO kommer en gang i livet. Jeg har tid til å vente.
Gjør det selv Vs Oppkjøp
Gjør det selv: Unik mulighet til å få til noe stort i Norge. Bygge sten på sten og kanskje bli en av de store med Betalutin slik som Oljen er for Norge.
Oppkjøp: Fjerner all risiko. Genererer penger fort penger rett i hånda og kan reinvestere deler av pengene til andre spennende investeringsobjekter. (PCIB, Bergen Bio etc)
Med hypotetisk 10 gangeren i lomma kan man minst bruke 5 av de til høy risiko invistering, 3 av de til langsiktig sparing, 1 av de til morro og 1 av de til Cash til fremtidig “krakk” og akumulering.
Jeg vil nok bruke ca 6 av de på huslånet og oppussing, og 4 av de på feriekåk i Spania
Hvah, null igjen til nye investeringer i shady biotech??