Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Obinutuzumab er roche sitt håp etter at rituximab patentet utgår.

Match made in heaven :money_mouth_face:

1 Like

I nærmeste fremtid er det FPD som er den største triggeren?
Takk for evt svar!

Mitt personlige synspunkt er at den store triggeren for selskapet ikke er FPD i Paradigme/Archer da dette er forventet nå.

Den store triggeren vil jeg tro er ny CEO/styreleder. Dette kan sende kursen langt oppover med riktig valg.

3 Likes

Alle snakker om FPD, men jeg kan ikke se at dette burde være noen trigger for kursen?
Er det ikke innlysende at betalutin som har fått FT på et eller annet tidspunkt brukes på første pasient? Eneste triggerne jeg kan forstå rundt dette er om det skulle ta vesentlig lenger tid enn antatt, som kan implisere utfordringer i rekruttering?

Ps- jeg har en betydelig post i Nano

2 Likes

NANO trenger å levere på guiding, og det at de klarer FPD ila Juni er en viktig indikator på dette. Jeg tror og håper FPD vil løfte kursen gjennom 65 barrieren.

6 Likes

Tenker i samme baner også. Mulig at markedet alt har priset dette inn etter at FT-meldingen kom. Vi får se!

At selskapet greier å dosere en pasient burde ikke være noen trigger i seg selv, men hva er det vi har ventet på i 6 måneder? At Paradigmestudien skal starte! En melding om at første pasient er dosert ihht guidet tidsskjema viser at ledelsen i NANO har snudd skuta og fått kontroll over utviklingen av Betalutin. Noe som er alfa og omega framover.

Jeg tror ikke på noen som sier at de ikke har vært/er bekymret i forhold til om Paradigme virkelig er on track. Å få bevist at ballen er i gang er umåtelig viktig.

12 Likes

Så med andre ord er det den største triggeren pr nå.

FPD er forventet ja.
Kommer den før juli er det positivt for tillitt kommer den etter juni er det ikke det.

FPD er en trigger for å potensielt øke markedet.
Det er nok noen 10 talls fond og investorer hvor Nano går fra «uaktuelt» til aktuelt å investere i, når pivotal fase er igang. Da de kun vurdere å gå inn i selskaper som er i siste fase med minst et produkt.
Det vendepunktet er FPD i paradigme

10 Likes

Den største triggeren er vel @Montebello’s “28 dager til breakthrough therapy designation” :smiley:

6 Likes

Interessant artikkel…Er jo essensielt å få stilt en tidlig diagnose. Denne nye blodtesten kan også avsløre lymfekreft.

Hvis du ser på kursen er det tydelig at det fremdeles er noen som mener de ikke klarer guidingen, som er FPD innen denne måneden er omme :slight_smile:

1 Like

Det som hadde gitt litt ekstra trykk hadde vært om de nå i 1H kom med melding om “5 eller sågar 10 FPD” i den meldingen og ikke bare første pasient, men det er nok litt utenfor kutyme å samle opp til melding om de første 5 eller sågar 10. Vi får vel være fornøyd om de rekker første innen 1 H.

2 Likes

Noken som har oppdatert aksjonærliste?

Folk her legger jevnlig ut aksjonærlister på tråden Nordic Nanovector Aksjonærlister og shortaktører :slight_smile:

Dersom de ikke klarer guiding ville det vært meldt nå. Lisa ville ikke vært skråsikker. Renoldi ville ikke gjentatt FPD1H under en presentasjon i forrige uke. Hold på aksjene -FPD skjer i løpet av juni.

1 Like

Risikoen er jo så stor i biotek. Det vil derfor være en enorm lettelse om de greier det, og det vil føre til ett massivt kursløft :wink: hauss hauss

1 Like

Ja, hehe. Tror forresten ikke det er utenkelig at flere enn 1 pasient behandes ved FPD.

5 Likes

Statistisk sett så har vel 10++ personer blitt dosert det øyeblikket first patient dosed meldes. Av den enkle grunn at det - statistisk sett - doseres rundt 0,2 pasienter per site per måned, og fra og med sekundet NANO har meldt om pasientinkludering så vet vi ikke lenger at tallet er null.

Vi går absolutt noen spennende uker i møte. FPD forhåpentligvis denne uken. CEO kan komme når som helst, og vil mest sannsynlig være klar ila noen uker(juli). Plutselig er vi i august og kanskje FPD i archer? :slight_smile:

1 Like