Jepp, det tror jeg også, men ser det er mange som ikke tror det. Minner litt om når jeg var inne i Biotec Pharmacon og ledelsen var tydelige på at de kom til å få CE godkjenning, men markedet trodde ikke på dem. Aksjen nesten doblet seg på den meldingen. Tror ikke Nano vil doble seg på FPD, men regner med det vil gjøre at vi bryter 65
Ikke for å ødelegge stemningen/forhåpningene men etablerte sannheter med triggere i Nano har til en tendens til å ikke skje.
Fixd!
Det skal sies at REKgodkjennelsene også var etablerte sannheter.
Mulig jeg har sovet i timen. Det har skjedd tidligere også, men denne har gått meg hus forbi
Takk, ser vel ut som om det er en studie som kan kobles til EHA- abstractet og posteren som ble presentert i Stockholm?
Det var min første refleksjon også
Det var en flat og kjedelig sluttauksjon kontra fredag!
Jaja bare å vente på neste pressemelding fra Nano, bør vel komme noe spennende snart.
Det ser lovende ut for fremtiden og å få åpnet opp de andre iNHLindikasjonene for Betalutin.
Så kan man jo spekulere i hvorfor, uten at jeg har noen formening…
-------- Opprinnelig melding --------
Emne: RE: CD20 re-activation data from Lymrit 37-01…
Dato: 2018-06-18 16:40
Avsender: Malene Brondberg MBrondberg@nordicnanovector.com
Mottaker:XXXX XXXX@XXXX.XXXX
Hi XXXX,
Many thanks for your email. Sorry I can comment on your question.
Have a lovely evening,
Malene
MALENE BRONDBERG, VICE PRESIDENT INVESTOR RELATIONS AND CORPORATE
COMMUNICATIONS
email: mbrondberg@nordicnanovector.com
mobile: + 44 7561 431 762
Original Message:
FROM: XXXX [mailto:XXXX@XXXX.XXXX]
SENT: torsdag 14. juni 2018 14:37
TO: Malene Brondberg MBrondberg@nordicnanovector.com
SUBJECT: CD20 re-activation data from Lymrit 37-01…
Hi, I don’t know if this is a question you can share info about, but why
are CD20 re-activation not studied/reported from Lymrit 37-01? Wouldn’t
this be evident also as a by-product of this study?
Thanks, and best regards, XXXX.
“We have looked at CD20 expression in 37-01 patients and you are right” ville vel vært noe eksplosivt å børsmelde gjennom deg
Jeg har selv vært i dialog med Einarsson om akkurat dette, og han svarte følgende:
Det er jeg helt enig i. Om de ikke har gjort det har de jo blodprøvene.
Takk for at du har bry til å svare på mailene våre Jonas!
Han er genial å ha.
Men de har såvidt jeg ikke poengtert at de har sett det samme i pasienter som i skåla.
Hvis de har det skulle jeg gjerne likt å få den biten med kunnskap.
Mye som jobbes i det “skjulte”.
NANO har nok å henge fingrene i.
Det er vel også noe i ordtaket “Jo mer man vet, dess mer vet man at man ikke vet”
“Your secret is safe with me. I won’t tell anyone.”
Nano- belieber, jfr din link. Kanskje verdt å sjekke mer om dette,?
«Analyser som utføres av Nanostring i Seattle USA finansieres av forma Nordic Nanovector»
Edit, link
Fant ikke noe om dette på linken?
Syn dette i det hele tatt virker ekstremt spennende og lovende. Om man finner verktøy for å selektere pasientpopulasjonen i forkant av behandling snakker vi gamechanger.
Det er kanskje for sent å legge pasienter med seleksjonskriterier i forskjellige armer i PARADIGME, men med vevsprøvene som tas kan dette med litt statistisk byggekunst lett lages i etterkant/underveis i PARADIGME.
Den bundlen av forskning skal leveres FDA begynner å bli skummel!