Har du kjøpt aksjer i dette synkende skipet liksom ?
Snitt her på 87… Gir meg ikke Sett røde tall ganske lenge nå, men har ståltro på Nano skal gi tilbake om ikke så lenge … Stå på alle dere andre som kan være i samme situasjon.
Vurderer faktisk å selge TRVX med tap for å fylle på med Nano aksjer… Lurt ??
“The way to make money is to buy when blood is running in the streets” - John D. Rockefeller.
Trøst deg med de som investerte 500 mill på 114,- (emi) Tror du de griner idag…Jeg tror de også er relativt misfornøyde.
Bare en enorm kjøpsmulighet det her for de som har tro på det fundamentale. Jeg tenker å starte å plukke på 56kr, men er jo mulig det snur før den tid. At alle har blitt negative plutselig får bare stå sin gang, jeg ser heller mot hva større investorer gjør med sine aksjeposter. De fleste der sitter rolig
Tror ikke de bryr seg for de sitter frem til oppkjøp/konk.
Slike massive poster får du ikke kjøpt fra boken uten å kjøre kursen opp mange 100 %, men de er nok litt salty fordi de kunne fått mye bedre pris.
Edit: de casher jo inn masse på å låne ut til short også, det må man ikke glemme.
Ordren satt.
YES , nå er vi snart å toppen av dagnes taperliste på OSE , KOM IGJEN NÅ LITT TIL , iaf noe NANO kan vinne!!
Flaks at jeg snart skal selge hytta… Vet hvor pengene mine skal gå til etter salg.
I snart 1 år har jeg akkumulert aksjer på stadig lavere nivå. Et utenkelig scenario for et år siden at jeg skulle få muligheten til det.
Vil oppfordre alle til å ta en titt på waterfallplotet til NANO. Deretter en liten titt på kursgrafen til NANO. Ager deretter.
Så kan man jo spørre seg om det er NANO det er noe galt med, eller markedsaktørene sin forståelse av NANO. Jeg tror jeg vet svaret.
Forskjellen i verdisettingen på Nano og BerGenBio er nå 540mill i favør Nano, som forøvrig er ca samme sum som forskjellen på cashbeholdningen mellom de to. Ergo prises nå disse selskapene likt. Jeg vet hvem jeg satser på av de to fremover.
Markedet har ALLTID rett der og da.
Jeg tolker ikke det bildet som males av Luigi korrekt overhodet.
Men vil påpeke at den evindelige klaginga til noen få på et vist forum ser ut til å påvirke flere aksjonærer.
Tror NANO gjør sitt ytterste for å få deres produkt til markedet, så fort det lovelig lar seg gjøre. Og forsinkelser i forhold til byråkrati er noe en må forvente.
At ARCHER blir satt litt på sidelinjen for Betalutin vil jeg anta har med ryddighet fra NANO opp mot myndigheter og gjøre, og at deres argumentasjon til seg selv for slike valg er noe vi ville vært fullt enig i om vi hadde anledning å være flua på veggen.
Tillit til at ledelsen gjør sitt beste for selskapet, produktet, og forhåpentlig pasientene, er noe jeg har. Mest tvil på sistnevnte da jeg ikke utelukker grådighet og ønske om personlig suksess kan være viktigere motivasjon.
Markedet er fascinerende, vi kan ikke si noe annet.
Det er en grunn til at det IKKE er lett å bli rik på børs.
Personlig har jeg veldig tro på strategien om å være en STA J****.
Vi får ta en opptelling i 2019/2020
Jeg har vært og er fremdeles enig med dine betraktninger (som du har delt mange av). Men vi må “face the facts” og det er at vi kunne hatt atskillig flere NANO aksjer dersom vi ikke hadde “surret oss til masta” i uværet. Dette er det bare å legge totalt flat på.
Årsakene er flere, men det er ikke til å stikke under en stol at PARADIGME er på overtid av overtiden for oppstart, samt en IR policy som kan forvirre selv den skarpeste kniven i skuffen.
Som du har sagt mange ganger, legg i skuffen og ta frem om 2 år.
Det gjør det ikke mindre frustrerende å se på denne utviklingen uansett.
Håper på “nordavind” i NÆR fremtid…
Backtrading er ikke noe du burde spekulere i. Om du gjorde et salg på 86, og ser aksjen stige til 93, for så å tilbringe en ukes tid i område 87 til 89, ville du kjøpt tilbake med tap?
Du kan eventuelt se om der er noen hovedregler i din kjøp og salg tilnærming du kan endre, men du må begrunne det på annet vis enn kursbevegelser i seg selv. Årsak til hvorfor du kunne forutsett kursbevegelser f. eks.
At så mange er så kritiske til Costa uten å kaste kortene er for meg uforståelig. Om man ikke har troen på selskapet/ledelsen så er det ingen som stopper deg fra å selge.
Selv om min tidshorisont har blitt flyttet fra ut 2019 til 2020 er det helt forferdelig å sitte og se på kursutviklingen siste året. Det har gått fra vondt til verre med stadig lavere “lows”.