Vet du kanskje svaret på hvorfor de ikke får igangsette også da (i Norge og USA)?
Det er det som gjenspeiler seg i prisen, ikke om Betalutin virker eller ikke.
Snakket med warren buffet i lunsjen, han sa du åpenbart røyker syre før du poster på forum.
Synd å si det, men slik det tekniske har sett ut så var det mye mer sannsynlig med aksjer å få kjøpt på femtitalet enn ikke.
Da venter jeg å se berkshire hathaway på neste topp20 liste! Er det tweetsene dine som gjorden susen?
Årsak til at Norge ikke er godkjent enda ligger fritt tilgjengelig på internett. FDA praktiserer det ulikt, men mulig det er samme årsak til forsinkelsen. NANO kunne uansett gått ut med melding om hva som tar sånn tid.
Fortell meg heller årsaken til en forsinkelse og hvor stor den blir, heller enn å holde munn om årsaken og ikke gi en prognose på omfanget av forsinkelsen.
Enig med at REK har gitt en grunn. Men ingenting har skjedd siden, så veldig lett å overbevise de er det tydeligvis ikke. Søknad om helt nytt studie nødvendig? I så fall, hva er da ny tidslinje og vil de kjøre 2 ulike design (1 i Norge og 1 utenlands).
Ikke rart ingenting har startet opp enda.
Og, Nano uttalte jo at studiedesignen var laget på bakgrunn av nettopp disse viktige myndigheters input/feedback, så hvorfor FDA ikke har godkjent den betyr i mine øyne at det ligger noe annet en design bak den forsinkelsen.
Enig, dette burde de kommunisert.
Her vet vi jo ingenting. Studiet kan like gjerne allerede være godkjent i statene, eller?
Klart det, må jo ha litt troverdighet i baissingen.
Har 5k aksjer med snitt 62.87
Hva var det studentinvestorene kommenterte i FA her om dagen? Manglende informasjon og unnvikende ledelse, eller noe sånt. Snakk om spot-on!
Ja, det kan være godkjent allerede av FDA. Det er ikke noe NANO melder. De melder 1. pas dosert.
Studien blir ikke godkjent i Norge, INGEN informasjon fra ledelsen,utenom at de ikke vil melde studiestørt kun “første pasient”.
Er det rart markedet blir skeptiske da? Hadde alt gått på skinner hadde jo costa meldt dette for en evighet siden. Men alt går ikke på skinner! ER det problem at ikke alt går på skinner? NEI. For Nano har nok cash.
Problemet er at folk er utlåmodige og tror at Nano skal stå i 5000000000kr innen kort tid. Spol et år tilbake og se postene jeg skrev da. HA tålmodighet, Nano har penger og et bra produkt. Legg aksjene i skuffen å se på Disney channel til 2020 engang så har det ordna seg.
Mye konspirasjoner her på forumet. De som vet hvem “Katrine Fossmo” er vet at personen ikke er den som har skrevet posten på Lymfe-Bob (og at personen som postet der ikke engang klarte kopiere etternavnet riktig burde jo få noen til å forstå dette). Videre har vedkommende ikke koblinger mot de andre falske profilene som har hentet info fra REK.
Som moderator påpeker så skriver vedkommende på dette forumet - og jeg tror nok PDX ganske sikkert kan bekrefte at det aldri har kommet noen negative poster om NANO fra den kanten.
Folk må roe seg ned og heller se på fakta. Ja, caset virker litt forsinket, men ingenting tilsier at Betalutin ikke skal bli medisin. Det er ganske utrolig at folk tror man kan si garanterte datoer i biotech hvor det stadig kommer frem nye ting under forskningen eller dukker opp spørsmål eller ting fra de aktuelle myndighetene. Jeg har fortsatt stor tro både på Betalutin og ledelsen i NANO. Prisingen på dagens nivå er ganske latterlig med tanke på at kun tilgang til 3. linje FL vil gi mangedobling av kursen. Dette er en vinner!
Kursen ruller videre nedover. Etter at lastebilen har blitt dyttet utenfor stupet oppstår en gylden kjøpsanledning.
Fotnote: postet mest for å vise frem verdens mest fantastiske gif.
Wow! Det er en veldig nedlatende måte å diskutere på.
De fleste med skeptiske innlegg her inne har hatt rett i lang lang tid, noe til ettertanke.
Tingen er , jeg sa for et år siden og lengre tilbake at flertallet her hadde altfor kort horrisont. Og at man måtte anta at det ville oppstå fartsdumper. Men det var vist kun baising. Nå ser det jo ut som jeg og alle de andre som var litt kritiske til den korte horisonten og halleluja stemningen fikk rett.
Mens mange av de selverklærte proffene ( som det var et par av, samtlige er dog stille nå). fikk feil.
Ogja, det er lov å være litt teit tilbake igjen, selv om jeg generelt ikke liker å se folk tape penger. Men på en annen side tror jeg alle som sitter i Nano vil få belønning. Det tar bare LITT mer tid enn de mest optimistiske håpet.
Joda, jeg har hørt den floskelen opptil flere ganger. Men hvordan kan markedet ha rett dersom markedet ikke skjønner selskapet? La oss ta Algeta. Dersom markedet alltid har rett, så måtte jo Bayer, som kjøpte opp Algeta for en betydelig høyere kurs enn det aksjen ble omsatt for da oppkjøpet kom, ha fullstendig feil.
Eller kan det være at Bayer skjønte seg på Algeta og visste hvilke verdier som lå i selskapet, mens ,arkedet ikke skjønte det? Hvem var det da som egentlig hadde rett?
Dere må slutte å godta slike floskler.
Lettere å konspirere enn å innse fakta noen ganger virker det som.
Nei.
Det kan og være greit å ta ett steg tilbake å tenke at grunnen til at det ikke meldes utsettelse er at det faktisk ikke er så mye utsettelse å melde.
Så vidt jeg husker tok de vel forbehold om regulatorisk godkjenning ifbm både PARADIGME og Archer. Skulle det komme first patient melding ila en mnd. eller to så er det vel ikke så mye å snakke om? Da er det faktisk “on track” som hevdet. Viktig å ikke glemme at ledelse/ansatte sitter med bøttevis av både aksjer og opsjoner så vi er i samme båt
Det jeg mener med “markedet ALLTID har rett der og da” til en hver tid. Og det betyr samtidig at det markedet bedømmer riktig i dag er langt fra sikkert er riktig i morgen, eller 2 år frem i tid.
Men akkurat nå, med det salgs og kjøps bildet, har markedet rett. Tilbud og etterspørsel 101. Så enkelt og så j…lig kleint.
Klart den sprøyta blir satt:)
Dette er en kjøpsmulighet.
Det er slik man får gevinst.
kurs lik PCIB og verdivurdering som BGBIO - halloen!