Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

2 Likes

Merk hvordan tallene har endret seg litt fra abstractet til poster.

9 Likes

@larsmkn, @Bra_Britt, @Boykie

Noen som vil driste seg til en tolkning av mDoR?

1 Like

Jeg har en tanke, kanskje 15/40 ikke har vist god varighet i respons
 Hovedtyngden av pasienter er der, og det er mange flere enn jeg trodde som har mistet effekt til 6 og 9 mÄneders avlesning.

mDOR var en skikkelig kjip endring til. MÄ bare si det. Overasket positivt med at en ORR pÄ 20/100 har gÄtt over til Ä bli CR.

1 Like

Riktig!

Se pÄ pasientantallet. Fra poster:

“The median duration of response (DoR) for all patients (n=45) was 9.0 months”

Er ikke dette en avklaring vi har ventet pÄ @anon21766851 @Savepig?

AltsĂ„ at det kun er pasienter som har endt respons som regnes som “all patients” i mDOR-sammenheng?

4 Likes

Bra jobba @diffish - CR Ăžker :wink:

6 Likes

Jeg tror jeg venter pÄ den conferennce callen fÞrst.

Det er sÄ lett Ä feiltolke at jeg ikke vil driste meg pÄ noe tolkning fÞr jeg kikket skikkelig pÄ det.

Ikke mange av de sensurerte som mÄ ha lengre responstid fÞr median lÞftes betydelig slik jeg leser denne.

5 Likes

SÄ til det store spÞrsmÄlet, hvordan vil markedet tolke disse dataene i morgen tidlig?
Noen store positive/negativ overraskelser i presentasjonen?

1 Like

Tror man her fĂžrst og fremst bĂžr puste med magen. :slight_smile:

Noe som jo blir veldig interessant etterhvert er hvilke forskjeller man finner pÄ 15/40 opp i mot 20/100.

Hva betyr withdrawn from study, at pasienten selv har trukket seg?

1 Like

Positivt at CR Þker. Ville ventet med Ä trekke for mye ut av at mDoR gÄr fra 13m til 9m. Kan fort vÊre noen enkle forklaringer der, og mDoR kan Þke fremover. Vi fÄr vente Ä hÞre hva selskapet selv sier, og puste med magen som savepig skriver.

1 Like

Det er 13,3 mnd som er en pasient unna der, og 15 mÄneder er 3-4 pasienter i fra? Teoretisk mulig Ä fÄ med tiden. Veldig mye god informasjon de gir om mDoR i denne omgang. Mangler skille armene imellom, men Arm 4 vet vi har vÊrt kort tid inne, og Arm 1 er hovedtyngden ellers, sÄ ikke relevant skille Ä fÄ vite detaljer om enda. 16 stykker falt fra ved 6 mÄneders avlesning?

Flere detaljer om AE/SAE ogsÄ.

1 Like

Dette mDoR-hysteriet er ganske malplassert. CR Ăžker. mDoR-tallet kan ha et utall forklaringer.

6 Likes

Dor=pris for produktet. At det enda er sÄ mye kÞdd med dette mÄlepunktet irriterer meg grenselÞst. Mest fordi jeg er for begrenset til Ä kunne forstÄ hvordan det henger sammen.

DoR ligger jo pÄ 20.7 mnd for de med CR, sÄ bÞr man ogsÄ fokusere pÄ 3FL pasientene siden dette er mÄlgruppen i Paradigme.

4 Likes

De har gitt oss materiale til Ä anslÄ sannsyneligheter nÄ. Tror du vil fÄ mer klarhet og forstÄelse. Men veldig surt det var sÄ stor nedgang ja, vi har ikke vÊrt klar over det store frafallet som eksisterte pÄ 6 og 9 mÄneder tidligere. DOR sin avgjÞrelse av pris blir vel bestemt av DOR for den bestemte dose, det er ikke en metrikk som eksisterer enda siden arm 4 er for ung.

1 Like

Leste du innlegget jeg tagget deg i lenger opp?

Dette var skuffende. Kjenner hÞydeskrekken nÄ etter Ä ha kjÞpt meg inn i hÄp om gode oppdaterte data som mange her har spÄdd. :roll_eyes:

Det er gode data, men man sliter med Ă„ komme til enighet om hvordan man skal tolke mdor-dataene.

At du kjÞper pÄ bakgrunn av hva nolduser pÄ internett skriver fÄr stÄ for din egen regning.

10 Likes

Dette er gode data Solux. LES deg opp!

8 Likes