Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

02/12-2018 19:38:53: (NANO) Nordic Nanovector: Single administration Betalutin® is effective and well-tolerated in R/R iNHL patients: 6 month follow-up data presented at AS

1 Like

CONCLUSIONS

• Single-agent Betalutin® was effective and well tolerated in this elderly heavily pre-treated population of patients with recurrent iNHL.
    – Durable responses, especially for patients with a CR (DoR of 20.7 months for all patients).

Complete Response har økt siden sist.
DoR i Complete Response har økt.
:muscle:

13 Likes

Toooo slow, Tekbot! For mye virtuell whisky i går? :sweat_smile: i win i dag :stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

3 Likes

Og arm 4 20/100 virker sterk.

5 Likes

Og derfor må man ikke stole på hva som blir skrivd noen steder av forumbrukere. Kun basere egne investeringer på bekreftet informasjon. Og egne tankerekker. Jeg har vært inne i nano siden våren 2016, og i forkant av alle presentasjoner har det stort sett vært likt, man tror man skal få mer informasjon, enn hva man faktisk får. Ting tar tid, særlig innen kreftforskning.

1 Like

Jeg tenker, ut fra sånn jeg skjønner tallene, så blir det mer aksjer på meg i morgen om den faller under 80 :wink:

7 Likes

Hvordan er dette “skuffende”? Dette er jo nettopp de oppdaterte data man ventet på.

2 Likes

Er meget godt fornøyd med at flere får CR fra Betalutin. Her er det snakk om folk som blir helt friske, og det tallet øker.

8 Likes

For dem som sliter med å tolke bildet (korriger meg om jeg tar feil!):

1 pasient med ORR er fremdeles frisk. Resten av friske pasienter har fått CR. Og de blir ikke sjuke på leeenge, og dermed tar det tid før mDOR går opp. Men den skal opp over tid, den har bare gått ned fordi de med ORR har blitt sjuke og trukket oss ned fra 13.3 mnd til 9 mnd. Når CR-pasientene blir friske får vi en rekyl opp.

2 Likes

Dette er ikke helt korrekt, men f.eks for en mann på 67 som kanskje uansett ikke blir mer enn 75 så går det litt for det samme.

Kan det tenkes at mDOR vil gå ned i Paradigme - siden Paradigme har R/R som mål og disse er sykere enn blandingspasientene i Lymrit?

En ting jeg tror NANO bare skal double down på er geriatric oncology themet, for det er noe av det mer omtalte på ash twitteren.

1 Like

Låner denne fra @diffish

3 Likes

Heller motsatt? DoR for CR pasientene er på 20.7 mnd og CR for 3FL som er target målgruppen i Paradigme øker?

Basert på tabellen til @diffish vil jeg si vi bør åpne opp men børsen er rar :smirk:

2 Likes

Fortsatt 12 pas med CR som ikke har fått tilbakefall. Slik jeg tolker slidene skal det minimalt til for å løfte mDor, og de legger vekt på at dor oppfølging er ongoing. Svært solide tall og gledelig at vi fikk en liten økning i CR.

9 Likes

@Boykie kan du steppe inn her og tolke Mdor så godt du kan? :sweat_smile:

1 Like

Sammenlikne det med en heldagsprøve i matematikk på skolen. De som går før kl 9 har ikke alltid de beste resultatene.Nå venter vi på resultatene fra de som gjør alle oppgavene og går kl 14 :stuck_out_tongue:

Edit: Og regner du ut gjennomsnitts-poengsummen på elevene som gikk etter 30 minutter så tror du at hele klassen har misforstått. Men når du får hele datasettet så blir alt bedre. Vi sitter på masse dårlige resultater nå, og venter på å få de gode!

20 Likes

…?

Gledelig med økning i respons! Ser ut som det skal lite til å pushe mdor for de med cr til over 40 måneder!!?

5 Likes

Har den ikke lagt på 20,7 før også?