Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Har ikke satt meg helt inn i hvem som utfyller hvem men om ene sier ja og andre sier nei hvor står vi da?:slight_smile:
Jeg tror neppe Rek kan avslå noe som helst nå.
Boykie som tydeligvis har en fot i bransjen mener at Paradigme er godkjent i Norge. Jeg går for den løsninga for denne gang!

4 Likes

@Zuba han sier riktignok at Paradigme er godkjent av statens legemiddelverk og ikke nødvendigvis REK, så dokumentet over betyr ingenting…?

Noen som vet om REK følger det statens legemiddelverk godkjenner eller om disse jobber helt uavhengige av hverandre?

@Boykie har du noen kunnskap om dette?

Tenker at dette er utelukkende godt nytt. REK ga sitt avslag for måneder siden, og nå banker legmiddelverket gjennom en godkjenning med kopi til REK. Det er bare et tidsspørsmål før PARADIGME er godkjent i landet hvor 1/3 pasienter kommer til å bli behandlet.

Bull og grønne skoger!

Forøvrig fint å se lenger opp at Costa og co hadde sine ord i behold når de sa at pasiemtene stod i kø. Brikkene faller på plass og jeg tror at LC vil fremstå som en mann med sine ord i behold når støvet har lagt seg. Husk at mye av det vi har sett av forsinkelser bunner i byråkratiske forhold NANO ikke rår over og som de klokelig har valgt å ikke kommentere. Det er vanskelig å håndtere for en aksjonærbase hvor altfor mange har behov for instant gratification, fengende musikk og lyseffekter hver eneste dag.

11 Likes

Dypdykk i arkivet på Algeta om tidsbruk mellom fase 2 og fase 3.

18/06-2008 14:46:00: (ALGETA) Algeta Begins Phase III Clinical Study of Alpharadin in Men with Advanced Prostate Cancer

https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20080618.Hugin.1229105

21/02-2008 08:40:00: (ALGETA) Algeta får godkjenning for å starte klinisk utprøvning av Alpharadin i USA

https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20080221.Hugin.1193824

20/12-2007 07:58:07: (ALGETA) FREMSKRITT I KLINISKE STUDIER MED ALPHARADIN

https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20071220.OBI.808

Virker dette mønsteret påfallende kjent ut???

Ps: Vet at dette er mellom fase 2 til fase 3 og kan ikke direkte sammenlignes mellom Nanos fase 2 til fase 2/b… Uansett ta tidslinjen/bruken til sammenligning før man kritiserer tempoet til Nano :wink:

Se det som faltaopplysning :wink:

2 Likes

Pss: sjekker man børsmeldinger og hva som blir gitt i samme periode med innhold så er faktisk Nano mye mer presis i forhold.

Kjenner ikke til hva som har blitt guidet på kvartalsrapport og sagt muntlig. Eneste minus jeg kan finne om LC er at begrepet “innen et par uker” har ikke samme betydning i Norge som i Italia. Ser man bort ifra dette og heller ser de store linjene, så er ikke Nano pr i dag ikke bak skjema rent regulatorisk (tidsmessig).

Psss: Ser man på kursutviklingen i samme tidspunkt så ser det heller ikke bra ut :wink:

Tror oddsen har bedret seg for en mer ordrett fortolkning av ‘first patient treated’ ‘in a few days’/‘in a couple of weeks’. =)
Takk for at du delte @Boykie!

1 Like

Noen som vet om vi kan streame live podcasten til radium live? :thinking:

Presentasjon fra Kina er ute:

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/China%20conference%20March%202018.pdf

1 Like

Twitter nevner en ‘live podcast’ men tror de mener folk tilstede med påmelding. Den foregår nå, 0830 - 1000. Men finner ikke noen direkte avspilling vi kan følge.

Bare å beklage, men påstanden om at 2018 blir et år uten news er sterkt overdrevet:

Edit: godt over halvveis ut i 1H :slight_smile:

8 Likes

Jeg har heller ingen tro på at 2018 vil forløpe seg uten nyheter fra NANO.

Tvert i mot, dette året tror jeg vi tar et kvantesprang - på det medisinske/kommersielle feltet.

Spådommer rundt kursutvikling har jeg sluttet med.

4 Likes

Glad for ar eg ikke kjøpte nano på topp, idag derimot, har eg kjøpt mine først nano’er

3 Likes

Velkommen i taperklubben. Ta en toga.

3 Likes

Ha ha ha:) god helg :slight_smile:

Kronneksempel:slight_smile: Hva skjer i postjournalen i dag?

Det kan virke som det beste for kursen er at selskapet bare holder tett. :slight_smile:

Jeg snuser på Nano på disse nivåene. @Nocturne, var dagens melding positiv objektivt sett? Ser kursen har reagert ned, men det skjer jo ofte på “litt” gode nyheter i selskaper i nedtrend.

EDIT: Ser vi er i teknisk tråd, svar meg gjerne i den andre, er ute etter fundamental info.

Ja, altså dagens melding - du sikter til presentasjonen fra Kina? Tror litt det er fordi det er news som er kjent mer enn om den er “positivt”. Men se på det heller slik: nå har @Kronn kjøpt Nano og du snuser på nano. For meg vitner det om at vi nærmer oss bunn (se også volumet).

Nå lurte du på fundamental info; vi venter på en melding om at første pasient er dosert i Paradigme Studien som er en fase IIB studie. Det var forventet at denne meldingen skulle komme Q1, men dette er endret til H1, noe som har ført til altslags konspirasjonsteorier og påfølgende fall i kursen.

2 Likes

Hva er potensialet i %-oppgang på Paradigme-bekreftelse?

Hvor lang er en vei?

1 Like