Solgte meg ut på gut-feeling på 77 på vei ned. Vurderer å ta et lite lodd igjen nå…
Igjen - jo flere som nå øyner inngang i Nano vitner jo om et trendskifte
Det er faktisk et brukbart anekdotisk bunnsignal. Klart, det antyder jo gså at den tekniske motstanden på 67-68 på vei opp blir tøff når alle skal ta gevinst.
168(?) folk på stortinget utgjør en promille av befolkningen på 5,5 millioner. Men de gjør nøyaktig hva de vil uansett.
Slik er det i nano også. 1,08% short bestemmer nøyaktig hvilken vei kursen skal.
Så inntil folket sier fuck it og tar makta tilbake, så går det nedover, være seg Norge eller nano.
Folket, eller en enkelt investor av OM holdning kaliber som vil på plass.
Hehe, god analogi. Man ser litt det samme i BTC som jeg er mer interessert i følge med på om dagene. Der er nesten samtlige overbevist om at vi skal ned og teste $6k, så ingen tør helt å kjøpe og holde. Blir liksom en sannhet med en gang når noen sier “Nano skal til 55”.
Nå sier jeg IKKE at Nano IKKE skal til 55, som @hsvindle skal jeg slutte å spå utviklingen - men jeg synes det er litt morsomt at PCIB har høyere kurs enn Nano atm (ja, jeg vet mcap fremdeles er ulik).
Ja, hva koster egentlig en BIL …???
Rå bruk av virkemidlet sarkasme? Trodde dere kjente- og diskuterte casets oppside her inne.
Hadde du spurt meg om potensialet til Funcom-aksjen ved et noenlunde vellykket 2018, ville jeg svart 40 - 55 NOK per aksje. Verre er det ikke.
Mon dette galskab nogensinde stopper?
Jeg kan simpelthen ikke forstå at ledelsen ikke kommer ud af kontoret og giver lidt info vedr. studierne.
Det er lidt en skandale!
Kursutviklingen i NANO er irrasjonell. Umulig å si hva som skjer. Det som betyr noe er at de melder å være on-track, noe de har gjort senest i dagens presentasjon.
Tja, jeg ved ikke.
Men markedet skønner modsat.
Jo, men du spør etter feil milepæl.
Oppstart av paradigme burde egentlig bety 0%, fordi det er helt implisitt. Eneste grunn til at det overhodet er et tema er at ledelsen har informert så elendig rundt dette.
Eneste jeg mener man kan håpe på ved bekreftelse av oppstart paradigme og first patient dosed er at vi får en bunn.
Så vil det kunne være kjepebull hvis det kommer noen meldinger som antyder at takten i rekruttering er god, fordi det vil kunne ta bunnen ut av “for få pasienter” bearcaset.
Jeg mener derimot at fortsatt gode readouts fra PARADIGME fint bør kunne ta kursen til 150 og videre.
Ser for meg 10% i lettelsesrally som ender på +5% for den dagen. Noe viktigere enn det er at det bekreftes at de enda har sjans til å nå guiding på first filing 2019. I tillegg er selskapet da ett selskap med et avsluttende studie, noe som vil si at de er av interesse for andre aktører som kun investerer i de selskapene. Det kan føre til en ny vind av positivitet rundt aksjen.
Takk - det var oppklarende!
Kaster meg på @hsvindle her, utifra det fundamentale er prisingen irrasjonell.
Om det er en selvoppfyllende TA-profeti eller busemenn i shorts har ikke så mye å si. Gleinster får plukke aksjer på 50-tallet, og det er helt greit!
Toget skal snart forlate perongen… Eller…?
Da er jeg inne med en liten post i Nano på 57,80.
“Scaler” inn, og vil kjøpe mer på vei nedover.
Gratulerer med en fantastisk inngang
Apropos shortinteressen i NANO:
Det var som natt og dag i forskjell etter at shorten ble lukket i Funcom. Jeg fulgte handelen med lupe brorparten av 2017, og det er ingen tvil om at det var et knippe algoer som sørget for å jobbe ned kursen. For eksempel ble det solgt ned sekundene før close hver dag, hver dag i flere måneder. Totalt utgjorde dette mange titalls prosent.
Alt tyder på at hedgefond med tilgang på god programvare nærmest kan tegne kurs som de vil i småaksjene på OSE. Og skulle ikke overraske meg at NANO sliter med samme rusk i papiret som Funcom gjorde gjennom nesten hele 2017.
Time will tell
Tok tusen til nå på 58.5 så jeg kan si at jeg har handlet på 50-tallet også