Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Jeg mener dette er et kjempeproblem for aksjer på lille oslo børs. Kursen kan tegnes som man vil med å investere tusenlapper.

Til og med på de dagene nano har hatt størst omsetning og oppgang har det vært småpenger som skulle til for å tømme hele kjøpssiden i ordreboken.

1 Like

Kommer an på horisonten din ja, men jeg sitter helt rolig her med -32% og har trua på at det vil være minst +320% om 1.5-2 år :slight_smile:

2 Likes

Menighetens forsøk på å holde liv i aksjekursen:

6 Likes

3 Likes

Solgte det jeg hadde i Targo og kjøpte 1900 Nano til på 58.85.
Selv om jeg er langt fra noen ekspert på Nano eller markedet, så må jeg bare ta sjansen på dette latterlig lave nivået.
Kursen var over 100 flere ganger i fjor, og selskapet har kommet mye lenger siden da satser på at dette kjøpet vil være meget bra innen noen måneder. (Famous last words :rofl:)

2 Likes

4 Likes

Ja nå filleristes treet for det siste av nedfallsfrukt. Når shorten er inndekket blir robotene snudd. erd et det som skjer nå eller skal det forsøkes en ekstra rist ?

Nei Savepig da! meget negativ holdning dette var:p

image

3 Likes

Om man ikke har oppfattet det så har @Savepig vært negativ lenge - og med det rette. Men man må forstå det er mulig å være negativ til aksjen og ikke til selskapet. Skrev det i TA tråden for noen dager siden at det ikke er vits å kjøpe noe her før man egentlig ser en reversal om man er kortsiktig. Er man langsiktig er jeg av den oppfatning at inngangen er meget god. Vi kan få news om oppstart any day og jeg tror det vil løfte kursen mot minst 66. Selv kjøper eller selger jeg ikke noe i Nano, bare sitter like rolig som bildet av Bernie @Savepig postet :slight_smile:

Husk på at jeg kjøpte meg inn på bunn i fjor sommer, samme dag som den snudde opp :wink::grin:

1 Like

Høres kjent ut!

image

Godt med GIF-fredag etter nok ei begredelig uke.

7 Likes

Jeg har luret et stykke tid nu på at købe flere aktier i Nano og har i dag købt 1000 til kurs 58,8.

Bare så de er sagt, jeg mener vi ser antydninger til en bunn nå. Jeg turte ikke å stole på 60-støtten pga stygg rsi + at 60 ikke var noen forventet støtte utover i kraft av et rundt tall.
54-58 er et mye mer relevant støtteområde enn 60-64, med en gang vi falt gjennom 68 ble jeg ekstremt bearish på kort sikt.

Og det går som sagt an å se på aksjen og selskapet løsrevet fra hverandre, og i forskjellige tidsperspektiver.

Når jeg har sett så negativt på aksjen i det kortsiktige i det siste så er det litt fordi jeg ønsker å bli tatt seriøst om jeg plutselig blir positiv igjen.

6 Likes

Dansk er egentlig et høflig og fint språk:)

1 Like

Komiske Costa!

Vi kan ihvertfall se at det er sprek interesse for bunnfiske haha.

Men ja ser det samme som du, masse endringer i ordreboken absolutt hele tiden mens det har ikke skjedd noen handel på mange minutter.

image

1 Like

Spot, jeg har lagt merke til blafring i ordrene, jeg også. Den salgordren jeg så blinka som en blitz mellom 2 og 800 stk.Før lunsj.

Edit, retta fra kr til antall

1 Like

10 minutter siden sist handel

Kanskje robotene kalibreres om?