Sett i lys av det fine brevet vi fikk innsyn i igår, så er jeg nå overbevist om at dette vil gå veien fremover. Jeg lurte meget på dette opplegget med REK og nå viser det seg at det IKKE er Nano sin skyld at dette har latt vente på seg. BULL
Jeg har også nevnt dette tidligere. Tror dette absolutt er tilfelle i NANO som i Funcom, følgte også med på Funcom for noen måneder siden, men skiftet fokus på noe annet noen måneder før bykset kom Showet styres av shorterne, med GSA i spissen.
Det er sannsynligvis en algo glitch/bug, slike har jeg sett flere ganger i NANO og i mange andre aksjer, dette er US algoer. Du har også hus som XTX (market maker) som legger ordre i begge sider av boken og satser på å tjene penger på spreaden, dette kan også være en faktor.
Nå har faktisk Aksjespesialisten på HO kjøpt nano. Så en del av meg håper nano rykker ned på 40-tallet for å skvette han ut igjen. Unner absolutt ikke han en oppgang slik som han har holdt på!
Hadde vært interessant å funnet ut hvem det er IRL. Jeg mener, når man bruker SÅ mye tid og krefter på å baisse en aksje, ja, da lurer jeg på hvem du er og hva du driver med til daglig
Var akkurat dette jeg ville frem til. At en person som har laget så j***** mye kvalme, plutselig skal snu 180grader rundt og være med på en potensielt snarlig opptur
Hvorfor i alle dager skrive om en helt ubetydelig og ubrukelig person på dette forumet?
AS er ikke verdt tastaturet han skriver på en gang. La det bli med det folkens. God helg