Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Sett i lys av det fine brevet vi fikk innsyn i igår, så er jeg nå overbevist om at dette vil gå veien fremover. Jeg lurte meget på dette opplegget med REK og nå viser det seg at det IKKE er Nano sin skyld at dette har latt vente på seg. BULL

GOD HELG!

2 Likes

Kjøpte litt mer NEL istedet for Nano, er inne i PCI og Bergenbio så begrenset hvor mye jeg ønsker å legge i biotech

Er så lei denne ventetiden. Vi skal jo bare opp opp opp. Den ledelsen aaaargh! Nano er jo verdt minst 200 kroner per aksje, dustebørs ass!

4 Likes

Nei du er dum!

Viktig test NANO bestod i dag. Kursen gikk langt ned, men volumet og panikken kom aldri, og fra totiden og ut gikk det bare oppover.

Ser bunntegn.

5 Likes
2 Likes

Noe matnyttig her Hsvindle?
Får ikke hørt på før ut på kvelden.
Om du orker å notere noen stikkord.

Jeg har også nevnt dette tidligere. Tror dette absolutt er tilfelle i NANO som i Funcom, følgte også med på Funcom for noen måneder siden, men skiftet fokus på noe annet noen måneder før bykset kom :disappointed_relieved: Showet styres av shorterne, med GSA i spissen.

Det er sannsynligvis en algo glitch/bug, slike har jeg sett flere ganger i NANO og i mange andre aksjer, dette er US algoer. Du har også hus som XTX (market maker) som legger ordre i begge sider av boken og satser på å tjene penger på spreaden, dette kan også være en faktor.

1 Like

Er ikke market makers betalt av andre aktører for å gå i null mens de holder i gang en omsetning i aksjen?

RadiumPodcasten er ute;)

Noe om Nano på Radium podcasten?

Nei, mest info fra Kreftforeningen samt PCIB og Vaccibody. Merker at jeg gjerne skulle kommet meg inn i sistnevnte.

1 Like

Største var at hadean ikke investerer i børsnoterte selskaper. :-/ hadde ikke trukket de n slutningen fra navnet deres

1 Like

Nå har faktisk Aksjespesialisten på HO kjøpt nano. Så en del av meg håper nano rykker ned på 40-tallet for å skvette han ut igjen. Unner absolutt ikke han en oppgang slik som han har holdt på!

1 Like

Hadde vært interessant å funnet ut hvem det er IRL. Jeg mener, når man bruker SÅ mye tid og krefter på å baisse en aksje, ja, da lurer jeg på hvem du er og hva du driver med til daglig :smile:

3 Likes

Verste er at om han kommer inn i aksjen nå, vil han ha 50%++ gevinst når flere her er i 0.

1 Like

Er det noen her som gidder å tro på at han har kjøpt? De som tror på den typen fortjener ikke å ha internett…

1 Like

Var akkurat dette jeg ville frem til. At en person som har laget så j***** mye kvalme, plutselig skal snu 180grader rundt og være med på en potensielt snarlig opptur

Hvorfor i alle dager skrive om en helt ubetydelig og ubrukelig person på dette forumet?
AS er ikke verdt tastaturet han skriver på en gang. La det bli med det folkens. God helg

9 Likes

Enig. God helg.

1 Like