Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hvor kan jeg se videoen?

https://www.redeye.se/

2 Likes

Clinicaltrials er oppdatert.

Ett nytt senter i Israel (Not yet recruiting) og ett i Singapore (Recruiting). Senteret i EskiƟehir, Turkey er ogsĂ„ begynt Ă„ rekruttere. Totalt 75 locations, +1 siden resultatrapporten

26 Likes

Ut fra det jeg kan se er det ikke mer enn en Þkning pÄ ett senter som rekrutterer i forhold til siste oppdatering i 22/3-2019, Dvs fra 66 til 67. Og Þkning med ett senter fra 74 til 75 inkl de som enda ikke rekrutterer. Ungarn har f.eks. redusert antall senter fra 3 til 1.

Hva kan vĂŠre grunnen til at de reduserer antall sentere?
Kan de ha innrullert de pasientene de skal, eller er det ikke noen antall pasienter avtalt med de forskjellige sentere?
Kanskje noen ikke er effektive nok Ä fÄ tak i pasienter, sÄ de avslutter samarbeidet?
Sikkert noen som vet mer om hva praksis er angÄende dette?

Slik jeg har fortstÄtt det er det ganske vanlig at dette er en dynamisk prosess. Ser selskapet at noen sentere ikke rekrutterer, eller det er andre grunner til Ä tro at rekrutteringen ved det aktuelle senteret likevel ikke vil fungere bra, eller at det ikke kommer til Ä rekruttere sÄ byttes det ut.

At noen sentere tas ut ville jeg sett pÄ et tegn som at selskapet / CROen er pÄ hugget og fÞlger med.
Det er bortkastet tid og ressurser Ă„ ha sentere som ikke rekrutterer.

8 Likes

Takk for et grundig svar, drt hĂžres fornuftig ut.
Enig i at det er positivt at de er proaktive og pÄ hugget ja, og ikke slÞser bort tid og penger pÄ lokasjoner som eventuelt da ikke leverer.

1 Like

FDA godkjenner Lenalidomid-Rituximab kombo i FL of MZL.
https://www.fda.gov/drugs/resources-information-approved-drugs/fda-approves-lenalidomide-follicular-and-marginal-zone-lymphoma

Kombinasjons behandling i 2a linje sÄ sammenligningen bÞr gjÞres mot Archer-1 men i brist pÄ data sÄ har jag prÞvd Ä sette opp en sammenligning mellom grunnlaget for godkjenningen og Lymrit resultatene.

Her er alle faktorer unntatt n= i Betalutins disfavĂžr.

Det er en kombinasjon mot enkel.
Det er 2a linje mot 3e linje.
Det er en engangs behandling mot 12 * 28 dagers syklus.

PĂ„ tross av det:

Jag blir bare mer og mer imponert og spent pÄ Archer-1.

35 Likes

31/05-2019 10:00:00: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Increase of share capital

Ja ja, det finnes da noen som tjener seg en slant pÄ Nano


2 Likes

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (457 likes)
  1. @TyrionIV (306 likes)
  1. @InVivo (300 likes)

[quote=“InVivo, post:480482, topic:13767”]

Resten av topp 10:

  1. @anon21766851 (277 likes)

  2. @Nocturne (225 likes)

  3. @Oilimp (152 likes)

  4. @vegar_beider (147 likes)

  5. @Zuba (137 likes)

  6. @Fornybar (134 likes)

  7. @studenten86 (115 likes)

Gratulerer!

5 Likes

03/06-2019 07:00:13: (NANO) Nordic Nanovector: European patent granted for BetalutinÂź or HumalutinÂź in combination with anti-CD20 antibodies for treating NHL

13 Likes

Den nye sĂžknaden.

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2019101789&recNum=46&office=&queryString=&prevFilter=%26fq%3DICF_M%3A"A61K"&sortOption=Pub+Date+Desc&maxRec=2092748

6 Likes

Hvorfor velger de Ä bÞrsmelde nÄr de fremdeles venter pÄ patentet I noen land?

“while the
patent is pending in USA, Brazil, Canada, Indonesia, India, Korea, Mexico, New
Zealand, Philippines, Ukraine and South Africa.”

Det er et EuropÊisk patent som dÊkker mange lande, sÄ det er uden tvivl fordi markedet er sÄ stort at det bÞrsmeldes

At fÄ dette gÞr muligheden for ogsÄ at opnÄ lignende patent i blandt USA sÄ meget desto stÞrre 


God nyhed selvsagt, selv om det formentlig langt hen af vejen var forventet
!

Dette er en god melding og det Ăžker verdien av Archer-1. :blush: Burde se litt bevegelse i dag, mener jeg.

6 Likes

Har du sett pÄ makro? Er redd slike ting vil drukne i all stÞyen som er nÄ desverre, men fingers crossed :slight_smile:

2 Likes

Det er vel ett forsÞk pÄ Ä komme med noe positiv motvekt til kursfallet.
Er redd det ikke monner sĂŠrlig i dette markedet
Men positivt, og virkelig solid med store patenter for lead runnerne vÄre

1 Like

Det er nok kun fordi det Þker verdien pÄ Betalutin og Humalutin og sÄledes er kurssensitivt og meldepliktig informasjon :slight_smile: Tviler pÄ at det er selskapet selv som velger nÄr de fÄr godkjent patenter.

1 Like

Nr 1. det er meldepliktig sÄ de har ikke noe valg. Nr 2. Europeisk patent er separat fra de andre, og siden Europa er et av de stÞrste markedene er det viktigere enn de fleste andre patentene med unntak av patent i USA.

4 Likes