Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Du tror ikke vi ser en økning på slutten av dagen da. Jeg har tro på at denne utløser en positiv utvikling.

Du mener en innvilget patentsøknad skal dra kursen oppover? Da har du ikke fulgt med på biotek siste året. For at kursen igjen skal skyte fart så er det kun en ting som gjelder, sterke kliniske data.

Ok. Jeg går i lære ser jeg. Tenkte at denne typen patenter var et tegn på at prosessen går fremover, at det sementerer troen på produktet. Jeg har nå fortsatt troen, naiv som jeg er.

4 Likes

Jeg er enig med invivo her, hvis børssentimentet hadde vært skikkelig positivt så tror jeg nok et patent kunne vært med å blåse litt liv, men i dagens klima har det fint lite å si kortsiktig

men det er en fin liten melding for all del!

Aksjen er teknisk i en slags stand-still. Får vi brudd ned? Klarer vi å holde her og skape en trippelbunn? Det er uavklart og makro vil nok styre retningen mye. Som jeg skrev på fredag tror jeg vi er inne i et traders marked hvor det blir mye volatilitet fremover. Se bare på TRVX i dag :wink:

1 Like

Noen som ser en sammenheng med dagens melding og meldingen som kom 21 mai som omhandlet Archer-1?

At det ser så lovende ut at de velgte å søke patent.

ser ingen soleklar sammenheng mellom doseeskaleringen og patentsøknaden. Nå er ikke jeg fagmann på patentsøknader, men jeg antar at behandlingstiden er såpass lang, at søknaden nok er sendt lenge før doseeskaleringen?

Jeg tenker at patentene er søkt med bakgrunn i de utrolig lovende museforsøkene med kombobehandling. Det mest spennende med dagens melding = Humalutin i kombo med Rituximab. FÅ DET PÅ!

1 Like

Jepp, få på plass en partner ASAP! Pipen til Nano støver ned og taper patenttid og verdi, på tide Nano får i gang alle sylinderne igjen.

9 Likes

Håper ledelsen nano forstår det, de også. At de har noe i bakhånd. Hadde vært deilig med en avklaring på dette før ferien.

Det er soleklart at ledelsen vil ha inn penger så de kan få igang pipen, spesielt huma.
Samtidig er det en avveining av hvilke potensiale man på dette tidspunktet har klart å fremvise, mot det som man tror vil synliggjøres etterhvert.
Og verdien av å få igang huma nå fremfor å vente litt, sett i lys av dette.

Jeg tipper de venter til avlesning paradigme, og høyere mcap før de ser seriøst på partneravtale.

Husk at Algeta dro i en land en ganske bra partneravtale 5 år før de hadde et produkt på markedet, så det skal ikke være nødvendig å vente til Paradigme er i land før man får med seg et større selskap på laget.

Men jo nærmere markedet Nano kommer og og desto mer moden pipen er, desto større sannsynlighet er det for oppkjøp og ikke partner, tror jeg.

Kan være du er inne på noe der, se hva de skriver i dagens presentasjon. Det har vel ikke vært statet så tydelig før i forhold til partner og pipeline.

Sånn jeg leser de siste presentasjonene så ser jeg konturene av en enda mer tydeligere strategi enn tidligere.
Betalutin kjøres for egen maskin inn mot 2L og 3L FL, DLBCL og sikkert også MZL.
Resten av pipen ligger åpen for partner.

9 Likes

Enig.
Slik leser jeg det også.
Også enig i at strategien blir tydeligere nå. Dette er nok en av Bravo sine styrker.

Så det er en spennende tid uansett

4 Likes

Jepp, snart kommer høsten og da vil vi forhåpentligvis se en økende posisjonering før ASH i desember.
Dette kan bli den meste interessante og mest begivenhetsrike konferansen for Nano noensinne med mulige triggere i hopetall:

  • Oppdatert mDOR
  • Data fra Archer-1
  • Data fra DLBCL
  • Pre-kliniske data fra studier med Humalutin og 212Pb-NNV003
  • Muligheter for pre-kliniske data med NNV014 (anti-CD37 ADC) også? Ser at Nano har oppdatert pipeline-sliden litt og viser at dette studiet har gått fremover siste tiden.
11 Likes

Jeg tipper vi har en “Algeta-Bayer” avtale i meldingsboksen en vakker dag innen høsten blir vinter. Da passerer vi 100kr fortere enn du kan si “Archer”.

2 Likes

Så absolutt, ASH blir utrolig spennende i år. Forhåpentligvis slipper vi å bli voldtatt av markedet i etterkant denne gangen!

Man kan jo undre seg litt over hva som vil være “nok” til å slippe unna det mønsteret vi har sett de siste gangene hvor vi venter på store nyheter.

For det som vil lese om patenten:
https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2019101789&tab=PCTCLAIMS&office=&prevFilter=%26fq%3DICF_M%3A"A61K"&sortOption=Pub+Date+Desc&queryString=&recNum=46&maxRec=2092748

6 Likes

Fra konkurrentverden:

Er du Malene?

2 Likes

slitsom behandling sammenlignet?