Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Retningen på aksjekursen er motsatt av fremgangen til selskapet.

1 Like

Jepp. Noen ganger ser man ikke skogen for bare trær…
Eller candlesticks, i dette tilfellet.

1 Like

Sheize!

Endelig funnet lys i mørket så skal du slukke det??:stuck_out_tongue_winking_eye:

Godt og betryggende at de fortsatt guider som de har gjort. Er smått utrolig at folk faktisk selger når selskapet gang på gang melder at de er i rute(og kanskje mer til)…

4 Likes

ref guiding skal vi vel ha en enrollment complete i DLBCL. forventes det børsmelding, eller er dette «søk opp på clinicaltrials stoff»?

edit: siste oppdatering i januar.

Recruitment Status : Recruiting
First Posted : January 20, 2016
Last Update Posted : January 8, 2019
See Contacts and Locations

Forventer helt klart en melding.

Med DLBCL-readout i horisonten, kan det se ut som om de i hvert fall ikke har fått dårligere resultater enn forventet. Fokus på DLBCL har i hvert fall blitt mye tydeligere i presentasjonen til Marco.

2 Likes

Ingen tvil om at de bygger opp forventingene på Dlbcl. Effekt her ville vært en enorm bonus som jeg tror få har tatt med i beregningene. Særlig interessant når vi ser hvor få pasienter som skal til for å få godkjennelse om dagen. De har allerede rundt 20 og planlegger 20 til i Extension. Kan kanskje holde for 3.linje (10 000 pasienter) der det er få alternativer?

1 Like

Ønsker å påpeke side 34 fra presentasjonen i går 13.06.2019.
Her er det patenter som løper ut i 2031, 2034, 2037 og 2038.
Slik det er presentert kan disse patentene forlenges ytterlige 5 år til 2036, 2039, 2042 og 2043.
Med godkjenning i 1h2020 gir det opp til 23 år salg med patentbeskyttelse.
Da er det kun regnet patenter som i dag er innvilget

8 Likes

Hvordan leser du det slik?

*With 5 years extension possible


DVS får man markedstilgang i 2023 med kombinasjonsbruk av betalutin/humalutin kan man søke at patentet skal vare til 2043

10 Likes

Copanlisib fikk vel ikke godkjenning på 23 pas, men på total populasjon som inkluderte 23 MZL pas
Stemmer ikke det?

Enig, Det er noe med denne kursnedgangen som ser kunstig ut, Gøy å se på røde tall hver dag, er det ikke. Sitter på henda.

Hadde vært greit om vi fikk en oversikt over konkurrentene i de ulike pipelinene og ikke bare den for Paradigme som presenteres av Nano.

1 Like

Er det økt konkurranse innen områdene som sender kursen nedover ?

du står fritt frem til å undersøke nettopp dette, tror det hadde blitt høyt verdsatt av almuen.

ikke ta denne kursnedgangen så forferdelig tungt, tenk 2020. frem til det må man sitte på henda og heller kjøpe mer da man vet hvordan de ligger an og hvor godt produktet ser ut i forhold til konkurrentene.

litt delay burde man også bake inn. det gjør vertfall jeg, med litt cash i bakhånd til akkurat et slikt scenario.

Jeg tipper det er de voldsomme rabattene som gies i norsk biotech ved emisjoner som gjør den mye mindre attraktivt. Beløpene som hentes inn er også ganske små.

2 Likes

Man så jo at de såkalte “lojale småsparer investorene” heller ikke engang gadd å kjøpe i nano på et par kroners premium fra 43 opp til 45, enda det ville gi penger rett inn på kontoen til selskapet.

Det sier vel alt om klimaet.

preget av lite solidarisk tankegang, men det er vel heller ikke investorene som skal grave etter tillit, selskapet burde ikke spille så «hard to get». costa strakk den strikken til det latterlige etter mitt syn. tror de hadde komt henholdsvis langt med litt pragmatisk tankegang ovenfor investorene.

har ikke mye tro på at «markedet» surner denne aksjen. jeg holder en knapp på større players som vil ha nano billig :hammer_and_pick:

3 Likes

Enig​:hammer_and_wrench::hammer_and_wrench::hammer_and_wrench::shark: