Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Nordic Nanovector ASA: Invitation to R&D Day in Oslo and Webcast

12 Likes

Da kom katta ut av sekken. Programmet er svÊrt interessant, men bÊrer ogsÄ preg av at markedet har manglet adekvat informasjon om den siste tids utvikling og at de med dette hÄper Ä bÞte pÄ det. Tror dette var bakgrunnen for gÄrsdagens snu operasjon.

1 Like

Blir bra Ä hÞre fra bÄde Kolstad og Zinzani igjen :slight_smile:

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (495 likes)
  1. @InVivo (472 likes)
  1. @Nocturne (424 likes)

Resten av topp 10:

  1. @anon21766851 (319 likes)

  2. @Merlin (239 likes)

  3. @vegar_beider (230 likes)

  4. @Teejay (194 likes)

  5. @TyrionIV (173 likes)

  6. @larsmkn (152 likes)

  7. @Fornybar (147 likes)

Gratulerer!

1 Like

Nordic Nanovector to participate in three upcoming investor conferences in the US

13 Likes

Hm, bygger opp forventinger og oppmerksomhetrundt R&D-dagen, liker det!:blush:

1 Like

Hele tre investorpresentasjoner. Det er virkelig bra.

I kontekst av denne informasjon tror jeg sannsynligheten for en emisjon i en ikke altfor fjern fremtid Ăžker. Vil anta at de leter etter investorer som er villige til Ă„ bidra med $$$, slik at Betalutin pipelinen(e) sikres i overskuelig fremtid

Sikkert ikke helt tilfeldig at alle finner sted i US ogsÄ :wink:

1 Like

Oppdatert 02 september. Noen som ser hva som er oppdatert?

Mulig dette er forskjellen fra forrige oppdatering. Ser at noen siter har blitt tatt bort og noen andre rekruterer .

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02626455?B=47&A=48&C=Side-by-Side#StudyPageTop

1 Like

Har de alltid hatt primary completion date 30.sept 2021? IsÄfall, hvorfor har enkelte vÊrt bekymret for at de kommer fÞr nano i mÄl?

I Januar 2016 , sÄ har dem Primary completion date Mars 2021. Den er nÄ datert 30.Sept 2021. I parantes sÄ stÄr det , Anticipated


7 Likes

SÄ Bayer er ogsÄ 6 mnd forsinket? Og sÄnn sett burde kursen gÄ som f pÄ mandag, men det skjer jo ikke

22 Likes

Fremover blir det nok endel mer sÞvn pÄ endel flere nanoister, inkludert undertegnede.

1 Like

Har vel vÊrt litt skremming pÄ gang. NervÞse smÄsparere med svette hender ser ut til Ä ha vÊrt et lett bytte.
Men sÄ viser det seg at det er to forsinkede bÄter, og ikke bare en.
Takk for info om Bayers forsinkelse, @Dunkel og @Kukleklu
:sailboat:

3 Likes

har bayer bĂžrsmeldt dette eller nevnt det i andre sammenhenger?

edit: har vel gjerne ikke behov for Ä melde slikt, sett at bayer har rimelig bredt virksomhetsomrÄde

Det vet jeg ikke 


Noen som vet om det er forsinkelser i Chronos-3 v Bayer ogsÄ?

Takk Dunkel, det er ogsÄ svÊrt positivt for NANO da dette er randomisert fase III med Copanlisib og Rituximab for Non-Hodgkins.

Plutselig ser alt sÄ mye bedre ut for Paradigme og Archer.

Jeg har orientert Ling i DNB om begge tilfellene.

11 Likes