Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Artiklen er fra 2016, men likevel høyst relevant i forståelsen av hva det er Betalutin targeter. Utrykkelsen av CD37 på forskjellige celler er jo avgjørende for effekten. Betalutin er til alt overmål nevnt med navn!

Anbefaler alle å lese denne for å få en bedre biologisk forståelse av hva dette selskapet er bygd på.

6 Likes

Nordic Nanovector launches a private placement of new shares

Der kom den! Håper det ikke blir for ille.

4 Likes

Helt som forventet at det kom emisjon, selv om 2/3 på tekinvestor trodde at det kom en partneravtale.

Jeg synes det er fornuftig, like greit å få det ut av verden. Tommel opp fra meg i all fall.

1 Like

Noen som skal tegne? Hvilke meglerhus er tillrettelegger og hva er kursen?

Topp med emisjon nå. Super timing.
En gledens dag.
Solid av Bravo. Forutsigbart og ryddig.

1 Like

Hadde vært mer solid om han satt den like etter R&D.

1 Like

Ingen så tenke at det kan komme ny melding i morgen at emisjonen er fulltegnet

Emisjonen er (med stor grad av sannsynlighet) fulltegnet allerede.

Edit: Beklager tastefeil innledningsvis. Jeg har ingen informasjon om emisjonen.

Can we hope for as high as 25? Or are we talking low 20s?

til hvilken kurs? Holder en knapp på intervallet 20-22 kr

Rekrutteringstakten til PARADIGME vil nok være forholdsvis eksponentiell.

image

3 Likes

Ryktet sier 22-23 kr. Ubekreftet.

5 Likes

Har du noe grunnlag for å anta det?

Jeg har det, det er tilbakemelding fra tilrettelegger.
Boken var fulltegnet allerede før kl 17 og ble holdt åpen til 19:15.

5 Likes

Det er vel en naturlig antakelse ut fra at det har tatt tid å aktivere alle sitene?

Mulig @sparkonge også sikter til at innrullering i undersøkelser gjerne går svært tregt i starten fordi man må se an eventuelle bivirkninger på de første pasientene før medisinering av de neste, men dette er vel kanskje ikke nødvendig i Paradigme der safety er avklart i tidligere fase.

Her er Finansavisens artikkel om emisjonen.

1 Like

«Vi skal ha en foreløpig avlesning i første halvår i 2020, og da får vi se om dataene er gode nok til å få en markedsføringstillatelse.

Trodde at interim dataene ikke ville bli synlige for allmennheten? Er ikke dette rett og slett feil informasjon jf det som ble sagt på podcast av Bravo?

“if you Make the rule, you can brake the rule”

Selskapet velger jo selv hva de vil publisere av kjent informasjon.

Herrefred… Enten er de feilsitert igjen (husker dere sist intervju med Tone?) eller så planlegger de noe vi ikke har fått med oss…

Edit: så nå at det er samme sitat som sist så bare å se bort fra. Feilsitering det der.