Hm, vil anbefale deg å ta i betraktning at både TI og HO er anonyme fora. Du vil finne både troll og gull blant bidragsyterne. Noen er ærlige, andre dønn uærlige. Du vil finne de som deler raust av sin kunnskap, både innen medisin og børs.
Her på TI har Nano en egen tråd om teknisk analyse, en tråd med oversikt over aksjonærer og shortere, i tillegg til denne generelle tråden. I motsetning til HO, har TI en moderator som sprekker troll. Du må likevel gjøre deg kjent med de som skriver her. Det kan ta litt tid. Lange tråder!
Anbefaler deg å gå inn på Nordic Nanovector sine hjemmesider, og laste ned presentasjoner og meldinger som selskapet selv deler. Essensielle ting her vil være presentasjonene fra ASH 2016, ICML fra Lugano og ASH 2017, dernest kvartalspresentasjonene fra 2016, 2017. Q1 fra 2018 kommer i mai. Sett deg ned og les.
Når det er sagt, så har jeg en anelse om hvem du kan ha arvet aksjene fra. ( Jeg kan ta feil.)
Nano har vært og er en volatil aksje, herja av roboter og shortere. På dette tidspunktet er kursen grusa. Medisinsk sitter Nano på en behandling av NHL og potensielt leukemi som har vist svært gode resultater. Mindre bivirkninger enn cellegift, beinmargstransplantasjon og det som tidligere kan karakteriseres som bred stråling.
Om du ikke er i en akutt og prekær pengenød, ville jeg ikke solgt alle aksjene når kursen er på dette nivået. Man taper ikke penger i et papirtap før man selger.
Er en prøvelse å se på et stort papirtap. Men om du har mulighet til å sitte på mesteparten av aksjene, hadde jeg gjort det
Regner med at den du arvet aksjene av, har fortalt hvorfor investeringen ble gjort i utgangspunktet, og har delt sine tanker med deg. Og at vedkommende også kan ha gitt noen føringer og råd som kan være verdt å lytte til.
Om en snau måned legger Nano frem sin forskning på Humalutin på AACR. I desember kommer ASH 2018. Innen 1H 2018 har Nano guidet at første pasient skal være dosert i Paradigme- studiet.
Kursen kan gå opp og ned fra nå. Du må gjøre dine egne valg med tanke på aksjene du har arvet. Og stå i valgene du tar. Enten det går bra eller dårlig.
Uansett, medisinsk forskning tar tid. Om et år vet vi mye mer enn det vi vet nå om Nano. Spørsmålet vil være hvor lenge du vil vente.
Ønsker deg lykke til!
Edit: har redigert noen tastefeil.