Takk for utfyllende opplysninger. De landene hvor det står 200, er det slik at inkluderingskriteriene også er endret. Mao kan vi være helt sikre på at land som har oppgradert til 200 i har gitt formell godkjennelse til Paradigme? Foreligger det ikke noe mer konklret som viser godkjennelsesdat for eksempel.
Hele studien er oppdatert ja, inkluderingskriterier osv, men det letteste for å konstatere er bare å se på totalt antall
Se eksempelvis denne for UK:
https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/GB
Ja historikken viser at biotechaksjer aldri øker like fort som de stuper eller hur?
Hehe… Baissere glemmer alltid den der lille viktige detaljen. Hvor ser du bunnen @Savepig? Kan vel ikke gå -2% hver dag forever?
Takk skal du ha.
Jeg er langsiktig i Nano, men synes inoirmasjonsflyten harvært svak som flere andre har gitt uttrykk for på forumet. PÅ den annen side har jeg forståelse for at det er et komplekst arbeid å få studien harmonisert world wide.
En hypotese kan være at Nano har laget study design basert på signaler fra FDA "seamless design " og har hatt noen utfordringer med å få dette igjennom feks i Norge hos REK og legemiddelverket.
Tipper 55 kanskje blir et sted vi kan se en rekyl kanskje?
Men våre kjære medaksjonærer DNB og FTF legger jo ikke akkurat til rette for stigning da.
Kjøpte 800 stk til på 57,5 i dag. Men sitter med mer cash om (når) den faller ytterligere…
Der ja… loose cannon much??? Tilbake i nano, nå med altfor mange aksjer… Ingen triggere, ikke en dritt som skal skje, denne skal bare ned…, sånn på papiret. Regner derfor med at den skal rett opp.
Går jo veien det her Tror FPD er det eneste som kan bremse dette fallet.
Ja, vi får håpe det er nok. Når er det på sin plass at IR rykker ut? Kanskje man burde lufte resultater fra 37-01 i mellomtiden?
En pekepinn på 20/100 hadde jo vært greit.
Ja, jeg er veldig spent på resultatene av 37-01 Men har de ikke sagt at dette kommer først på ASH i desember? Eller kanskje litt tidligere i et tidsskrift (hvis jeg husker riktig)?
Hvis de gir oss info på arm 4 nå så gir de slipp på muligheten til en muntlig presentasjon på ASH, som vil være stort for selskapet og Kolstad og Betalutin.
Ett selskap med full kontroll trenger ikke endre strategi midtveis for å pleie kortsiktige aksjonærer. Jeg hadde blitt mer bekymret hvis de la om på alt nå.
Are we having fun yet? Adjø 60 tallet. Og ha det bra 3 mrd i market cap.
Etter Lugano i fjor “støttekjøpte” LC og LR skarve 2000 aksjer hver til kurs 86 og 68,50 henholdsvis. De, samt nye ledere siden den gang kunne ha sendt et signal med å gjøre noe tilsvarende.
But I guess that’s just too much to ask for.
Hvorfor kjøpe aksjer når du har en så raus styre som slenger aksjeopsjoner etter deg?
Ett selskap med full kontroll trenger ikke endre strategi midtveis for å pleie kortsiktige aksjonærer.
Nei de trenger ikke det, men jeg hadde ikke blitt fra meg av raseri dersom de skulle få lyst til å snakke litt mer med oss.
Her er det mange nervøse NanoAksjonærer Personlig skjønner jeg ikke hvorfor vi må på død og liv ha så mye mer info fra ledelsen ? Har dem ikke sagt ganske så klart ifra hva som kommer dette året her ? Vi får en oppdatering i April på Humalutin . Vi får beskjed når den første pasienten har fått sprøyta i Paradigme, når det skjer.
Det skulle også komme noe i ett blad/tidskrift utover engang i år tror jeg.
Samt at vi kan glede oss masse til Jul…
Dont worry , be happy…
Det er jo ikke sånn at Betalutin sluttet og virke nå i helga …
Psykologi er rare greier, også når det gjelder aksjer…
God Kveld…
Eneste forskjell til Algeta “caset” så informerte de om når godkjenning i EU og US fantes sted. Og første pasient behandlet fra begge steder.
Tidsmessig er vi fortsatt i rute sammenlignet med Algeta og perioden mellom fase 2 til fase 3.
Når “amatører” tar over selskapet med dytt fra tradere, da ryker kursen. Selskapet og det fundamentale holdes fortsatt sterkt.
Nano verdt 2,80mrd
BerGenBio verdt 2,30mrd
500mill forskjell tilsvarer ca samme forskjell i cashbeholdning. Ikke for å snakke ned Bergen, som jeg også håper vil lykkes, men really?!
Vi får se. Kanskje Bergen kan vente seg en feit korreksjon også.
Update, ble avbrutt mid-post!
Det kan man si. Men BergenBio er på noen måter vesentlig mer ambisiøse enn NANO. Så når de først er så i siget som nå så er det ikke såååå sjokkerende at verdisettingen deres har føket i været.