Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Fra dagens notis i e24 - og i børsmld
«Selskapet opplyser at kontantbeholdningen var på 345,9 millioner kroner ved utgangen av september. Dette er eksklusiv 243 millioner kroner som selskapet hentet i en rettet emisjon i midten av oktober.»

Synd de svir av så utrolig mye. Kursen hadde vært mye høyere ved mindre emisjonsfrykt

Det pøses på med opsjoner til ledelsen som vanlig.

2 Likes

78% går til utvikling av medisinen (les børsmld). Hva mer skal en forvente?

Det er bra de svir av mye penger! 87 sites i 24 land. Det jobbes godt

1 Like

Link til live stream?

Mer cash burn = flere behandlet pasienter

1 Like

https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98164511

Som en ukuelig optimist engang sa: mindre avkastning = mindre skatt.

Fantastisk bra svart av Bravo på Q/A om partnerskap, emisjon og utvanning. Fin voksenopplæring :slight_smile:

3 Likes

For de av oss som ikke har mulighet til å følge live, hva ble det sagt?

3 Likes

DNB: «Selskapet har i dag ingen inntekter, og vi venter et kostnadsnivå for kvartalet på 103 millioner kroner. Etter emisjonen i oktober bør selskapet – slik vi vurderer det – nå ha likviditet godt inn i første halvår 2021»

La oss se hvor lenge Bravo avventer. Det fine nå er at jo nærmere man kommer markedet, jo høyere bør kursen gå, og dermed medføre at utvanningen i % blir lavere. :rocket:

Og en eventuell deal blir bedre :wink:

De sa ikke så mye nytt, men key take-way for meg er at Bravo virkelig mener alvor når han sier det er destruktivt for selskapet å få på en partner. De har ikke problemer med å hente penger, det har vi sett. Så da blir det en vurdering for hver enkelt hvor mye utvanning man har råd til å være med på veien til mål. To år er lang tid - tre år (når Betalutin er på markedet) enda lenger :roll_eyes:

3 Likes

Så det lukter mer utvanning. Er vel krevende å hente penger på en høyere kurs enn det som er pdd.

Følelsen jeg sitter igjen med er; Tanken er fortsatt at data skal dra kursen opp for å deretter melde om ny emisjon og kapital. Vil markedet endre oppfatning og sende kursen opp basert på nye data…? At de skal leve på emisjoner i 2 år fremover kan de umulig mene er sustainable.

Altså, hvis vi regner utvanning på lav kurs så snakker vi fort 100 mill aksjer innen utgangen av neste år (2x20%). Ved 100 kr aksjen så er mcap på 10 mrd. Når jeg tok posisjon her i 2016 så var tanken kursmål 3-400 kr. Nå ser det ganske usannsynlig ut med slike kurser tenker jeg.

om partner reiser med for mye oppside, så er det bedre med flere aksjer.

Hoved målet må være medisin, og om target da er 10 gangen, så holder det for meg ihvertfall.

Men de ser da vitterligen om seg etter partner andre steder enn i US? Det står jo nesten i klartekst…!

3 Likes