Jeg trodde heller ikke de skulle melde futility, men så har vi dette svaret fra Bravo på q&a:
But again, I think that the next thing that you will hear, apart from the normal quarterly updates, is the interim futility results.
Jeg trodde heller ikke de skulle melde futility, men så har vi dette svaret fra Bravo på q&a:
But again, I think that the next thing that you will hear, apart from the normal quarterly updates, is the interim futility results.
Sier han det? Det var rart. I radium sa han at vi ikke fikk vite “resultatet” i studiene.
Eller har jeg bomma helt? Tolket bare Bravo som at det ikke var info for oss lekfolk rundt futility readout annet enn om armene fortsatte eller ble lagt ned.
De kommer til å melde om futility på den måten at man vet om 1 eller begge armene har nådd det prespesifiserte kravet. Vi får ikke vite hva dette kravet har blitt satt til å være, og vi får heller ikke vite effektdata, eller safetydata. Vi får kun vite om dosene er gode nok til å fortsette eller ikke
De kommer til å melde om de går videre med en eller begge armene (eller ingen dersom det viser seg at medisinen har 0 effekt = lite sannsynlig). Vi får ikke vite antall pasienter, eller data på hvilke av armene som er best osv. - det eneste vi får vite er om de går videre eller ikke.
Dette vil børsmeldes.
@jefferson - ja, jeg mener det bør gå greit. Bravo virket klar på at det ikke ville komme flere forsinkelser. Vi vil være oppe i 95 sites innen februar (hvis alt går etter planen). Desverre styrer jo ikke Nano om de får inn pasientene, inklusjonskriteriene er snevre - så hvis futility meldes FØR sommeren, jo mer sannsynlig at rekrutteringen er oppe i minst 60 pasienter. Jo tidligere de melder futility jo bedre for oss
Edit: ordrett det han sa: “The only thing that we will communicate is the trial is progressing. There’s no reason to stop any of the 2 arms and we will go to completion. And that will give the reassurance that the efficacy data is above the needed hurdle for approval.”
Lytt til Q3, Bravo kunne ikke vært mer tydelig på at det ikke kommer noen resultater fra denne. Man får beskjed om en eller to armer går videre. Det er positivt i seg selv, for da vet man at effektterskel er nådd.
Men det blir ikke gjort noe dypdykk i data, de blir ikke presentert for markedet eller en eventuell partner.
"And that will give the reassurance that the efficacy data is above the needed hurdle for approval.”
Da er Jefferies-presentasjonen ute, ligger på hjemmesiden nå. Her er link.
Skvetter alltid litt til når det kommer mail fra Nano og norsk tipping.
Håper en av de slår inn🍾
Dårlig timing. På vei til trening og måtte svinge av motorveien for å lese
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
Resten av topp 10:
@Nocturne (496 likes)
@InVivo (481 likes)
@Fornybar (367 likes)
@FakeNews (220 likes)
@Inkognito666 (219 likes)
@Teejay (203 likes)
@vegar_beider (202 likes)
Gratulerer!
I dag har Nordic Nanovector fått ny CTO, som kommer direkte fra Bayer:
Imponerende CV fra Bayer… Kjøper dem opp hele sjappa nå?
Presentasjonen fra QUL Life sciencekonferansen er ute, Marlene har vært på tur. København.
Ser at Company Presentation er oppdatert nå i desember: https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/link-documents/Corporate%20presentationDec.pdf
Kan ikke se at noen har kommentert dette før. Noen som klarer å huske hva som er oppdatert? Mulig jeg tar feil, men mener å tro at det er mer DLBCL fokus her enn tidligere?
Isåfall kan det muligens være eit lite frampeik?
Nieba er kommet inn er det første åpenbare.
Samme som lå ute tidligere i høst
Ok, takk for tilbakemelding.
Da var det sikkert bare mine «biased eyes» som leter etter godt DLBCL-nytt. Beklager.
The Dual Cell Cycle Kinase Inhibitor JNJ-7706621 Reverses Resistance to CD37-Targeted Radioimmunotherapy in Activated B Cell Like Diffuse Large B Cell Lymphoma Cell Lines
Takk for at du deler. Meget interessant! Dette vil jo kunne styrke potensialet til Betalutin i DLBCL betraktelig.
Edit: Dog er det jo som vi vet langt mellom å påvise potensiale i utvalgte cellelinjer og in vivo.