Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hyggelig å se blande tilbake på HO.:+1:

1 Like

Hmm googlesøket fører meg kun til gamle hegnarposter?

Ja det var liksom litt av meningen det da. Når jeg legger søkeordene forum og blande først i et googlesøk er ikke det fordi jeg er ute etter erotiske noveller eller et godt tilbud på Ford S-max

Det var for at @anon80503862 og andre skulle få et enkelt utgangspunkt til å danne seg et inntrykk av postehistorikken til de to ‘blande’ og ‘mlande’.

https://www.aksjeeiere.no/?fields=fullname&q=SYNTAX+AS&utf8=✓&year=2018

11 Likes

Lol :grin::joy::sweat_smile:

@anon21766851 gjorde seg selv en liten børnetjeneste igjen.

1 Like

Haha, jeg forventet faktisk et bilde av Blande med laptoppen i fanget og Roy Larsen ved siden av, mens de delte en skål potetgull og dipp!

Si fra om du finner noe.

Syntax AS er vel Morten lande, blabla AS ER Børre, med sine 30k aksjer. 130k mellom de to

4 Likes

Ah, ja godt mulig jeg blander bittelitt mellom de to.

Hvis jeg plutselig ser at de to har solgt går jeg nok til livbåten jeg og tbh.

1 Like

For hver eneste grunn til å selge NANO ser jeg fem for å kjøpe mer + holde på de jeg har.

Vi forlater snart ett år med newsflow preget av å rigge til en profesjonell organiasjon til høsting og bekreftelser av Betalutins virkemåte i 2020.
Eneste grunn til å selge før høstingen starter må vel være at man tror at det finnes bedre frukter et annet sted…

Vi har vel fått mange nok indikasjoner på at det ikke er tilfelle, ref Lymrit 37-01 og første cohort med Archer-1.

4 Likes

tror Børre kjørte til venstre jeg når han skulle lage den faktalisten sin
:smiley:
0_3729066

10 Likes

2019 har vært ett jævla drittår sett med NANO-øyne, mye takket være fravær av milepæler relatert til PARADIGME som er selskapets verdidriver enn så lenge.

2020 har heldigvis to deilige milestones av seriøs betydning, og muligens også tre, siden de har guidet readout av fase 1b med kombinasjonsbehandlingen med Rituximab (ARCHER-1). Her har vi foreløpig 100% complete respons i 3 pasienter med laveste dose.

Milepæler av betydning i 2020

• 1H 2020 Interrim for futility - Ett sjekkpunkt etter 60 pasienter for å undersøke om noen av armene gjør det for dårlig til å få godkjenning i 3FL.

• 2H 2020 Readout av Archer-1 - kombinasjonsstudier med Rituximab. Her får vi mye høyere N, og da også høyere sannsynlighet for at dataene gjenspeiler virkeligheten.

• Alle pasienter innrullert i PARADIGME - Det sier seg selv. Tut og kjør!

I tillegg dukker det vel opp resultater fra de tre første pasientene i 15/40-gruppen i Archer-1 en gang i 1H 2020 og de skal starte en ekspansionkohort i DLBCL.

Er det noen ting dere gleder dere til som jeg har glemt?

8 Likes

Eller at det neppe kommer nye data som kan trigge kursen før 2H 2020. Og at det i perioden før det halvåret er et aksjemarked som er overmodent for en korreksjon.

Ikke nødvendigvis noe som er glemt, men som fortjener å bli fremhevet. Dersom en eller begge doser går igjennom futility-interimen vil det være en kjempenyhet. Det vil si at man har behandlet mer enn 100 FL-pasienter og resultatene fra disse tilsier at man er over benchmarken for AA satt av FDA. Vi snakker om tidenes LoA-driver, for ikke å snakke om en sinnsyk milepæl på vei mot endelig godkjenning.

Mer data fra Archer-1 blir også retningsgivende, og med 3/3 CR på minste dose har man gode odds for at disse dataene skal bikke oss oppover. Forventer at melding herfra kommer i løpet av første kvartal, om de ikke velger å sikte seg inn på Lugano i juni.

Disse driverne skjer godt innenfor tidsrommet selskapet har penger til å drifte, og følgelig vil en emisjon bli kjørt på hyggeligere nivåer enn vi har blitt vant med. Å kaste finansieringsåket av ryggen i løpet av 2020 vil i seg selv bidra på kurs.

Forøvrig tror jeg de BP som vil ha en del av NHL-kaka kommer til å vise økende interesse etter at futilityen er gjennomført, det begynner å bli såpass sikkert at FDA gir sitt ja.

9 Likes

Når er dette estimert til? Q3?

H1 2020 for begge.

Tenkte på finansiering.

Tipper enten Q2 eller Q3. Jeg tipper det kommer litt an på Archer-1. Hvis resultatene er knallsterke venter nok kanskje til dette er presentert først, men om dette ikke forventes klart før helt i slutten av H2 så nærmer man seg tom kasse. Skjer det i September for eksempel venter de nok.

1 Like

BTD er vel en selvfølge

Ja, for mange av oss.
Men, skal ikke se bort ifra at NANO går 15-35% på en slik nyhet. Det ligger latent en solid oppgang. Det er nå min vurdering.

Her var det ikke mye fundamentalt.

3 Likes

Hva mener du?