Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Her er posteren fra ASH 2019
https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Poster%20ASH%202019%20-%![bilde|690x356

Takk til @Timm som postet linken først på småpraten.

Skjermdump av konklusjonen

2 Likes

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig. Trykk her for å se den. Krever Insider-medlemskap)

3 Likes

Nordic Nanovector sin R&D avdeling sammen med Oslo Universitetssykehus presenterer poster på ASH:

The Dual Cell Cycle Kinase Inhibitor JNJ-7706621 Reverses Resistance to CD37-Targeted Radioimmunotherapy in Activated B Cell Like Diffuse Large B Cell Lymphoma Cell Lines

3 Likes
1 Like

Nordic Nanovector ASA: Allocation of PSUs

5 Likes

Lite innsidekjøp fra Lars og så blir det bra

10 Likes

Ikke bra kortsiktig for de som venter på kursdrivende nyheter.
Bra for de som er loooong :smiley:

Nordic Nanovector provides update on LYMRIT 37-05 Phase 1 DLBCL trial

2 Likes

Ikke sikkert det er så galt :slight_smile:

Edit: Er vel bare 9 pas de har data på og some betyr jo mer enn 1 mine øyne
Edit2: …og er vel bare en fordel at de mener det er såpass at det bør på en kongress.

La merke til den jeg også.

Men hvorfor så begrensa info?

Dette er jo kjempe gode nyheter…

Betyr at Nano og J Dahle er på sporet av noe som er vert å undersøke?

Slik jeg tolker børs meldingen.

1 Like

Nja minst 3 stk med stable disease… ingen orr…? Avhengig av en kombi ihvertfall…

Huff. Disease controll tyder vel igrunn på ingen respons overhodet, i klinisk forstand.

Omtrent ßom forventet

Hvorfor er read-out nå H1 2020?

Ingen data i år?

SD i mono, jaja, ikke verst tenker jeg da. Bravo har jo sagt at de IKKE kommer til å kjøre betalutin som monobehandling i DLBCL.

Får nok en forklaring på det idag.

Denne meldingen tror jeg ikke de hadde kommet med hadde det ikke vært for at de har lovet noe.
De er ikke ferdig med siste cohort så det er heller ikke en melding om ferdig innrullering.

Den er i beste fall svært vag.

Eneste konkrete her er at det ikke er noe safety issues i de 3 første cohortene- så langt, men det er vel ikke uventet.

2 Likes

Er dette her forklaringen på at det ved denne cohort står n=3+3 i beskrivelsen av studiet i blant annet Company presentation?

Da burde vi ha skjønt dette på forhånd…