Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Det er vel egentlig en forsinkelse det er snakk om nå.
(Korriger meg om jeg tar feil her)

De har allerede rapportert og ticket av for ferdig innrullering den 11 Juli, men nå, i Desember, melder de at de skal ta inn 3 til i siste cohort, som tilsynelatende ikke er funnet enda.

Kan bare tenke meg til at Read-out og First patient i Expansion cohorten blir tilsvarende forsinket. Altså ca 6 mnd.

1 Like

…submit the data to an international congress in H1 2020…

Man får tolke som man vil, men jeg tror neppe dette hadde blitt gjort hvis ikke de har noe på gang. Dlbcl er som sagt svært aggressiv og pas har kort levetid- fantastisk hvis de ser noe respons i mono

3 Likes

Flaks de skal kjøre kombinasjon i den indikasjonen, og at de ikke engang vet hvilken kombinasjon som skal brukes enda. :sweat_smile:

Min tolkning er at eventuelle forsinkelser har lite å si i alt annet enn Paradigme nå.

5 Likes

Det kan du jo si, men verdisettingen av selskapet avhenger jo også over hvor langt man er kommet i pipelinen.

1 Like

Ja, det er en forsinkelse de melder i dag. Det er bare pakket inn i litt svada.

3 Likes

True, men hvis man må nedjustere alt med en LOA på 8% siden man er så tidlig i utviklingen, så sitter man ikke igjen med store verdiene uansett.

DNB har vel f.eks ikke engang verdsatt Archer eller Dlbcl enda?

6 mnd delay i DLBCL får ihvert fall jeg ikke til å regne til noe viktig for verdien.

Tror vel dlbcl kan bli satt på vent og mzl prioritert framover… så kan de forske mer preklinisk ift gunstige komboer i dlbcl…

1 Like

De bruker noen måneder ekstra, men får også inn ekstra pasienter…

Ikke helt enig der… rekrutteringen var ferdig 11. juni. for det vi skulle fått data for i år…
Slik jeg tolker det kjører de enda en kohort med 3 pas for å finne dose for expansion pga en DLT.
I tillegg ønsker de å presentere disse data på en kongress noe som er positivt i mine øyne.

6 Likes

“Skulle fått data”

Har jo fått safetydata nå da

Hvordan stemmer dette overens med ASH-posteren som ble postet på Småprat (og burde flyttes hit)?

Den virker mer positiv?

Jepp, det alle så frem til! :slight_smile: Og teknisk sett er det jo data som du sier, så guidingen er teknisk sett innfridd :slight_smile:

Den er positiv, men den er videre forskning for DLBCL pre-klinisk.

Meldingen i dag dreier seg om kliniske data fra Lymrit 37-05.

1 Like

La oss si DLBCL er verdt 8% av 10mrd. Det er 800 mill i nå verdi.

Så senker vi verdien med 1 mrd pga 6mnd delay. Da er det verdt 720 mill nå.

800mill / 65mill aksjer er 12.3 kr per aksje
720 mill / 65 mill aksjer er 11 kr per aksje.

Ergo, det har forsvinnende lite å si selv med 1 mrd nedjustering av verdi.

• Hva er dette?
  • Math checks out

0 stemmegivere

God melding dette slik jeg ser det.

Safety data er ekstremt viktig og fungerer, positiv respons viser i en del pasienter (disease control) og ytterligere data kommer innen H1 - 20.

1 Like

Three additional patients are currently being
enrolled for further evaluation of the final dose cohort as one patient has experienced a reversible DLT (dose limiting toxicity).

Nordic Nanovector har kommet med med en oppdatering av sin Lymrit fase1-studie av Betalutin hos pasienter med Non-Hodkin’s lymfekreft med tilbakefall., som ikke er kvalifisert for autolog stamcelletransplantasjon.

Studien tester sikkerhet og effekt av ulike doser med Betalutin hos 24 pasienter, og selskapet skriver at de nå har rekruttert tre ekstra pasienter til studien.

I de tre første kohortene har selskapet ikke identifisert noen sikkerhetsproblemer, og sykdomskontroll er notert hos noen av pasientene.

Det er ventet at dataene vil være ferdigstilt og kan presenteres på en konferanse i løpet av første halvår 2020.

4 Likes

Synes dette hørtes positivt ut jeg :slight_smile:

3 Likes

Noe du lurer på @Chrkni? :grin:

1 Like