Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Synes dette er en god strategisk beslutning av selskapet.

Vi må huske at Betalutin for DLBCL i realiteten kun er ment i komboterapi.

Det er jo derfor mye bedre å presentere dataene på en konferanse enn en anonym børsmelding. I tillegg gir noen ekstra pasienter et bedre datagrunnlag.

Jeg spekulerer i om det kan være mulig å starte en kombinasjon rett etter Lymrit 37-05, uten en ekspansjonsfase som monoterapi.

5 Likes

Reversible dose limiting toxicity kan jo ikke være dårlig?!?

2 Likes

Dette er en god nyhet, fordi vi kan håpe på at DLBCL blir lagt på is.

Da kan Nano sette av ressurser til å følge MZL sporet istedenfor.

Og det bør ikke ha noe negativt å si for kursen, for det har vært kjent lenge at R/R DLBCL pasienter har et lavt uttrykk av CD37.

5 Likes

Ja, bare hvor 8% og 10 milliarder kommer fra :stuck_out_tongue: Derfor jeg krysset av “hva er dette?” :stuck_out_tongue:

Det var et eksempel på hvordan lav LOA (8%) påvirker kursen ved utsettelser. At det nesten ikke blir noe teoretisk utslag :blush:

2 Likes

Verdimessig har ikke dette noe å si, men det skaper litt fortvilelse uansett. For det første er studiet forsinket grunnet

Så det er spørsmålstegn knyttet til safety for Betalutin i denne indikasjonen, i tillegg til at man må ha et legg til i studiet med tre pasienter, eller en forsinkelse på 6 måneder.

For min del utelukker dette noen form for CR/PR i noen av armene. Det ville/burde i så fall blitt meldt.

Selv om en DLBCL-kræsj ikke har all verdens å si for prissetting av selskapet kan jeg ikke unngå å bli bittelille forbannet over at dette selskapet igjen bommer på en time-line. ‘‘Ja og om og men det er jo utenfor deres kontroll at et safety issue oppsto’’, men dette kommer altså inn i rekken av meldinger fra selskapet hvor de melder en forsinkelse eller annen hickup. Det er det uinnvidde investorer tar fra seg med denne meldingen, og som gjør at folk fremdeles sliter med å stole på NANO.

At de fremdeles ønsker å gå frem med dette, pengesekken tatt i betraktning, virker på meg ganske merkelig. Som det sies oppe her, få på alfa-studiet, MZL, mer press på PARADIGME og ARCHER-1. Om man har lest LITT om hva som beveger seg i DLBCL, senest fra ASH i år, kan man allerede nå få gode indikasjoner på at dette ikke er noe for Betalutin.

Legg det ned og fokuser et annet sted.

5 Likes
1 Like

Merkelig at DLBCL-slide ikke er oppdatert

At de fremdeles ønsker å gå videre med det tyder også på at det er value i det?

@Nocturne @anon21766851 @InVivo Pot committed ville ikke styret latt de bli. DLBCL er en indikasjon uten særlig gode behandlinger, og å få innpass her ville vært meget lukrativt. Særlig når de ser synergier med eksisterende terapier.

4 Likes

Eller det tyder på at man er pot-committed. Man har alt puttet så mye penger i det at det svir å snu. Litt sånn som innvesteringen min i Nano :thinking:

2 Likes

Hør hør!

Er så hjertens enig. Dette har vært feil spor å følge lenge.
Nå må Bravo legge en tung hånd på rattet og ta noen viktige grep som du er inne på.

Med høy burn rate og lav mcap, så er det ikke rom for å rote seg inn i et virvar ulike kombinasjoner, forskning etc. ting som tar tid og gir lite avkastning på kort og mellomlang sikt
Her må de satse på low risk studier, MZL, FL, kanskje også MCL og alfa37.

Skylder deg en kald cola der;)

2 Likes

Eller prestisje fra akademikerne.

Eller at denne sliden vil se betraktelig tristere ut:

1 Like

Må det det?

Eller er de bare pot committed?

Kan godt være at det har gått så mye prestisje i dette internt at det er for seint å snu. Med mindre CEO skjærer igjennom og tar grep om situasjonen.

1 Like

Jeg tolker det som at en av pasientene i 20/100 har fått grad 3+ AE, antagelig trombo/neutropenia slik som i FL, og som i FL gikk nivåene opp igjen av seg selv.

Dette er jo VELDIG gode nyheter for det betyr riktig dose har blitt funnet etter kun 12 pasienter. Hadde vi vært så heldige i Lymrit 37-01 hadde vi vært i filing i FL akkurat nå.

5 Likes

Enig med du, studien har forsvinnende lite å si for prisingen av aksjen, der er follikulært lymfom alt faller på, dette gir dem mer kunnskap og det er det.

1 Like

Helt enig Savepig, men til,hvilken pris?
DLBCL bør ikke ha mye å si for dagens prising av Nano, så jeg mener nyheten er nøytral

MZL gir helt klart mye bedre avkastning til investors på kort og mellomlang sikt, og er mye mindre risikofylt enn DLBCL.

Husk nå all forskningen på å reversere resistens mot betalutin i dlbcl.

Blir nok effektive komboer dette, bare de somler seg i mål.

2 Likes

De melder i dag at de ikke er ferdige med innrullering av de 3 siste pasientene, og samme dag skal de presentere dette?

(De har ikke meldt data i dag og må vente til de 3 siste pasientene er ferdige i siste dose før de kan konkludere med data. Det klarer de ikke i 2H 2019).

Rolig nå, ingen grunn til å gjøre dette til en stor sak.

Bravo& ledelsen har ikke skapt NOEN forventninger til DLBCL overhodet, tvert i mot.
Jeg sa seinest i går at det beste man kunne håpe på var at pasientene fikk SD.

Preliminary results er vel meldt i dag?? Safety - som tross alt er det fase 1 handler om - kom med meldingen kl 7…
Jeg tolker det som de må ha 3 til (utover de 6 første) pga den ene dlt 'en, så expancion utover det kan ikke starte før safety fra 3 nye…

8 Likes